Eu: Ce sa intamplat?
Luke: Aaaaa, Niall vine aici!
Eu:............Ce?
Luke: Scuze?
Ce?? Cum sa vina Niall aici? Nu, nu, nu.. asta nu este posibil, oice, dar asta nu, nici in ruptul oaselor. Nu tocmai el, nu!
Eu: Luke, ar trebui sa pleci, acum!
Luke: Dar...
Eu: Doar iesi, acum!
Nici nu a mai stat pe ganduri si a plecat, nici nu siam ce fusese cu mine cand am decis sa il dau afara, bun de cand atat rautate pe mine.
Nu am mai stat pe ganduri si am coborat dupa el la parter, ea acolo incaltanduse si mai rau era ca ajunsese si Niall!
Eu: Luke....
Pur si simplu am ramas cu propozitia in aer cand i-am vazut pe amandoi uitandu-se la mine, bun de unde atata perfectiune?
Ok, Kat, linistestete, perfectiunea nu exista, este doar intruchiparea unor oameni care sunt gata sa te devoreze cu imaginatia lor intiparita in mintea ta. Trebuie sa imi scot asta din cap, trebuie, de unde atat perfectiune, de unde? Ahh, iar ma gandesc la asta, dama dracu, iar sunt previzibila la ceva care nu sunt in stare sa ii fac fata, dracu sa ma ia, astia doi nu s-ar uita nici cu curul la mine, da sa mai si voreasca cu mine, ma urasc, clar!
Il vad pe Luke ca vine spre mine cu un mic zambet in coltul gurii luandu-ma in brate, ok deja pot sa pic din picioare sau pot sa mor, a doua varianta merge mult mai bine, nu vreau sa ma mai chinui atat cu doua perfectiuni langa mine stiind ca nu am nici cea mai mica sansa in fata lor, de ce doamne ma chinui, de ce?
Luke: Stai linistita, nu m-am suparta, te inteleg!
Eu: Merci!
Luke: Si stai linistita, nu voi spune nimic, secretul tau e in siguranta cu mine, crede-ma!
Ultima propozitie a spus-o practic in soapta, ok il cred, de ce ar minti, nu il vad pe Luke in postura sa minta, sau sa dea totul afara din el, sper ca este un tip cu capul pe umeri si stie sa tina un secret.
Oricum mare secret nu este, probabil daca ar afla Niall, pur si simplu ar izbucni in ras sau probabil nu ar avea nici o expresie, adica sa fim serios, sunt peste 1.000.000 de fete care ii spun asta in fiecare zi, fie pe fata, fie prin intermediul internetului, ce sanse as avea eu?
Mda nici una, dica pe bune, e un tip atat de hot, cunoscut si cel mai sexy irlandez al anului si m-am ales tocmai eu sa fac mar tam-tam pe chestia asta, adica sa fim serios, arata ca o maimuta ambulanta, acel vis ma dat peste cap total. Cred ca am nevoie de aer neaparat.
Luke: Niall ea este.... ammm.....
Eu: Kat, sau Katy, depinde cum vrei sa imi pui!
Luke: Niall ea este Katy, Katy, el este Niall!
Niall: Buna, Katy, nu?
Eu: Da!
Il vad cum vine spre mine si ma ia in brate depunand un sarut dulce pe obrazul meu, cred ca ma voi topi instand, Luke prindema daca vezi ca o sa reau sa imbratisez podeaua, lucru pe care cred ca il voi face instant dupa ce vor pleca ei, asta este clar!
Luke: Ok, pai noi vom pleca, poate ne vom mai vedea, plecam in Japonia peste 2 zile, poate ne vom ai vedea, nu este asa Niall?
Ok Luke, ce mama dracului vrei sa faci acum? Te rog sa nu fie ceea ce cred eu pentru xa sigur am sa iti dau cu ceva in cap Luke, si vorbesc la modul cel mai serios, acum deja ma enervez.
CITEȘTI
REMEMBER ( Niall Horan Fan Fiction ) PAUZA
FanfictionCatalina Medison este o adolescenta de aproape 17 ani visul ei fiind acela de ai intalni pe cei din One Direction. Oare va deveni visul ei realitate?