Cand intru in casa directia mea fiind livingul unde dau de Ligia, prietena verisorului meu, doamne cat de dor imi era de ea nu am mai vazut-o de 2 ani pentru ca a plecat in Londra pentru studii la facultate.
Eu: OMG, Ligiaaaaaa, doamne cat de dor mi-a fost de tine nebuno.
Ligia: Si mie mi-a fost dor de tine pitic nebun.
Eu: De data asta te las sa imi spui asta dar data viitoare nu te lmai las ai inteles?
Ligia:Am inteles pitico. Doamne cat ai crescut. Oricum tot la 1,50 ai ramas.
Eu: Hey scuza-ma dar am 1,53 si inaltimea mea nu este scunda doar ca este mai draguta, deci te rog frumos.
Ligia: Am sa tin mine asta.
In timp ce noi tot vorbeam tatei a inceput sa ii sune telefonul, hmmm acum ce s-o mai fi intamplat?
Tata: Hey toata lumea eu trebuie sa lec de urgenta la Nakheel pentru ca aintervenit ceva grav si treuie sa plec, aaa si Boby trebuie sa vii cu mine, am nevoie de ajutorul tau.
Boby: Pentru?
Tata: Am nevoie de ajutorul tau pentru niste acte.
Boby: Aaaaaa, ok. Ma duc sus sa ma schimb, sa ghicesc, costum nu?
Tata: Exact. Tania dute si pregatestemi costumul vin si eu imediat. Catalina...
Eu: Da tati.
Tata: Fami o cafea repede, ma duc sus sa ma imbrac si cand vin jos sa fie gata.
Boby: Fami si mie una, te rog frumos.
Eu: Ok.
Dupa ce pleaca sus cam toata casa constata ca dect eu si Niall mai ramasesem jos, of doamne te rog sa nu inceapa sa vorbeasca cu mine sau eu cu el.
Intru in bucatarie si incep sa fac cafeaua cand de odata simt ca este cineva prin spatele meu, Niall.
Eu: Vrei ceva?
Niall: Te-am intrebat eu ceva?
Eu: Nu, dar te-am intrebat daca vrei ceva.
Niall: De la tine nu vreau nimic, merci. Aaaa da doar faptul ca sa incerci sa spui adevarul si sa nu mai minti, este foarte urat, plus ca nu tolerez minciuna, nu pot sa o suport. A minti inseamna a fura, stiai?
Eu: Da Niall stiam, si ca sa stii pentru cunostinta ta generala nu te-am mintit.
Niall: Nu, deloc.
Eu: De ce nu ma crezi? Nici macar nu ma cunosti de ma judeci asa dintr-o data.
Niall: Tu inca nu ti-ai data seama ca esti ca o carte deschisa? Esti usor de citit, mai ales la comportament. Nu stiu ce a fost incapul meu, poate doar o invatare de minte ca data viitoare sa nu mai fac aceeas greseala.
Eu: Adica vrei sa spui ca a ma intalni pe mine a fost o greseala nu?
Niall: ....
Eu: Ziii!
Niall: ...
Eu: DE ce nu zici si taci?
Niall: Pentru ca a fost cea mai mare greseala a vietii mele, dar oicum nu mai conteaza pentru ca acum o am pe Barbara si mia deschis mintea la ceea ce se intampla in urul meu.
Stand si asculandul cat putea vorbea de Barbara am constata ca, cafeaua era gata, bine ca sa facut pentrui ca daca mai statea mult acolo cred ca inebuneam si ii mai si trageam o lama. Deodata il aud ca imi spune ceva, dar nu prea inteleg ce!
Eu: Poftim?
Niall: Ce nu ai auzit? Sau te faci ca nu auzi?
Eu: Ce ai zis?
Niall: Ti-am spus ca sa incetezi cu gandurile tale prostesti pentru ca nu merge asa, mai ales cu mine, ce vrezi ca un tip ar sta cu o tipa ca tine? Doamne fereste.
Eu: ...
In secunda urmatoare am inceput sa alerg pana la camera mea unde era la etajul doi. Urcand pe scari vad ca dau pesteLiam, o nu. Trec pe langa el fara sa il ascult ce spune, se pare ca alerga si el dupa mine, chiar nu aveam chef de chestia asta. Ajung in camera mea unde inchid imediat usa dupa mine cu cheia pentru a nu intra nimeni, dupa care ma las usor pe usa plangand in continuare.
Liam POV.
Ma opresc la usa ei contatand ca a inchiso. Doamne cat oate suferi fetita asta dupa Niall, iar el nu vede nimic, crede doar fapul ca minte. Toti stim dece a plecat de la hotel in seara aceea numai Niall refusa sa creada asta , se vede ca Barbara la dat peste cap. Fetita aia nu il iubeste, ii vrea doar faima si averea, sta cu el eoarece stie ca este faimos, nu stiu ce a vazut Niall la fata aia plina de lavabila pe fata, nu vad ce particica a corpului ei este naturala. Barbara sa cu el doar pentru a deveni mai faimoasa decat este. Trebuie sa port o discutie serioasa cu Niall pe tema asta, nu o mai poate continua asa, stie si el ce vrea Babara de la el dar nu vrea sa recunoasca adevarul in fata. Cand sa dau sa cobor scarile dau peste....
CITEȘTI
REMEMBER ( Niall Horan Fan Fiction ) PAUZA
FanfictionCatalina Medison este o adolescenta de aproape 17 ani visul ei fiind acela de ai intalni pe cei din One Direction. Oare va deveni visul ei realitate?