Pactul

925 53 20
                                    

Dupa ce am terminat de cantat acel cantec cu Niall pur si simplu am salutat-o pe doamna profesoara si am iesit in cea mai mare graba pe usa salii de canto, nici nu ma mai interesa ce parere isi facuse el despre mine, dar era deja stanjenitor faptul ca am cantat acolo cu el.

Cred ca mai bine era sa nu ma mai duc azi la lectia de canto, asta era un secret fata si de familia mea, de ce sa afle tocmai el si Luke despre asta? De ce?

Niall Pov.

Am vazut cum pleaca acea fata pe care Luke zice ca o cunoaste, de unde nu stiu, dar sincer dupa parerea mea este cam ciudata tipa,sincer nu este genul meu.

Am plecat cu Luke de la asa zisa casa de canto care sincer mie unul mi se parea al dracu de ciudata, ma rog, ce poti sa ceri?

Fiecare tara cu lucrurile lui, bune, rele, cum ar fi ele sunt ale lor si se mandresc cu ele si asta e un lucru bun dupa parerea mea.

Eram in masina cu Luke, baiatul asta sincer sa va spun, nu stiu cine i-a dat carnetul de conducere, dar mare greseala a facut, adica serios , era sa vomit de doua ori pana acum, baiatul asta numai in curbe stie sa mearga, pot spune sincer cu mana pe inima, este un sofer groaznic in a lua curbele, dar asta e al nostru, deci cu asta defilam si punct!

Sunt intrerupt din gandurile mele de catre Luke care cred ca isi flutura mana prin fata mea de o jumatate de ora si eu nu il baga in seama, foarte nepoliticos din partea mea, pe bune!

Luke: Omule, ma asculti?

Eu: Aaaaa, da! Sa intamplat ceva?

Luke: Mda, este clar ca nu ma ascultai, nu ai auzit ce am spus deloc!

Eu: Pai, aaaa, ce ai spus?

Cred ca in momentul asta am cel mai tampit ranjet pe fata, serios, chiar nu eram atent deloc la ce tot balmaja el de o jumatate de ora de cand am plecat de la casa aia de canto, asta e daca baiatul nu a mancat de dimineata, mai vorbeste si el cu trifoi in gura.

Luke: Pai, in primul rand, cum ti sa parut tipa?

Eu: Sincer?

Luke: Da!

Eu: Ciudata!

Luke: Pai de ce?

Eu: Serios? Nu ai vazut cum a fugit dupa ce a cantat acel cantec cu mine, zici ca nu stiu ca i-am facut, nici nu imi imaginez cum facea daca o imbratisam sau mai mult, cred ca murea direct, sau in orice caz se transforma in spider-man si se uraca pe pereti, pe bune, ce , acum sa nu imi spui ca tu nu ai observat asta, nu?

Luke: Bine, la faza asta iti dau dreptate, pe bune, si eu m-am speriat la faza aia cu alergatul ca nebuna, nici macar un ,, Pa! '' nu a spus, nu stiu de ce am vaga impresie ca mai avea putin si facea pe ea, dar ma rog, sa trecem peste, cum ti se pare ca a cantat?

Eu: Mai, are voce buna, dar nu mi se potriveste, pe bune! Este prea speriata, zici ca o omoara cineva, pe bune!

Luke: Din cate am inteles de la profesoara ei de canto, ar vrea sa o inscrie la X Factor de anul asta!

Eu: Si sa moara inainte de a urca pescena, nu merci!

Luke: Bine, sa intleg ca nu iti convine deloc, plus ca vad ca nu o placi deloc pe fata!

Eu: Nu ca nu o plac, mi se pare ciudata, daca ar scapa de comportamentul ala al ei de ciudata ar fi chiar super fata si pot spune ca si buna!

Luke: Sa inteleg ca te ispiteste corpul ei, nu?

Doamne Luke, cred ca intr-o zi am sa dau cu tine afara din masina , serios, ce dracului sunt cu atatea intrebari pe tine, sincer nu imi aduc aminte sa fiu la o conferinta de presa sau la teoria chibritului pe care mi-o poarta mama de fiecare data cand vin in turneu, sau ca defiecare data cand vin acasa dupa o perioada indelungata de timp si ma trage de limba si sa ii spun tot ce am facut de ultima data de cand nu ne-am vazut, sau cand nu ii reuseste chestia ii pune pe Greg sa ma traga de limba, mda tipic mama.

REMEMBER ( Niall Horan Fan Fiction ) PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum