Nu pot sa cred...

1.7K 84 4
                                    

Pe la ora 3 noaptea...

Deodata sunt trezita de un telefon care sa dovedit a fi al meu.. oare cine mai suna la ora asta? Il iau de pe noptiera cu grija si raspund repede la el ca sa nu il trezesc si pe Niall.

Eu: Alo!

X: Catalina, trebuie sa vii neaparta la spitalul judetean pentru ca bunica ta este in coma la spital!

Eu: CE?  Stai putin, cine esti?

X: Sunt vecina ta si a bunicii tale, Margaret, am facut rost de numarul tau de la Eveline, trebuie sa vii neaparat la spital!

Eu: Ok, acum vin, la revedere!

Am inchis telefonul si am sarit ca arsa din pat, m-am dus repede la baie si am inceput sa ma imbrac, dupa am iesit mi-am luat telefonul, geaca si adidasii si am iesit pe usa ca o tornada directia mea fiind iesirea din hotel, cand am iesit din hotel directia mea a fost aceea de a lua un taxi.

Urc in taxi unde ii spun soferului adresa, unde ajun in maxim 10 minute, ii dau banii si o iau la fuga spre intrarea spitalului, unde o vad pe Margaret, vecina noastra care pare foarte trista si plangea?

Eu: Hey doamna Margaret, cum este bunica mea?

Margaret: ...

Eu: Sa intamplat ceva?

Margaret: ... si incepe sa planga.

Eu: Ce i sa intamplat bunicii mele?

Margare: Este in coma si daca nu se trezeste pana maine dimineata o sa o deconocteze de la aparate! Dupa care incepe sa planga in hohote.

In secunda urmatoare am inceput sa plang , oare cu ce am gresit ca sa primesc asa ceva? Oare de ce?

 Am luat-o in fuga spre salonul bunicii unde am intrat ca o tornada, cand am vazut-o in ce hal arata si cu toate aparatele acelea pe ea, nu am mai putut rezista sa o vad asa, asa ca in secunda urmatoare am lesinat, dupacare negru tot....

Niall POV.

Ma trezesc cu greu doarece soarele imi batea foarte tare in ochi, imi deschid ochii si incep sa ma uit in jur, ceva mi se parea ca lipseste, Kat, unde este?

Ma ridic din pat, incep sa o caut prin toata camera, dar fara folos, nu o gasesc, ma duc repede sa ma imbrac , imi iau telefonul, cheile de la masina ma incalt si ies pe usa camerei mele,ma duc la receptei unde il gasesc pe Paul , oare o fi vazuto pe Kat daca a plecat? Oare de ce a plecat?

Paul: Hey, Niall, care treaba?

Eu:neata, Paul, o mai stii pe fata de aseara, pe care ai dat-o afara de la concert?

Paul: Da, de ce?

Eu: Ai vazut-o cumva iesind din hotel? Stiu ca ai stat toata noaptea aici, ai vazut-o?

Paul: Da a iesit din hotel pe la 3 dimineata , de ce?

Eu: Deci a plecat?

Paul: Da

Eu: Merci ca mi-ai spus, ne vedem pe aici, ok?

Paul: Bine, dar fi atent daca te duci undeva da?

Eu: Da mami !

Deci nu cred ca a facut asta , a obtinut ceea ce a vrut, sa o sarut si acum pleaca, este exact ca celelalte , nu pot sa cred, vine obtine ce vrea si dupe pleaca... doamne ce prost am fost. Nu vreau sa o mai vad niciodata in fata ochilor, eu nu stau sa fiu calcat in picioare de o pustoaica de 17 ani, dupa ce ca am salvat-o de la un viol, uite ce imi face. Numai, gata, eu nu sunt bataia de joc a nimanui, gata cu Niall cel bun.

Katy POV.

O doamne ce este mirosul asta? Unde sunt? Este dimineata? Ce sa intamplat?

Deodata simt cum cineva ma striga si plange lanaga mine? O doamne ce sa intamplat? Stai asa sunt la  spital? Stiu ca ultima data eram in camera de hotel a lui Niall. Cand deschid ochii si vad cine este langa mine raman uimita... Ce sa intamplat aici?

REMEMBER ( Niall Horan Fan Fiction ) PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum