La insistentele mele am placat acasa. Cand am ajuns acasa si am intrat efectiv in ea mai sa imi fuga pamantul de sub picioare, in fata mea era chiar tata cu Harry? Ce cauta Harry aici?
Tata: Hey ce faceti? Ati venit din oras?
Mama: Da am venit de la doctor mai bine spus...
Harry: Doctor:
Eu: Mda...
Tata: Si care este treaba?
Mama: Pai...
Eu: TACI! Vorbim in particular decat noi 3 fara Harry.
Harry: Stai! De ce ma rog?
Eu: Ceva personal.
Tata: Ok?
Pana sa spuna mama ceva deja o luasem spre baie gata de a da totul afara din mine, simteam ca inebunesc. Eram deja cu capul in chiuveta dand totul afara din mine cu mama, tata si Harry langa mine.
Cel mai multe ma nelinistea faptul ca Harry este aici si poate afla in orice minut ca sunt insarcinata si sa ii spuna lui Niall.
Nu, prefer sa stau asa decat sa vina Niall la mine sa ne impacam doar de dragul acestui copil nevinovat, pur si simplu este mult mai bine asa. Cateodata ma intreb cum ar fi fost sa nu se fi intamplat ceea ce sa intamplat in acea zi in casa. Nici nu mai vreau sa imi aduc aminte acel moment cand Niall a plecat fara sa se uite in urma si baietii, baietii dezamagiti si suparati pe mine pentru ceea ce vazusera in aca zi.
Si eu ma uram pentru ce se inatmplase in acea zi, niciodata nu o sa uit fata lui Niall de atunci, acea fata furioasa si plina de mainie si in acelas timp foarte trista, dezamagita si dezgust. Nu am sa uit niciodata acea fata.
Ma ridic de pe chiuveta si ma spal pe fata, dupa care ma sterg pe fata si ies din baie unde ma duc direct pe canapea. Il vad pe Harry cum vine spre mine si se aseaza langa mine si imi ia mainile dintrale sale.
Harry: Zimi, ce se intampla cu tine?
Eu: O sa iti spun dar promitemi ca nu o sa ii spui nimic lui Niall.
Harry: ...
Eu: Promitemi Harry, promitemi!
Harry: Ok.. promit!
Eu: Sunt.... sunt...
Harry: Esti?
Eu: Oooo la dracu Harry sunt insarcinata cu Niall!
Harry: CE?
Eu: Da.
Harry: Cum sa inatmplat asta, Niall cand nea spus a mentionat faptul ca v-ati protejat!
Eu: da ne-am protejat dar problema afost ca ...
Harry: Nu mai vorbi, las-o balta.
Eu: Ok.
Il vad pe Harry cum se plimba din colt in colt si foarte nervos? Stai de ce este nervos? Nu i-am facut nimic!
Simt cum incep sa ma enervez foarte rau stand si privindul pe Harry cum se invarte ca un nebun prin toata casa si nu ste cesa spuna, mai mult imi pune rabdarea la incercare o data cu nervii, dar trebuie sa fiu tare si sa il las in pace deoarece daca ma enervez sau mai rau o sa ii fac rau copilului.
Eu: Harry, linisteste-te!
Harry: Cum?
Eu: Pur si simplu stai undeva si nu te mai gandi!
Harry: Nu am cum, trebuie sa ii spui lui Niall.
Eu: Nu am cum, plus ca Niall acum o are pe Barbara, nu vreau sa ma impac cu Niall doar de dragul acestui copil, sa se simta obligat ca ace acest lucru, nu , prefer mai bine asa, serios!
CITEȘTI
REMEMBER ( Niall Horan Fan Fiction ) PAUZA
FanfictionCatalina Medison este o adolescenta de aproape 17 ani visul ei fiind acela de ai intalni pe cei din One Direction. Oare va deveni visul ei realitate?