Era dimineata, imi deschid ochii si vad ca inca sunt la spital dar cel mai ciudat este faptul ca de data asta nu era nimeni langa mine, bunica mea era la morga, de parintii mei nu stiu nimic, doamna Margaret nici ea nu era aici si nici de fete nu am dat din seara concertului, pe unde or umbla? De Niall nici nu mai vorbesc, nici nu mai vrea sa mai auda de mine da mite sa ma si vada... nici eu nu stiu ce dracu mai caut aici...
Pe usa intra o asistenta si un doctor care incepe sa ma asculte sa vada cum ma simt cred?
Doctor: Bun, te-ai trezit, vad ca esti bine, poti pleca acuma.
Eu: Multumesc, dar bunica mea ce o sa se intample cu ea?
Doctorul: Cred ca ne vom ocupa noi de inmormantarea ei, vad ca nici unul din copii dansei nu raspunde, ai vreo idee?
Eu: Nu, este foarte ciudat pentru ca nici mie nu imi raspund la telefon sau sa ma sune macar.
Pana sa spuna ceva doctorul cineva intra pe usa ca o tornada venind direct la mine si luand-ma direct in brate ,MAMA?
Eu: Nu pot sa cred, ce faci?Cum te.ai gandit? Ce ? Cum?
Mama: Stai linistita scumpo, nu mai este nici o problema, sunt aici cu tine.
Eu: Cat de dor mia fost de tine, de ce nu ati mai dat nici un semn de viata sau cel putin sa ma sunati si pe mine.
Mama: Am avut niste probleme cu o trupa faimoasa, stii ca tatal tau se ocupa cu asa ceva.
Eu: Mami, stai linistita, sunt fericita ca esti aici. Dar tata unde este?
Mama: Este cu trupa acum!
Eu: Ce trupa?
Mama: O sa vezi cand vom ajunge in Dubai scumpo.
Eu: Bine!
Mama:O sa ii vezi atunci.
Eu: Hai acasa mami, vreau sa il vad si pe tati.
Mama: Haide scumpo.
Doctorul: Pentru a o lua acasa trebuie sa semnati aceste fise de externare, aaa si cu doamna Medison cum ramane?
Mama: Ne v-om ocupa noi de ea, va rog sa o duceti la capela orasului, multumec, si va multumesc inca o data ca ati avut grija de fica mea, la revedere domnule doctor.
Doctorul: La revedere, aaa si Catalina, incearca sa mananci mai mult sa bei mai multa apa si sa faci mult sport, o sa te ajute ai sa vezi.
Eu: Desigur domnule doctor, la revedere.
Doctorul: La revedere.
Dupa ce ne-am luat ramas bun de la domnul doctor am mers acasa, unde cand deschid usa dau de tata, doamne cat de dor mia fost de tata, imediat ii sar in brate.
Eu: tati, cat de dor mia fost de tine!
Tata: Si mie de tine scumpo, hai vino cu mine mai vrea cineva sa te vada.
Eu: Cine?
Tata: Ai sa vezi, tu nu stii ca, curiosii mor repede?
Eu: Ba da .
Tata: Hai vino cu mine.
Tata ma ia de mana si ma duce sus in camera mea unde deschide usa si il vad pe Vlad, fratele meu mai mic.Cand lam vazut am fugit spre el si l-am luat in brate.
Eu: Vlad, doamne cat de mare si de frumos ai crescut!
Vlad: Cata, cat de dor miia fost de tine!
Eu: Si mie piticanie mica!
Vlad: Hey, nu sut mic doar ca inaltimea mea este mai draguta.
Eu: Hey pe asta ai luat-o de la mine!
CITEȘTI
REMEMBER ( Niall Horan Fan Fiction ) PAUZA
FanfictionCatalina Medison este o adolescenta de aproape 17 ani visul ei fiind acela de ai intalni pe cei din One Direction. Oare va deveni visul ei realitate?