ANUNT ( Parere despre Niall Horan )

1.4K 65 5
                                    

De ce imi place mie de Niall? L-am sustinut de cand inca era micut si intrase in trupa. de care radeam ore in sir in fata televizorului calculatorului la filmuletele cu el si baietii, i-am urmarit cariera cu tot ca nu este de foarte mult timp ca ale altor persoana dar este si asta, melodiile lui si ale baietilor ma fac mereu sa ma pun pe picioare in momentele grele, il iubesc neconditionat, visul meu care mi-ar completa viata e sa il cunosc, in ochii mei el e perfecta, lupt alaturi de el cand e nevoie fiindca il pretuiesc (,) ca pe o parte din mine .. deci da, imi place de Niall Horan. Baiatul asta merita totul. De ce? Pentru ca el incearca sa ofere totul altora. Cu timpul chestia asta cu Directionerii a devenit mult mai mult, adica nu se bazeaza doar pe "omg, cumpara haine/cd-uri/lucruri, omg am toate pozele cu ei, omg avem chestii in comun". De fapt, nu se bazeaza deloc pe asta. Se bazeaza pe ce simti atunci cand ii auzi vocea, fiorul ala care parca nu mai trece. Se bazeaza pe faptul ca esti acolo pentru el, desi mai sunt miliarde de oameni in jur si tii la el pentru ca e el,nu pentru ca e faimoas si mai stiu eu ce. Sustinerea noastra inseamna enorm pentru el, ne-o demonstreaza mereu si sunt foarte mandra de el. Din micul baietel de 16 ani de la X Factor a ajuns in topurile in care multi altii viseaza sa fie. Si asta pentru ca poate si pentru ca e foarte talentat. Nu stiu cate sanse am sa il vad vredata, dar stiu sigur ca o sa fiu tot timpul fana lui pentru ca mi-a schimbat radical gandirea, viata si m-a facut sa am incredere in visele mele, in mine mai ales. Si n-o sa il las niciodata, oricate greseli ar face, oriunde s-ar ajunge, n-am de ce sa renunt la el. Niall n-ar renunta la noi. Se dedica noua cum poate mai bine. Nu mai am cuvinte sa-ti spun cam cat de mult inseamna pentru mine si daca ar fii sa cante maine oriunde in Europa cu trup, as fii acolo. Gandeste-te ca atunci cand plange, parca se rupe incet cate o bucata din inima mea. Vreti sa stiti ce am simtit atunci cand am vazut toate interviurile cu el si trupa? Mandrie. Stiam ca nu plac un ipocrit, un fals, fame-whore. Plang frate, plang cand ii ascult unele melodii sau cand il vad pe il plangand, nu conteaza in ce conditii. Ma doare sa stiu ca el e ranit. Ca nu ii e bine. Sa nu mai treaca prin greutati, ingerasul asta nu merita. Dar e puternic, o sa cred in el mereu! Ah.. si stiti ce vreau sa mai zic? Faima nu l-a schimba. E inca acea baietel, cu o privire curata si o inima imensa.

Aceasta a fost parerea mea despre Niall Horan <3

Scuzati ca am postat asta dar nu prea m-am putut abtine si ooo doamne 2.000 de Cititori, multumesc muuuuuult love you all :) <3

REMEMBER ( Niall Horan Fan Fiction ) PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum