Ajunsi acolo tata imi spune sa il iau pe Vlad si sa urc in acel avion, cand ajung in avion fac ochii cat cepele, nu pot crede, nu este posibil, dau cu ochi exact de baietii din One Direction, nu este posibil ca tata sa fie managerul lor, nu.
Cand ma vad toti se uita la mine ca la masini straine, mai ales Niall si Harry. Niall se uita la mine dezgustat si nervos in acelas timp. Harry avea o fata gen ,,Tu ce cauti aici?'', Louis cu Zayn si Liam se uitau la mine ca si cum sar uita in gol. Vad ca mai erau inca 4 fete cu ei. Ce? 4? Da nu trebuia sa fie 3?
Ma uit mai aten la a 4 a fata care avea un par mai inchis la culoare, ochi albastri si inalta cam la 1,70... destul de frumoasa fata da cu care din baieti este? Ciudat, dar parca o cunoasc de undeva...hmmmmm.
Eu: Hey baieti!
Ei: Hello, ce faci tu aici?
Eu: Pai tatal meu este noul vostru manager.
Ei: Aaaaaaa.
Louis: Deci sa intelegem ca tu esti fica lui nu?
Eu: Da.
Harry: Hey, ce faci? Cum te mai simti? Hai ia loc pe un scaun, nu mai sta in picioare.
Harry ma ia de mana si ma duce pe un scaun mai serparat de ceilalti ca sa putem vorbi, el asezandu-se pe scaunul alaturat mie. Dupa 30 de minute eram deja la inaltime, destinatia noastra fiind Dubai. Dupa 10 minute de la decolare ma gendesc si eu sa ii raspund la intrebare lui Harry.
Eu: Aaa ok, sunt bine, ma simt la fel de bine, tu?
Harry: Eu sunt bine.
Eu: Harry, fata aceiea, cine este?
Harry:...
Eu: Harry!
Harry: O sa te superi foarte mult daca iti spun.
Eu: Sa ghicesc, este legat de Niall, nu?
Harry: Da...
Eu: Zimi, oricum nu am ce face, el ma uraste din toate punctele de vedere.
Harry: pe fata aia o chiama Barbara si estenoua sa iubita, chiar a facut si relatia publica, imi pare rau foarte rau Kat.
Eu: Hey, asta este oricum nu ma crede si nu pot da timpul inapoi, ce a fost a fost, asta este, el ma crede o profitoare care obtine ce vrea si dupa pleaca si care umbla dupa bani, asta este, fiecare cu parerea lui, nu?
Harry: Da si asta este adevarat, stai linistita nu esti tu aia care umbla dupa faima si bani, ea este aceea, nici unul nu o suporta din trupa, nici macar fetele, este o mare fitoasa, dar noi preferam sa tacem din gura de dragul lui Niall, credema ca nici fanii nu o suporta. dar ei spun adevarul pe fata.
Eu: Da asa este. Cum am mai spus, fiecare cu parerea lui nu?
Harry: Exact pitico.
Eu: Hey!
Harry: Ce? Ce am spus?
Eu: Nimic, auzi dar voi unde o sa stati?
Harry: Pai la Dan acasa.
Eu: La mine acasa?
Harry: Daca tu vrei sa o iei asa, atunci da, la tine acasa.
Eu: Waw, nice.
Harry: Si cum te simiti dupa moartea bunicii tale? Esti bine?
Eu: Harry...
In secunda urmatoare ma bufnit un plans de toata frumusetea, toate imaginile cu bunica de cand eram mica si pana la moartea sa mi sa derulat in acel moment prin minte. Harry cand ma vazut m luat in brate incercand sa ma consoleze. La cat de tare plangeam cred ca am speriat tot avionul deoarece tata si mama cu Liam, Zayn si Louis si cu fetele au venit la mine pentru a vedea ce am. Mai rau faceau, preferam sa plece toti de aici si sa ma lase singura cu gandurile mele si cu visurile mele.
Tata: Hai sa o lasam, inca sufera dupa ceea ce sa intamplat la cimitir. Hai toata lumea la locurile lui. Harry, te rog ai grija de ea pe timpul zborului da?
Harry: Am inteles Dan.
Eu: Merci ca ai ramas cu mine!
Harry: Nu ai pentru ce pitico si scuze ca am deschis subiectul ala chiar nu am vrut, imi pare rau.
Eu: Nu este nimic.
Harry: Baga-te la somn pitico, mai sunt 4 ore pana vom ateriza.
Eu: Bine.
Dupa ce am mai vorbit cu Harry cam 20 de minute despre copilaria mea si a lui am adormit pe bratul rau.
Dupa 4 ore...
Simt ca cineva ma zguduie, acela fiind Harry doarece pe umarul lui stiu ca am adormit nu?
Cand eschid ochii il vad pe Liam ca tot incerca sa ma trezeasca.
Liam: Hey pitico, trezirea am ajuns si trebuie sa aterizam.
Eu: Mai lasa-ma 5 minute, daddy.
Liam: Awwww, mi-ai spus daddy, acum hai trezirea pana nu vin cu un pahar plin cu apa si il voi varsa pe tine.
Eu: M-am trezit!
Liam: Ha, eram sigur ca te vei trezi asa .
Eu: Hey, nu ma mai tachina.
Liam: Gata, gata tac din gura.
Eu: Merci.
Dupa 20 de minute deja eram in fata avionului asteptand sa vina masinile pentru a putea pleca spre intrarea aeroportului. Cateodata ma mai uit la Niall si la fata aia pe care a spus Harry ca o chiama Barbara parca nu? Ii vad cum se sarutau cu foc, deja imi vine greata , cum putea Niall sa stea cu o fata atat de falsa ca ea, parca el spunea in interviuri ca lui ii place frumuseata naturala nu cea cu machiaj pe fata, mai pe scurt cum ii spun eu frumusete lavabila. Deja imi daduse o lacrima in coltul ochiului, dar o sterg pana a nu o vedea cineva.
Dupa 5 minute de asteptata au venit si cele 2 masini, mai bine spus dubite, pentru a ne lua de acolo. La intrarea aeroportului am fost asteptati de cativa badigarzi angazati de aeroport de a ne scoate de acolo teferi si nevatamati. Am ajuns la control unde am trecut cu brio, urmau bagajele pe care le.am luat imediat. La iesirea aeroportului o groaza de fani ne-au asaltati. Eu una ma cam pierusem pe acolo dar cu ajutorul lui Paul am reusit sa ajung la masina cat de cat intreaga , de ce? Pai bluza mea era rupta pe la gat si parul meu era cam ciufulit de fanii baietilo. Doamne ce fani au.
Ne-am suit in masini dupa ce baieti au data cateva autografe, directia noastra fiind drumul spre casa care nu a durat mai mult de 30 de minute. Cand am ajuns acasa dau exact de varumeo care ne astepta cu sufletul la gura , doar nu ma mai vazuse de vreo 9 luni. De ce? Pai a venit aici pentru a isi gasi un job, ceea ce a si facut. Ma bucur nespus de mult pentru el. Cand il vad ma duc direct la el si ii sar in brate. Dupe ce ne salutam, varumeo imi spune ca ma asteapta cineva in casa. Hmmm ciudat oae cine poate fi?
Cand intru in casa directia mea fiind livingul unde dau de...
Scuzati greselile de ortografie, prromit ca o sa il corectez maine, acum sunt prea obosita, cum se vede acest capitol nu prea este inspirat, scuzeeee, deci spuneti-mi parerea voastra si daca se merita sa il mai continuii <3
CITEȘTI
REMEMBER ( Niall Horan Fan Fiction ) PAUZA
FanfictionCatalina Medison este o adolescenta de aproape 17 ani visul ei fiind acela de ai intalni pe cei din One Direction. Oare va deveni visul ei realitate?