BİEBERgasm 2. bölüm

8.5K 130 3
                                    

İstekliymiş gibi davran Gabby! Bu onu son görüşün olacak! Şortum ve tişörtümü tek çırpıda omuzlarımdan sıyırıp çıkarmasıyla birlikte iç çamaşırlarımla kalmıştım ki vücudumu dikkatle süzüp hafifçe gülümsemişti. Elimi pantolonunun üzerine atıp kemeri çıkarmaya çalışırken kabaran erkekliğini hissetmemek elde değildi. Pantolonu çıkartmak için beni yatağa yatırıp üstüme çıkıp pantolondan kurtulup boxer eşliğinde bana bakarken gözlerimi kısmıştım. Sutyenimin kopçasıyla oynarken gözlerimi kapatmıştım. Boynumda ve köprücük kemiklerim arasında öpme, emme eylemine ara verip kafasını göğüslerime bastırdığında ise zevkten bir kez daha inlememle daha da aşağılara kaymaya başlamıştı. Gözlerimi sıkıca kapattğmda iç çamaşırımı nazikçe çıkartmıştı ve bacaklarıma ufak öpücükler kondururken vücudum adeta iki büklüm olmuştu. içime girmesiyle bağırmamak için dudaklarımı sıkıca bastırırken en sonunda tutamayıp çığlığı basmıştım. Duracağını beklerken ritmi bulmuş içimde harekete devam ederken gözlerimi kapatıp derin nefes alıp verirken bu acının yerini zevke bırakmasını bekliyorsum ki en sonunda içimde yaptığı her hareket yerini acıdan çok zevke bırakmıştı ve ellerimi Justin'in sırtına getirip tırnaklarımı geçirmemle dudaklarını dişlemesi bir olmuştu. tekrar içime sertçe girmesiyle çığlık atmam bir olmuştu. 

“Justin!” 

Çığlıklarım eşliğinde ufak bir kahkaha atmasıyla daha da hızlanmıştı. Nefes alışverişlerimiz de hızlanmıştı. Elleri ise hiç rahat durmuyor, kalçamda dolaşıyordu. başladığında dudaklarımdan ayrıldı. Kalçamdan çektiği ellerini yatağın başlığına dayayıp daha da hızlanmaya başladığında odada sadece ikimizin inlemeleri yankılanıyordu. Ellerini yatak başlığından çekti ve sola doğru uzandı ama hala içimdeydi. Yerimden doğrularak kucağına oturdum. Az önceki hareketlerimize kucağında devam ederken başını geriye attı ve sesli bir şekilde inledi.

" Daha çok " 

Derken kesik kesik nefes alıyordu. 

" Hızlan "

Üzerinde daha çok hızlandığımda ikimizde sona yaklaşıyorduk.

"Bebeğim. " 

Dedi. İğrençsin Bieber! Bana bebeğim dedin! Sıcak bir sıvı hissettiğimde kollarımı boynuna sardım ve üstüne yapıştım.

" Tanrım sen oldukça iyiydin" 

Diyerek ellerini belime sardı ve dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu. Üstünden kalkıp eşyalarımı üzerime geçirerek ona baktım. Örtüyü üzerine çekti ve güldü.

"İşte istediğin oldu! İlk ve sondu! Peşimi bırak artık!"

"Üzgünüm Gabby, daha biçok kere birlikte olacağız"

"Ne saçmalıyorsun sen! Avcunu yalarsın Bieber!" 

Örtüyü üzerine sararak ayağa kalktı. Dolabın kenarından birşey alarak bana yaklaştı. Kahretsin! Bu-Bu kamera!

"Bence o kadar emin olma" 

"Sen lanet piçin tekisin!"

Hızla önce idadan sonrada evden çıktım. Kapıyı açarak eve girdim ve koşarak banyoya ilerledim. Suyu açarak küvetin dolmasını beklemeye başladım. O piçe güvenemeyeceğimi bilmeliydim. Küvet dolar dolmaz üzerimdekilerden kurtularak içine girdim. İstediğinde bu videoyu kullanarak benimle yatacaktı. 

BiebergasmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin