19. bölüm

2.9K 68 5
                                    

Gabriella’nın Ağzından;

Gözlerimi açarak odadan çıkmak üzere olan Justin’e seslendim. “Justin” Arkasına dönerek telaşla bana bakmaya başladı. Gerçekten korkutmuş olmalıyım onu. “Benimle uyur musun?” Ağzımdan dökülen kelimelere karşı Justin’in yüzündeki endişeli hâl yerini sevimli bir gülümsemeye bırakmıştı. Üzerime örttüğü örtüyü açarak gelmesini bekledim. Yavaş yavaş bana yaklaşarak üzerimden geçerek arkama yattı. Ellerini belimden geçirmesini sağlayarak başımı göğsüne yasladım. Kokusunu doyasıya kadar içime çekmeyi özlemiştim. Gerçekten başkaydı o. Aslında affetmemem gerekti onu. Ama ona karşı koyamıyordum. Çünkü ben sersemin tekiyim!

-Hayır, sen sadece aşıksın-

İç sesiminde bizlerle olduğunu idrak ettiğimde gülümseyerek Justin’e daha da yaklaştım. O mükemmel kokusu ciğerlerime dolarken mutlulukla gülümsedim. Onca zamandan sonra onunlayım. Onun kollarında. 

“Seni seviyorum” Justin kulağıma fısıldadığında başımı kaldırarak bal rengi gözlerine baktım. “Bende seni seviyorum” 

*

“Justiiiin” Tanrım! Uykucunun tekisin Justin. Yanına oturarak sağ elimi yanağına koydum. Dudaklarına yaklaşarak fısıldadım. “Justin, uyan artık” Ben orda öylece beklerken Justin bi anda gözlerini açtı. “Günaydın koca bebek” Ayağa kalkarak saati gösterdim. “Sanırım kursa geç kalıyoruz” Justin’in sırıtan suratı bir anda endişeyle kaplanmıştı. “Ne?” “Derse girmemize 15 dakika kaldı” Justin bir anda ayaklanarak etrafta delice koşuşturmaya başladı. “Ben üzerimi değiştirip geliyorum. Sende hazırlan” “Ben hazırım” “5 dakikaya buradayım” Gülerek kapıya yaklaştım ve ayakkabılarımı giymeye başladım. Ayakkabılarımı giydiğimde aynanın karşısına geçerek saçımı, makyajımı ve kıyafetlerimi düzelttim. Ben aynaya bakmaya devam ederken Justin kapıya yaslanmış bir şekilde beni izliyordu. Gözlerimi devirerek arkamı döndüm ve kaşlarımı kaldırdım. “Hadi geç kalacağız” Elimle gelmesini işaret ederken kapıyı açtım ve dışarı çıktım. Justin’de peşimden geliyordu. Merdivenlerden inerek arabaya yaklaştım. “Justin hızlan biraz” Justin yavaş yavaş önümden geçerek sürücü koltuğuna yerleşti. Kapımı açtığında içeri geçerek kapıyı çektim. “İlk ders Bayan McCond’un. Ve sözleriyle bizi becerecek” “Bir şey olmaz” Justin… Sen iyi misin?” “Dün senle uyudum. Yani mükemmelim” Gülümseyerek önüme döndüm. Eminim yanaklarım kıpkırmızı olmuştur. Yani eminim öyledir. Çünkü hep utandığımda böyle olur. “Bak şimdi. Süre tut. 5 dakikaya oradayız” “Justin saçmalama” “Sen süre tut” “Amaç?” “İddiaya girelim” “Ne?” “Hadi” “Ne iddiası Justin?” “Eğer 5 dakikada okula varırsak benim istediğim olacak, olur da 5 dakikayı geçersek senin istediğin olacak” “Çocuk gibisin” “Kabul mü?” “Justin” “Kabul mü dedim” “Peki” Sinsice sırıtarak önüne döndü ve gazı kökledi. Tabi bende süreyi başlatmıştım. 

“Son 1 dakika” diye bağırdığımda zafer nidaları atmaya başlamıştım bile. Ama Justin öndeki arabaları sollayarak bir anda okula varmamızı sağlamıştı. Bana dönerek dudağını yaladı. “27 sn kala” (27 reel  ) “Sana söylemiştim” “Ne istiyorsun” “Şu anda istemeyeceğim” Arabadan inerek ceketini düzeltti. Bende arabadan indim ve kapımı kapatarak yürümeye başladım. İçeri girdiğimizde dolaplarımızdan gitarlarımızı alarak sınıfa yaklaştık. “Bak terslemek yok. Tamam mı Justin?” “Tamam dedim ya Gabby” Kapıyı iki kez tıklatarak içeri girdik. Bayan McCond mini eteğiyle kürsüde duruyordu. “Bayan Malone ve Bay Bieber?” “Evet Bayan McCond” Bize yaklaşarak ikimizide baştan aşağıya süzdü. “Neredeydiniz?” “Yollar fazla kalabalıktı” Hazırcevap biri olduğumu söylemiş miydim? “Geçin bakalım” İkimizde sıralarımıza yürüyorduk ki Bayan McCond elini Justin’in poposuna uzattı ve bir kere vurdu. Tanrım! Biri şu kadını becersin. Erkeğimden uzak dur Sürtük! Herkes kıkırdayarak izlerken bende yanaklarımı şişirerek sırama yerleştim. “Bi sorun mu var?” “Kadın..” dedim Bayan McCond’u işaret ederek. “Senin popona dokundu” Elimi tutarak sıranın üzerine koydu. “Kıskandın sanırım” “Hiçte bile” 

Zilin çalmasıyla birlikte sınıftan çıkarak kafeteryaya indik ve boş bir masaya oturduk. Herkes bize bakıyordu. Kursun Gözde (asddgg ismimi kullandım :DD ) çifti bizdik sanırım. “İçecek birşeyler ister misin?” “Olabilir” Burnuma minik bir öpücük kondurarak içecek almak için yanımdan ayrıldı. “Gabby” Demi’nin sesiyle arkamı döndüm. “Barışmışsınız” “Sayende” “Nasıl?” “Anahtarım sende kalmış ve çantamda. Gidecek bir yerim yoktu onun evinde kaldım. Malum sende Harry’le geziyordun” “Hiiç sorma ya… Biliyor musun Harry bana çıkma teklifi etti” “Ne?!” “Evet” “Peki sen ne dedin?” “Sence” “Evet mi?” “Tabikide!” Demi’ye sıkıca sarıldım. “Senin adına çok sevindim bebeğim” “Neymiş bakalım seni sevindiren?” Justin’in sesiyle Demi’den ayrıldım ve Justin’e baktım. “Demi ve Harry çıkıyorlarmış” “Tebrikler Demi” “Teşekkürler Bieber” Tanrım! Demi sakin ol. Justin başını kaldırarak bana baktı. ( aynen böyle http://25.media.tumblr.com/tumblr_melskiniyO1rlx5fho1_500.gif ) 

BiebergasmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin