'Nasıl bilmem ya?'
Bana yaklaşarak elleriyle yüzümü kavradı.
'Ben s-'
Çalan zil sözünü yarıda kesmişti. Derin bi nefes alarak kapıya yöneldim.
'Kim o?'
'Ben'
'Daha önce söyleseydin ya şunu...'
'Yaa off Gabby! Benim Harry'
Eyvah! Şimdi bittim. Justin'i burda görmemeli.
Koşarak içeri gittim ve Justin'i itmeye başladım.
'Justin burdan gitmen gerek.'
'Neden'
'Harry! O geldi.'
'Gelsin.'
'Justin!'
Üzerini düzelterek koltuğa oturdu. Sikik beyinli! Justin gitsene ya! Omuz silkerek televizyonu izlemeye başladı. Tanrım! Ben şimdi ne halt yiyeceğim. Gözlerimi devirerek yeniden kapıya yöneldim. Kapının kulbunu tuttum ve derin bir nefes alarak kendime doğru çektim.
'H-Hoşgeldin Harry'
'Hoşbulduk da... Sen iyi misin'
'Evet, hemde çok.'
İçeriye girmeye çalışınca göğsünden iterek gülümsedim.
'İçerisi biraz dağınıkta. Girme sen'
'Gabby, dağınık olabilir. Bu normal'
Elimden kurtularak içeri girdi. Omuzlarımı düşürerek kapıyı kapattım ve peşinden gittim. Justin'i işaret ederek bana döndü.
'Onun burda ne işi var'
'Ş-Şey Harry. O benim komşum ya. Benden ımmm makarna almaya gelmiş'
Justin 'Ne' der gibi bi bakış atarak bana döndü. Dolaptan bi paket makarna alarak Justin'in eline tutuşturdum ve onu kaldırarak itmeye başladım.
'Görüşürüz Justin!'
Kapıya vardığımızda Justin'i itmeyi keserek kapıyı açtım. Bana yaklaşmaya başladı. Onuda göğsünden iterek yüzümü buruşturdum.
'Akşam görüşürüz Gabby'
Gözlerimi devirerek kapıyı yüzüne kapattım. Omuzlarımda dikleşerek içeri girdim ve Harry'e bakmaya başladım.
'Ben giyinip geleyim. Sonra da çıkarız'
Sahte bi gülücük yaparak hızla odama girdim ve kapıyı sertçe kapattım. Az kalsın nakavt oluyordum. Harry Justin'le yattığımı duyarsa beni gebertir. Bu arada Harry kim diye soracaksınız. Harry benim en yakın arkadaşım. Bu şehirde bi onunla, bi Demi'yle birde şapşal Justin'le konuşuyorum. Burayı fazla bilmiyorum. Bilmekte istemiyorum. Justin beni bu şehirden soğuttu.
Üzerimi değiştirerek parfümümü sıktım ve odadan çıktım.
'Hadi gidelim'
Harry beni başıyla onaylayarak ayağa kalktı ve birlikte evden çıktık. Arabasına binip kursa doğru ilerlemeye başladık. Kursa geldiğimiz de herkes bana bakıyordu. Her kursun vazgeçilmezi yani sürtük grup da bana dövecekmiş gibi bakıyorlardı. Harry ise hiçbirine aldırış etmeden yürümeye devam ediyordu.
'Harry, sen sınıfa git ben gitarımı alıp geliyorum.'
'Tamam'
Bu çocuk bugün hiç itiraz etmedi. Hayret! Dolaba doğru yürümeye başladım. Hala bakıyorllardı. Ne burda ayı mı oynatıyoruz diye bağırmak istiyorum ama yapamıyorum. Dolaptan gitarımı alarak kapağı kapatmıştım ki Demi bi anda yanımda belirdi.
'Gabby naptın sen ya. Tüm kurs senden konuşuyor'
'Benden mi? Naptım ki ben'
'Ne mi yaptın. Dostum herkes Justin'le seni konuşuyor. Galiba Lucy'nin yanında ona baya yakın davranmışsın'
'Ne?! Tanrım.'
'Yürü hadi sınıfa'
'Sen bunu götür. Ben geliyorum'
Gitarı eline tutuşturarak koridorda ilerlemeye başladım. Karşımdan gelen Justin'i görmemle birlikte adımlarımı hızlandırarak ona doğru yürümeye başladım. Yanına ulaştığımda duramadım ve yakaını tutarak yürümeye devam ettim. Herkes derste! Bu yüzden popüler erkeğimiz rezil olmayacak. Ne şanslı ama! Onu boş bi sınıfa sokarak kapıyı kapattım.
'Çok büyük bi sorunumuz var'
'Noldu'
'Tüm kurstakiler sevgili olduğumuzu düşünüyor'
'Değil miyiz?'
'Kes sesini! Hepsi senin hatan zaten'
'Ne yani. Sana Lucy'nin yanında beni öp diyen ben miydim'
'Bu... Off! Çözüm bulmalıyız'
'Merak etme! Çok geçmeden unutulur'
'Emin misin'
'Emin değilim J-'
'Sakın o espiriyi yapayım deme!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biebergasm
Fanfiction"Seni seviyorum" Justin kulağıma fısıldadığında başımı kaldırarak bal rengi gözlerine baktım. "Bende seni seviyorum"