Gülerek ellerini birbirine vurdu. Buda unun etrafa saçılmasına neden olmuştu. “Justin!” Sırıtarak kafasında ki aşçı şapkasını kafama geçirdi. Ardından çenemden tutarak bana bakmaya başladı. “Bir sorun mu var?” “Aşçı şapkası size çok yakıştı Bayan” “Teşekkürler Bayım” “Ama birşeyler eksik” Elini çenemden çekerek kendi çenesine koydu. “Neymiş o eksik olan?” İşaret parmağını göstererek arkasına döndü. Bende onu bekliyordum. Bir anda bana dönerek avcunda ki tüm unu yüzüme doğru fırlattı. Gözlerimi sıkıca yumarak kollarımı iki yana açtım. “Şimdi undan kadın oldun” Gülerek bana bakıyordu. Pardon, gülerek değil kahkahalar atarak. Yüzümde ki unu silmeye çalışırken gülmekten neredeyse yere yatacak Justin’e baktım. Tezgahta ki yumurtaları alarak ona fırlatmaya başladım. “İşte sende yumurta adam oldun” Son yumurtayı fırlatarak kaçacaktım ki kırılan yumurtalardan birine basarak kaymıştım ve Justin’in üstüne düşmüştüm. “B-Ben üzgünüm” “Neden?” “Seninle yeniden sevgili olmak istiyorum” “Asla olma-“ “Biliyorum, bunu sende istiyorsun” Bir şey dememe izin vermeden dudaklarını benimkilere kenetledi.
Yanaklarımdan tutarak dudaklarından ayrılmamı sağladı. Gözlerime bakarak nefes nefese konuşmaya başladı. “S-Seni seviyorum” Öylece ona bakıyordum ki Birden ağlamaya başladım. Sebepsizce ağlıyordum. Hayır, böyle olmamalıydı.
Justin’in Ağzından;
Gabriella’nın dudaklarından ayrılarak ellerimle yanaklarını sıkıca tuttum. Gözlerine bakmaya başladım. Gözlerinin eşi benzeri yoktu. En çokta onları özlemiştim. Onlara bakmayı. Dudaklarımdan bi söz dökülüverdi. “S-Seni seviyorum” Bir karşılık bekliyordum ki birden ağlamaya başladı. Sorun neydi şimdi? Bilmeden bir şey mi yapmıştım. Olduğum yerde yavaşça doğrularak karşımda oturmasını sağladım. Yüzünü kapattığı ellerini indirerek sıkıca kavradım. Gözlerine bakmaya çalışıyordum ki o buna izin vermiyordu. “Gabriella” sesim fısıltı halinde çıkmıştı. “B-Benim gitmem gerek Justin” Ellerini ellerimden çekmeye çalışıyordu. Ama ben buna izin vermiyordum. Deli gibi çırpınırken benim tek yaptığım ellerini sıkıca tutarak gözlerine bakmaya çalışmaktı. Ellerini belime koyarak ona sıkıca sarılmamla bir anda sakinleşmişti. Sakinleştiğinde alnımı alnına koyarak gözlerine baktım. Bu sefer başarılı olmuştum. “Sorun ne bebeğim?” “Hiiiç. Hiç bir şey” Onu daha fazla zorlamak istemiyordum. “O zaman yüzünü yıka ve kendine gel. Ben pizza sipariş edeceğim”
*
Pizzaları yedikten sonra Gabriella bacağımda uyuyakalmıştı. Onu uyandırmamaya dikkat ederek ayağa kalktım ve başının altına yastık yerleştirdim. Üzerini örttükten sonra tam odama gidiyordum ki sesini duydum. “Justin” “E-Efendim” Derin bir nefes alarak bana baktı. “Benimle uyur musun?” Teklifi karşısında şok olmuştum.
Gabriella’nın Ağzından;
Gözlerimi açarak odadan çıkmak üzere olan Justin’e seslendim. “Justin” Arkasına dönerek telaşla bana bakmaya başladı. Gerçekten korkutmuş olmalıyım onu. “Benimle uyur musun?” Ağzımdan dökülen kelimelere karşı Justin’in yüzündeki endişeli hâl yerini sevimli bir gülümsemeye bırakmıştı. Üzerime örttüğü örtüyü açarak gelmesini bekledim. Yavaş yavaş bana yaklaşarak üzerimden geçerek arkama yattı. Ellerini belimden geçirmesini sağlayarak başımı göğsüne yasladım. Kokusunu doyasıya kadar içime çekmeyi özlemiştim. Gerçekten başkaydı o. Aslında affetmemem gerekti onu. Ama ona karşı koyamıyordum. Çünkü ben sersemin tekiyim!
-Hayır, sen sadece aşıksın-
İç sesiminde bizlerle olduğunu idrak ettiğimde gülümseyerek Justin’e daha da yaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biebergasm
Fanfiction"Seni seviyorum" Justin kulağıma fısıldadığında başımı kaldırarak bal rengi gözlerine baktım. "Bende seni seviyorum"