(Justin Bieber Feat. Tyga - Wait For A Minute ile okuyun)
'Gabriella bizde kalkalım istersen' Justin'e dönerek gülümsedim ve tekrar Demi'ye döndüm. 'Tatlı Lovato'm sonra görüşürüz' 'Şeker Malone kendini özletmesin' Ayağa kalkarak ona sarıldım. Justin masanın üzerine para koyarak kafeden çıktı. Demi böyle şeyleri hiç sevmez. 'Dikkatli ol' 'Demiiiii' 'Tamam, birşey demedim' Yanağına öpücük kondurarak arabaya doğru ilerledim. Arabaya binerek kapıyı örttüm. 'İyi misin Gabriella?' 'E-Evet' Kimse Justin'e güvenmiyordu. Ben onu seviyorum. Bunu da kimse umursamıyor. Eve geldiğimizde Justin işi olduğunu söyleyerek arabayla geri gitmişti. Bende daireme girerek üzerimi değiştirdim. Mutfağa geri dönerek gitarımı elime aldım. Çekmecedeki notaları alarak içlerinden birini seçmek için göz gezdirmeye başladım. I'll Always Remember You. Bu olabilir. Kağıdı karşıma koyarak çalmaya başladım. Gözümden istem dışı yaşlar akıyordu. Şarkıyı söylerken nefesin daralıyordu. Gitarı kenara koyarak ellerimle yüzü kapadım. Son zamanlarda bana nolduğu hakkın da hiçbir fikeim yok. Duygu karmaşası içindeyim. Kahretsin! Ben böyle biri değildim. Dizlerimi kendime çekerek camdan dışarıyı izlemeye başladım. Herkes Justin'e karşıydı. Tabi otomatikman ilişkimize de. Evet, bi anda gelişti herşey. Bu yüzden baya gatipleşti durum. Ama... Ona baktıkça aşık oluyordum. Birde şu şarkı... İlk defa biri bana şarkı yazmıştı. Bu gerçekten süper bir duyguydu. Gözlerime bakarak söylemesi... Ordakileri es geçerek yanıma gelmesi... Şu 1 haftadır rüyada gibiyim. Umarım asla uyanmam. Eğer bu bi rüyaysa -Ben rüyamla mutluyum. 'Zrrr' Çalan zille beraber düşüncelerimden kurtuldum. Ayağa kalkarak kapıyı açtım. "H-Harry'' Kızarmış zümrüt gözleriyle bana bakıyordu. İçeri ani bir şekilde girerek etrafa bakındı. "Sevgilin yok mu?" Kapıyı kapatarak ona yaklaştım. "İşi var" Gülerek koltuğa yerleşti. Omuz silkerek hemen bitişiğine oturdum. "Sen iyi misin Hazza?" "İyi mi? Hahahaaa! Çok iyiyim Gabby!" Ona garipçe bakarken o bana gülerek bakıyordu. "Su ister misin peki?" "Yok. Teşekkürler" "Yok yaaa... Ben hemen bi bardak su getireyim sana" Tam kalkıyordum ki bileğimi tuttu. "Nasıl başladı?" "Ney?" "İlişkiniz!" "Uzun mesele Harry" "Ben dinlerim" "Anlatmak istemiyorum!" Kaşlarını kaldırarak bana baktı ve dudaklarını dişleyerek elini ensesine koydu. Aniden yerinden kalkarak kapıya ilerledi. "Hoşçakal Gabriella" Evden çıktığında öylece bakakalmıştım. Tribi kime bunun? Peki amacı ne? Neden hiddetlendi ki? Offf! Sikik beyinli sersem! Derin bi nefes alarak televizyonu açtım.
*
'Alo?' 'Gabby' 'Efendim Justin?' 'İyi misin?' 'Bunun için mi aradın?' Ve dıtt dıtt... Yüzüme kapadı. Offf! 'Zrrr' Kapının sesini duymamla birlikte gecenin 3'ünde kimin geleceğini düşünüyordum. Kapının deliğinden baktığım da yanaklarımı şişirdim ve omuzlarımı düşürerek kapıyı açtım. Justin sinirle içeri girdi ve salondan bana bakmaya başladı. Kapıyı kapatarak yanına gittim. 'Sorun ne?' 'Bi sorun yok Justin' 'Telefonda ki neydi o zaman?' 'Bilmem' 'Gabriella!' 'Efendim' Burnundan soluyordu resmen. Sinirlendirdim onu! Bunu fena ödeyeceğime emindim. Tam konuşacaktı ki birden dudaklarına yapıştım. Odaya girdiğimizde dilimi dudaklarının arasına yerleştirip altında ki pantolondan kurtuldum. Beni kalçalarımdan tutarak kucağına aldı ve Bacaklarımı belinin etrafına sarmamı sağladı. Tişörtünü üzerinden çıkararak gülümsedim. Boynuma kondurduğu öpücükler hafifçe inlememi bırakmamı sağlıyordu. Ellerimi boxerına koyarak kafamı kaldırdım ve gözlerimi kısarak ona baktım. 'Gabriella bunu yapmak zorunda değilsin' Boxerını yavaşça indirirken 'Zorunda olduğum için değil istediğim için yapıyorum' dedim. Üzerimdekilerden kurtulmamı sağlarken bende boxerını çıkardım. İlk defa onunla yatmak istiyordum. Bu gerçekten garipti. Bacaklarımı aralayarak onu bekledim. O şeyi içimde hissetmemle küçük bir çığlık attım. İçimde hareket etmeye başlamıştı ve acıyı hazmetmeye başlamıştım. Bağırmamak için dudaklarımı ısırıyordum. Dudağıma minik bi öpücük kondurdu. İçimde hareket ederken hafifçe inledi. Bir ritim tutturmuştuk ve uyumla hareket ediyorduk. Justin’in dudaklarını boynumda, daha sonra dudaklarımda hissettim.Odada sadece inlemelerimiz ve nefes alış-verişlerimiz vardı . Doruğa ulaştığımı hissettiğimde içimde bir sıcaklık hissettim ve sonrada Justin içimden çıktı. Nefes nefese yanıma uzandı. Nefes alış-verişini düzenlemeye çalışıyordu. "Seni seviyorum" dudağıma bi öpücük kondurarak bana sarıldı. Uyumuştu. Yani bunu hissedebiliyordum. Üzerini örterek banyoya girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biebergasm
Fanfiction"Seni seviyorum" Justin kulağıma fısıldadığında başımı kaldırarak bal rengi gözlerine baktım. "Bende seni seviyorum"