(http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U / Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna
ile okuyun)
Eve geldiğimde ücreti vererek apartmana girdim. Ardndan da evime. Kapıyı kilitleyerek olduğum yere çöktüm. Herkesten nefret ediyorum. Lanet olsun! Kapının çalınmasıyla irkildim. "G-Gabriella!" Kapıdan uzaklaşarak ayağa kalktım. "Ben üzgünüm Gabriella" Arkamı dönerek lavaboya girdim. Aynaya öylece bakıyordum. Gözlerim saçlarıma kaymıştı bi anda. Saçlarımdan tiksinir olmuştum. Çünkü o saçlarımı sevdiğini söylemişti. Aklıma gelen fikirle çekmeceden makası aldım ve Neredeyse belime kadar uzanan kahverengi saçlarıma son kez baktım. Ardndan saçlarımı kesmeye başladım. Son kez aynaya bakarak ağlamaya başladım. Saçlarım artık kısacık olmuştu. Banyoyu öylece bırakarak odama geçtim.
En iyi arkadaşım tarafından sırtımdan vuruldum. Bunları hak ettiğimi düşünmüyorum.
*
“Gelmelisin Gabriella. Güçlü olduğunu onlara göstermelisin.” “Yapamam Demi. Hazır değilim buna” “Hazırsın bebeğim. Başarabileceğine inanıyorum.” Derin bir nefes alarak kapıyı açtım. Demi’nin gözleri beni görünce kocaman açılmıştı. “S-Saçların?” Omuz silkerek odama doğru ilerledim ve üzerimi değiştirmek için birkaç kıyafet alarak banyoya geçtim. Siyah şort, üzerinde ‘Stay Strong’ yazan beyaz tişört(asdffd evet admininiz ayrıca bir Lovatic) beyaz converselerimi de ayağıma geçirerek hafif bir makyaj yaptım. Aslında buna hazır değildim. Lanet olsun! Onları gördüğümde yine fenalaşacaktım. Ama güçlü kalmam gerekiyordu. Derin bir nefes alarak banyodan çıktım ve Demi’nin yanına gittim. “İyisin değil mi?” “Tabiki de iyiyim Tatlı Lovatom” Zoraki bir şekilde gülümseyerek kapıya doğru yürümeye başladım. Dolaptan çantamı alarak evden çıktık. Demi’nin arabasına binerek okula doğru ilerlemeye başladık. Okula geldiğimizde derin bir nefes alarak arabadan indim. “Hazır mısın?” “Sanırım evet” Çantamı koluma takarak yürümeye başladım. İçeri girdiğimizde tüm gözler bir anda bize döndü. Herkes garipserce bize bakıyordu. Değiştin Gabriella! Tarzın değişti. Davranışlarında değişecek. Sürtük gibi davran. Justin’i bitir. Düşüncelerimden kurtularak dolabıma yaklaştım. Gitarımı alarak Demi’yi beklemeye başladım. “Bay McCarty umarım yoktur” diye söze girdi Demi. “Umarım” diyerek gülmeye başladım. “Her neyse hadi gidelim” Gülerek arkama dönmüştüm ki Justin’le göz göze kaldım. Yüzüm biraz düştü… Bunu hissedebiliyorum. Toparlanarak gülmeye devam ettim, tabiî ki yürümeye de. O ise Ryan, Alfredo ve Jack’in yanında durmuş öylece bana bakıyordu. Demi’de Justin’i görür görmez bana bakmaya başladı. Evet şu an okulda ki herkes bu durumda. Hepsi bir Justin’e bir de bana bakıyordu. “Gabby” “Gelen sesle arkama döndüm. Bu Selena’ydı. Gözlerimi devirerek gitar çantamı koluma geçirdim. Selena bana yaklaşarak sıkıca sarıldı. “S-Seni çok özledim Gabby” O bana sıkıca sarılırken tek bir tepki bile vermeden duygusuzca dikiliyordum. Benden ayrıldığında Gözlerine bakarak kaşlarımı kaldırdım ve elimle yüzünü işaret ettim. “Ben senin için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim” Aslında Sel’e laf sokmak istemiyorum. O benim küçüklükten beri dostumdu. Ama bana ihanet etmişti. Bunu kaldıramazdım. Tüm okul gözlerini bize çevirdiğinde ben Sel’e bakmaya devam ediyordum. “Ama Gabriella” “İsmimi lanet ağzına alma!” Omuzlarımda dikleşerek ateş saçan gözlerimle onu süzdüm. Arkama döndüğümde hala aynı şekilde bana bakan Justin’e küçümseyici bir bakış attım. Ardından sınıfa doğru yürümeye devam ettim. Bunda sonra böyle. Kimseye güvenmek yok. Sınıfa girdiğimde ise Harry ile göz göze gelmiştim. Çantamı masaya bırakarak ona yaklaştım. “Seninle çok kısa konuşacağım. Ve sende beni dinleyeceksin!” Önündeki masaya oturarak gözlerine bakmaya başladım. “Her ne kadar aramız kötü olsa da şu an senin dostluğuna ihtiyacım var. Üzgünüm, seninle dostluktan başka bir şey düşünemedim. Ama yapamam. Dostluğumuza ihanet edemem. Eğer dost olarak devam etmek istemiyosan bunu anlayışla karşılarım. Bu senin kararın sonuçta.” Tüm bunları tek nefeste söylerken kendimi Eminem sanmıştım bi ara. Ha bu arada. Ne taş bir adam o. Tanrım ne diyorum ben! İç dünyamdan kurtularak cevap vermesi için Harry’e bakmaya başladım. Tepkisizce bana bakarken bir anda beni kendine çekti ve sarılmaya başladı. Gülümseyerek bende ona sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biebergasm
Fanfiction"Seni seviyorum" Justin kulağıma fısıldadığında başımı kaldırarak bal rengi gözlerine baktım. "Bende seni seviyorum"