Kim?

2.1K 121 17
                                    

(Şarkıyı ben yazınca açın.)
Sinan: Odanda bak istersen bi çikolataya not falan var mı diye?
Ömer: Mesaj vermiş işte not bırakmaz.
Defne: Kim---
Sinan: Defne sen benimle gel biraz Ömerde odasına gitsin hadi.
Defne: Ama-
Ömer: Evet çok mantıklı. Hadi Defne sen Sinanla konuş ben odama geçiyim.
Defne ve Sinan Sinanın odasına geçer.
Sinan: Ee nasılsın Defne?
Defne: Uzun süredir konuşmadık dimi. İyiyim sen.
Sinan: İyiyim ama senin iyi olmadığını düşünüyorum. Ben dün Ömerle konuştum.
Defne: Ne hakkında?
Sinan: Sen ve İsmail.
Defne: Ömer ne dedi ki?
Sinan: Ne desin. Defne bak Ömeri kıskandırmak için yapıyosan daha ileri gitme. Üzme onu.
Defne: Benim amacım Ömeri üzmek değil sadece bana neden kötü davranıyo ve biz neden birazda olsa sevgimizi birbirimize veremiyoruz.
Biri kapıyı tıklatır.
Sinan: Gir.
Koray: Ayhhh bana kapıyı çalmalar yakışır hayatım hıhıhımmm!
Defne: Aa Koriş.
Sinan: Koriş?
Koriş: Beeeennnn hayatımmm. Koriş Korişiniz Koray Sargın✌🏻️
Defne:😂😂
Sinan: Noldu Koray?
Koray: Ayh Sinoş Kepçem bu Ömüş beni öldürücek çocuklar genç yaşımda ölücem herkescikler cenazemde ağlıycak ulusal yas ilan edilicek--
Sinan: Koray konuya dönsek!
Koray: Bağırma bana bağıramazsın! Ama haklısın anlatıyım hayatım şimdi bu Ömüş yakışıklıydı hep yakışıklıydı ben bunun bebekliğini bilirim Korişim canım aşkım hayatım derdi tabii o zaman ben daha gencim güzelim beeennn en güzelim. Gerçi şimdide öyleyim ama işte buz şelalesi de----
Defne: Ömer beni öldürücek diyodun Koray.
Sinan: Evet anlat noldu yine ne yaptında delirttin Ömeri.
Koray: Beni kandırdı! Ben ona bir şeyler anlatıyodum bana acı çikolata verdi yaktı beni. Mahcuh etti. Biberli İz çikolatası yedirdi!
Defne: İz derken yani biber izi mi var anlamadım?
Sinan: Boşver sen Korayı konuşuyo işte. Koray hadi sen git karşıdaki pastacıdan pasta alıp kendinle ye.
Koray: Ayhh şimdi canım çekti o zaman byee.
Kuru kız görüşürüz.
Defne:😝😂
Ömerden
Koray gittikten sonra çikolataya baktım. Acaba gelicem demek mi bu? Gelir mi gerçekten. Kapının çalmasıyla toparlandım.
Defne: Ömer bey ben dosyaları getirdim.
Ömer: Gel Defne.
Defne: Bunları inceliycekmişsiniz. Normalde babanız---
Ömer: Babam hiç gelmiş mi?
Defne: Hayır. Haber alamıyolar.
Ömer: Ben bunları tek başıma yapamam yani babam gelince yapılsa.
Defne: Şey aslında şimdi şöyle.
Defne yanıma geldi ve dosyanın bir sayfasını açtı anlatmaya başladı.
Defne: Bu dosyada mali değerlerle ilgili bütün dökümler var bunda da raporlar, yani bütün dosyalar bağlantılı.
Ömer: Genelde finansal şeyler Sinanda olur ama-
Defne: Sinan beyin zaten dosyalar ve düzenledi yani o toparladı ama Ahmet amcanın onayı olmalı ve ufak tefek hatalar olabilir. Sonuçta tasarımları yapan o ve sizdiniz.
Ömer: Sende varsın.
Defne: Ama onay için Ahmet İplikçi ya da Ömer İplikçinin imza ve onayları gerek. İstemezseniz anlatmam siz bilirsiniz.
Ömer: Devam et bakalım.
Defne: Şu dosyada son bir yılın tasarımları var dediğim gibi dosyalar bağlantılı zaten bunların devamı yok yani bir gecenizi alır sadece. Bu senenin başlarında sizin tasarımlarınızda varmış. Yani kolayca onaylarsınız sonuçta çiziminizin finansal gelirini az çok biliyosunuzdur. Ömer bey beni dinliyo musunuz?
Ömer: Hayır.
Defne: Anlamadınız mı? Anlatıyorum o zaman tekrar baştan?
Ömer: Cık. Olmuyo. Çok güzel anlatıyosun.
Defne: O zaman şey yapalım--
Ömer: Hiçbir şey yapmayalım Kızıl sen dur bende seni izliyim.
Defne: Ömer bey lütfen işimize dönebilir miyiz?
Ömer: Gerçekten akşam İsmaille miydin?
Defne: Ömer bey!
Ömer: Saçlarını anlatsan? Bu çok sıkıcı. Hak ver sende.
Defne: Yapma.
Ömer: Ben bir şey yapmadım. Yapmıyorum.
Defne: Ben odama geçiyim siz işinize başlayın. Malum zor biraz.
Defne odadan çıktı bende dosyalara baktım. Tek başıma değil Defneyle yapmak istiyordum ve öyle de olucaktı.
4 SAAT SONRA
Defneden
İşim bitince Ömerin odasına gittim.
Defne: Ömer bey mesai saati bitti benim de işim bitti malum. Çıkabilir miyim?
Ömer: Hayır.
Defne: Efendim?
Ömer: Soru sordun cevap verdim Defne. Yani ben bu dosyalara başlamadım sen olamadan yapamam.
Defne: Yaparsınız. Siz bensizde yaparsınız emin olun.
Ömer: I-I. Denedim olmadı o yüzden de benimle kalıyosun asistan.
Defne: Nasıl istersiniz.
Ömerden
Defne bir dosyayı alıp masanın üzerine oturdu ve incelemeye başladı.
Defne: Hadi hızlıca bitirelim sende başla.
Ömer: Seni o adamla görmeye dayanamıyorum.
Defne: Aslında ben ilk bunu incelesem sonra ikinciyi siz incelediğiniz için kolayca karşılaştırırız.
Ömer: Seviyosun. Seviyorum. Değer mi?
Defne: Aa bu kimin çizimi çok güzelmiş.
Ömer: Kırmızı yapmasana.
Defne: Ömer bey biz şuan bu dosyaları mı inceliycez yoksa birbirimizin özel hayatına mı müdahale edicez?
Defneye cevap vermeden elime ikinci dosyayı aldım ilk iki dosyayı bitirdikten sonra kahve almak için kalktım.
Ömer: Sana da kahve alıyım mı Kızıl?
Defne: Aslında saatte erken ama bi uyku çöktü ağırlık falan. Al bana da.
Çıktım ikimize de kahve aldım ve odama döndüm. Defne sandalyeye geçmiş başını masaya koyup uyumuştu.
Ömer: Defne... Defnem hadi kalk... Kızıl.
Defne: Beş dakika daha.
Ömer: Gel koltuğa yat hadi.
Defne: Koltukta
Ömer: Koltukta?
Defne: Sen yat... Koltukta.
Ömer: Defne hadi bak bitsin dosyalar ben bırakıcam seni evine. Hadi kızıl.
Defne: Ömer sen miydin yaa?
Ömer: Uyandın sonunda.
Defne: İçim geçmiş.
Ömer: Yoruldun tabi. Karnın falan aç mı geç oldu.
Defne: Daha erken ya. Yerim sonra ben.
Ömer: Uyu sen hadi koltukta ya da anahtarı veriyim arabada uyu ben gelince gideriz.
Telefonum çaldı ekrana baktım arayan İz' di. Kesin geldi.
Defne: Açsana kim?
Ömer: Önemli değil boşver.
Defne: Baksana susmuyo belki önemlidir.
Telefonu açtım.
Ömer: Alo.
İz: Alo Ömer.
Ömer: Noldu? Neden aradın?
İz: Dövseydin. Hiiç mesaj ulaştı mı diye.
Ömer: Sen gönderdin. Biliyodum.
İz: Ee beğendin mi?
Ömer: Sevdiğimi biliyodun.
İz: Seni senden daha iyi tanıyorum kabul et.
Ömer: Evet. Benden daha iyi tanıyosun beni ve biliyosun beni terk edeni affetmem.
İz: Görürüz. Geliyorum yakında.
Ömer: Görürüz.
Telefonu kapattım Defne bana meraklı meraklı baktı. (Şarkıyı açın.)
Defne: Şey... Bu kim tam olarak?
Ömer: Defne buraya iş yapmaya mı geldik yoksa birbirimizin özel hayatına müdahale etmeye mi?
Defne: Şuan Ömer bey değilsin.
Ömer: ???
Defne: Ömer kim o çikolatayı yolladı. Bilmem gerekmez mi sonuçta ben senin... Ben senin-
Ömer: Sen benim? Sadece senin mi hayatına birileri girdi ya da giriyo.
Defne: Ama bu farklı ayrıca ben sana söyledim.
Ömer: Eski sevgilim. Mutlu musun? Çikolatayı da o yolladı. Belki de bende kalır senin İsmailde kaldığın gibi.
Defne: Kalsın. Benim İsmailde kaldığım ve kalıcağım gibi.
Defne boğazını temizledi.
Defne: Eğer dosyalar ile ilgili incelemede yardımım bittiyse gidiyim.
Ömer: Hayır daha var çabuk olursak biter.
Defne incelemeye başladı beraber kontrol ettik hepsini ve bitirdik. Odadan çıkıp asansöre bindik.
Defne: Hemen bitirdik Ömer bey kısa sürdü açıkçası ben daha uzun sürer sanmıştım ama. Siz neden bana öyle bakıyosunuz?
Ömer: Şuan Ömer bey değilim.
Dedim ve asansörü durdurup Defneye yaklaştım onu asansörle kendim arasında bıraktım.
Defne: Napıyosun?
Ömer: Hiç... Hiçbir şey.
Defne: Ömer lütfen çalıştırır mısın? Kime diyorum? Bakma öyle? Ömer?
Ömer: Neden teslim olmaktan ve yanmaktan mı korktun? Mesela şimdi seni burda öpsem yanar mıyız birlikte? Alev alır mıyız yeniden?

SON.
Bakalım alev alıcak mı buralar?
💙💙💙
Biliyorum geç geldi ama sınır dolunca yenisi gelicek sınavlar değil gelmeme sebebi benimle ilgili bu aralar karışığım bu yüzden yazmak tuhaf oluyor kendi hayatım garipken daha garip bir şey yazamıyorum.
1122 kelime

Zorla KızılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin