Evlilik

4K 165 8
                                    

(Şarkıyı ben yazınca açın)
Ömerden
Onu öpmek bana iyi gelmişti ama hemen kendimi topladım. Amacım şuydu Defneyi istemediğimi göstermek çünkü o beni istememişti ona destek olmamı ona sarılmamı... Onu kurtarmamı... Zaten evlenme olayı da var onuda annemin isteği seninle o yüzden evleniyorum diycektim daha sonrada barışırdık.
Defneden
Sen değil siz... Kendimi toplamaya çalıştım ve hemen yukarıya çıkıp her şeyimi topladım Ömerde odasındaydı hemen aşağıya indim kapıyı açtım ve çıktım sanırım sesi duydu onunda kapısı açıldı. Hemen kapıyı kapadım ve evin dış kapısına yürüdüm. Aniden bileğimi birisi tuttu.
Ömer: Nereye?
Defne: Sizi ilgilendirmez.
Ömer: Benim evimden gidiyosan ilgilendirir.
Defne: Eve.
Ömer: Seni oraya göndermem.
Defne: Ömer bey acaba dengesiz misiniz?
Ömer: Defne seni oraya göndermem.
Defne: Neden çok mu umrunda??
Ömer: Gidemezsin çünkü evlenicez.
Defne: Sen hastasın.
Ömer: Hayır.
Defne: Bırak beni!!!
Ömer: Defne içeri gel anlatıyım!
Bileğimi bıraktı ve içeri girdik. Konuşmaya başladı.
Ömer: Babam söyledi evlenicekmişiz yani bende yeni öğrendim.
Defne: Seninle evlenmek istemiyorum.
Ömer: Bende çok istiyorum zaten!!!
Ne güzel!! Ya her kız sevdiği adamla evlenmek ister ama Ömer... Benimle oynadı... Canımı yaktı! Keşke daha farklı olsaydı başka birine aşık olsaydım sonra o bana evlenme teklifi etseydi... Gelinlik... Hep hayal ettiğim gelinliğimi ben tasarlasaydım. Ama hayal hepsi hayal. Ayağa kalkıp eşyalarımı aldım.
Ömer: Ne yapıyosun?
Ömeri dinlemeden gittim. Kapıyı kapattım ve o öylece baktı. Şimdi nereye gidicem. Eve dönemem. Nihan... Evet Nihanlara gidiyim.
Ömerden
Nasıl gider?? Evlenicez dedim o kadar. Keşke sadece tirip atsaydım seni sevmiyorum demeseydim. Ya eve giderse... Lütfen evine dönmesin. Keşke acıdım demeseydim... Biliyodum kimse ona acısın istemiyodu.
Nihanların evi
Defneden
Nihanın annesi memlekete gitmiş. Biz Nihanla oturduk ve konuştuk. Tabii Nihana anlatamazdım babamın bana zarar verdiğini o yüzden sadece Ömeri anlattım. Sonrada yattım.
Ömerden
Hemen arabaya binip onların evine gittim. Ve kapıyı çaldım babası açtı.
Ömer: Defne geldi mi?
Salim: Hayır. Baban gelip aldı----
Gerisini dinlemeden arabaya gittim o zaman nereye gitmişti? Nihan... Bir arkadaşı vardı söylemişti! Hemen onun evine gidip kapıyı çaldım.
Nihan: Kime baktınız?
Ömer: De-Defne burda mı?
Nihan: Hayır.
Defne: Kim gelmiş Nihan?
Defne uykulu uykulu yanimıza geldi.
Defne: Ö-mer
Ömer: Seni almaya geldim.
Defne: Nihan beni içerde bekler misin?
Nihan: Tamam.
Defne: Seninle gelmem!
Ömer: Ama bana aşıksın!
Defne: Iı... Değilim artık.
Ömer: Emin misin??
Defne: Sana aşıktım ama artık değilim.
Ömer: Geçiyomuymuş hemen.
Defne: Sen benimle oynadın! Farkında mısın???
Ömer: Hadi gel benimle burda kalamazsın.
Defne: Seni iligilendirmez.
Dedi ve içeri giricekken bileğini kavrayıp kendime çektim.
Ömer:Unuttuğun bir şey var kızılcık babanın bize borcu vardı ve seni bize verdi.
Defneden
Haklıydı... Kapının yanında duran bavulu alıp arabaya bindim.
Ev
Hemen yukarı çıktım ve yattım.
Ömerden
En azından burda. Yanımda olması daha iyi artık kendimi bile anlamıyorum.
Ona aşık mıyım? Onu seviyo muyum? Evet seviyorum. Hayır sevmiyorum. Belkide çok aşığım bilmiyorum... Ona acıdım mı? Hayır. Ona acımadım sadece onu seviyorum. Yukarı çıkıp odasına girdim uyuyodu. Yüzünü okşadım çok güzel uyuyodu. Aşk... Aşık olmak... Herhalde ona aşığım. Sarılırken öperken farklı hissediyorum. Saçlarından öptüm kokladım. Çok derin uyuyodu. Yanına yatsam ne olur? Onu sevdiğimi zaten kabullenmek zor bir de ona söyledim. Sonrada sevmiyorum dedim. Kesin çok kırıldı çok üzüldü... Yanına yattım ve ona sarıldım.
Defneden
Çok güzel uyumuşum sarıldığım yastığı bırakıp gözümü açtım ama yastık değil ki Ömer... Bide sarılmış koala gibi bırakmıyo.
Defne: Offff çek şu kolunu!!! Çeksene yaa.
Ömerden
Defnenin çığırmasıyla uyandım.
Ömer: Sanada günaydın
Defne: Ya sen ne yapıyosun burda!!!
Ömer: Uyuyodum
Defne: Bana sarılıp uyuyamazsın!
Ömer: Neden? Nasıl olsa evlenicez.
Defne: Evlenince evli gibi davranmak zorunda değiliz.
Ömer: Senide anlamıyorum madem seviyosun beni ne güzel işte evleniyosun sevin.
Dedim ama Defne sinirlendi ağlamamak için hemen kalktı ve lavaboya girdi. Daha sonra çıkıp aşağıya indi.
Defne: Ben şirkete gidiyorum Ömer BEY!
Ömer: Bence gitmeyelim ama sen bilirsin.
Defne: Neden?
Ona doğru yaklaştım ve duvarla kendi aramda bıraktım.

Defne: Napıyosunuz!?Ömer: Bilmem dedim ki belki müstakbel karımla düğün alışverişine çıkarız😉Defne: Sen tek başına çık o alışverişe! Acıdın mı yine bana?Bir şey diyemedim ve çekildim o da şirkete gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Defne: Napıyosunuz!?
Ömer: Bilmem dedim ki belki müstakbel karımla düğün alışverişine çıkarız😉
Defne: Sen tek başına çık o alışverişe! Acıdın mı yine bana?
Bir şey diyemedim ve çekildim o da şirkete gitti. Bende evde kaldım. Ona yemek yaptım ve gelmesini bekledim.
Defneden
Şirkete gidince Ahmet amca Ömeri sordu bende gelmediğini söyledim o da sende istediğin zaman çık ama çıkmadan bi odama uğra dedi. Bende bir kaç çizim yapıp Ahmet amcanın odasına gittim. ( Şarkıyı açın.)
Ahmet: Gel Defne otur.
Defne: Bir sorun yok dimi?
Ahmet: Hayır yok. Ömerle konuşmuşsunuzdurda bende konuşmak istedim.
Defne: Hangi konuda?
Ahmet: Ömer seninle evlenmek istedi yani söyledi dimi?
Defne: Söyledi de Ömer istedi dimi?
Ahmet: Evet. Hatta ben olmaz dedim ama o ısrar etti.
Defne: Ne zaman konuştunuz siz bana yeni söyledi.
Ahmet: Bizde yeni konuştuk konuştuktan bir gün sonrada seni aldık. Seninle konuşmak istememin sebebi şu belli ki Ömer ilk defa aşık olmuş... Ama sen... Sen bu evliliği istiyomusun?
Defne: Ben... Bilmiyorum... Ama bence Ömer beni sevmiyo.
Ahmet: Ömeri tanıyorum ama dediğim gibi sen istemezsen biraz daha ertelenir yada Ömerle konuş istersen.
Defne: Hıhı.... Ömerle konuşuyım ben.
Kalktım ve odadan çıktım. Şöför bekliyodu. Arabaya bindim. Demek Ömer evlenmek istedi beni sevmiyo sırf acıdığı için istedi... Beni cidden sevmiyo. Eve gitmeden önce markete uğrayıp kendime büyük boy nutella aldım kendimi kötü hissedince hep böyle yapardım. Eve girince Ömer görmeden yukarı çıktım ve duş aldım. Duş aldıktan sonra saçlarımı tarayıp odanın kapısını kapadım ve kucağıma nutellayı aldım. Ama kaşık... Kaşık almayı unutmuştum. Hemen aşağı indim Ömer yemek yapıyodu. Ona bakmadan bir kaşık alıp mutfaktan çıktım.
Ömer: Defnee nereye?
Onu duymayıp odaya çıktım ve nutellamı kaşıkladım. En sonunda nutellayıda alıp aşağı indim ve nutellayı koydum.
Ömer: Yemek yapmıştım.
Defne: Ben tokum.
Ömer: Emin misin? Bak o kadar yemek yaptım.
Ömerden
Ona doğru yürüdüm.
Ömer: Müstakbel----
Defne: Sakın! Sakın cümleni bitirme çünkü öyle bir şey olmuycak.
Ömer: Babam kararlıydı. Mecburen evlenicez artık... Ne yapalım dimi?
Defne: Babanla konuştum.
Ömer: Naptın?
Defne: Benimle evlenmeyi sen istemişsin. Bana sen istiyo musun dedi.
Ömer: Sen ne dedin?
Defne: Umrunda mı? Ömer sen bana acıyıp kurtarmak için istemişsin sence ben bunu kabul eder miyim? Sen nasıl bunu yaparsın senin amacın ne? Beni öldürmek mi istiyosun sen? İlk gün sıkıştır tehdit et sonra zorla neler neler yap gel öp sonrada sende diğerleri gibisin de... Git barlara clublara sonra sabaha kadar gelme her gün kızlarla... Sonra kandır seni seyorum deyip terk et ama gidip babana Defneyle evlenmek istiyorum de. Senin amacın ne??? Ömer bana bulaşma Tamam mı??? Bana dokunma... Sen... Sen benim dengemi bozuyosun bu iyi değil! Bana ben istemediğm sürece YAKLAŞAMAZSIN!!! Tamam mı!! Sen beni kurtardığını falan san ama senin yaptıkların inan daha kötü. Şunuda aklına sok! Seninle evlensem bile asla birlikte olmam!!! Anladın mı??? Bak benim hiçbir şeyim kalmadı... Gerçekten sana acımam belli sen acmışsın ama ben ne sana ne de bana acımam!!!!! Çünkü tükendim ben sen yaptın... Artık canım acımıyo... Şimdi sakın ama sakın bana bulaşma!!!
Beni itip hızlıca yukarı çıktı.

Ömer çok salak değil mi? Neyse😂
1122 kelime
Ömere küfretmek serbest hadi byes😘

Zorla KızılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin