A kávémat szürcsölve méregettem az asztal felé görnyedt, laposakat pislogó Zaynt. Az utóbbi öt percben hússzor nyitotta ásításra a száját. Számon tartottam.
-Annyi kedvem van ehhez a naphoz, mint pulykának a hálaadáshoz - nyöszörögte.
-Mi ez a hasonlat? - ráncoltam a homlokom. Félrebeszél.
-Most ezt találtam ki - vonta meg a vállát.
-Pedig ma nem is kell sokat dolgoznunk. Felveszünk két dalt és jöhetünk is haza - biztattam, azonban ahelyett, hogy felvidult volna, újabb nehéz sóhajt hallatott.
-Néha nézhetnéd a csoportos üzeneteket. Ma még fotózásra is kell mennünk, Darren le akarja tudni az album borítóját. Az ultimate verzióhoz külön képek készülnek - magyarázta.
-Ez most komoly? - grimaszoltam. Remek, ma sem érünk haza időben.
-Fene se tudja, hogy miért pont hétfőre tervezte, mikor tudja, hogy akkor még fáradtabbak vagyunk, mint mondjuk hétvégén.
-Mindegy. Legalább a továbbiakban nem kell ezzel foglalkoznunk - próbáltam a dolog pozitív oldalát felmutatni. Z bólintott és újra előredőlt, fejét az asztallapon pihentette és sóhajtozott. Már majdnem megsajnáltam, de Harry még idő előtt közbeszólt.
A telefonját nyomkodva lépett be a konyhába, a táskáját a szokásos módon ledobta az egyik székre és fel se nézve tárta szélesre a hűtő ajtaját. Hümmögve járattam rajta a szemeimet, ma is -mint mindig- tökéletesen nézett ki. Elvette az egyik dobozos gyümölcsitalt, a tegnap este vásárolt tejszeletet és csak annyira pillantott fel, hogy egy puszit kaphassak az arcomra, leült az asztalhoz.
-Mint aki tizenkét órát aludt egyhuzamban - csodálkozott Zayn, mikor felemelte a fejét. A göndör szórakozottan megrántotta a vállát és beleharapott a csokiszeletbe.
-Nyolckor már aludtunk - mondtam. -Szóval most kipihentek vagyunk.
-Hogy tudtatok elaludni olyan korán? - kérdezte megilletődve.
-Fogalmam sincs. Még meg akartuk nézni a Walking Dead új részét, de ahogy lefeküdtünk, már aludtunk is.
-Mázlisták. Én hiába próbáltam, egyszerűen minden idegesített. Még a szél is, pedig be volt csukva az ablakom - zsörtölődött magában.
-Hazudsz - pirítottam rá. -Tuti Niallel dumáltál hajnalig!
-Ez nem igaz! - emelte fel a hangját. -Csak tizenegyig!
-Az már majdnem hajnal - legyintettem.
"Meddig dolgozol ma?" kérdezte Harry, mikor végre megtisztelt a figyelmével.
-Sokáig. De ne aggódj, el tudok majd menni érted a suliba - biccentettem.
"Nem kell. Megbeszéltem Eleanorral egy találkozót délutánra." jelelte.
-Eleanorral? - kérdeztem vissza meglepődve.
-Nem szabadságon van? - folyt bele a beszélgetésbe Zayn, miközben megpöckölte Harry vállát, hogy tudja, ő is megszólalt.
-Mondjuk, pont ma lenne rá szükségünk - motyogtam és bepakoltam az elkészült szendvicseket a táskába. -De neeeeem, ő a szabadságát a pasimmal éli ki.
"Mit morgolódsz? Ide mondd, a szemembe!" mosolygott rám Harry.
-Semmit - forgattam a szemeimet. -Mit fogtok csinálni?
YOU ARE READING
Süketnéma {Larry Stylinson}
Fanfiction"Szeretlek." jeleltem. Gödröcskés arcára mosoly szökött, kezét meghatódva a mellkasához emelte. "Én is szeretlek."