15.

97 15 7
                                    

Upozornění na začátek!!
V téhle kapitole není doktor. Místo něj mluví s pacientem mužem z konce předchozí  epizody.

"Konečně ses probral? "
"Mhmmm!!"
"Bylo na čase, už jsem si začínal myslet, že si budu muset zajít pro kýbl s vodou. "
"Mhmm!"
"Víš, co je na tomhle nejlepší? Můžu si s tebou dělat, co chci a ty se nebudeš bránit...nebo si něco pamatovat."
"Hmm!?"
"No, není to skvělé? Hmm...možná bych ti to měl sundat, co?"
"Mhhmm!!"
"Taak. Lepší? Stejně mě nebaví vést tu monolog."
"Co... Co mi udělá-te? "
"My? My nic. My budeme jen respektovat přání našich zákázníků. "
"Zá-Zákazníků?! "
"Samozřejmě. Tohle je byznys. Ale, snad si nemyslel, že tu si, protože tě chcem zabít nebo tak? "
"...já-"
"Nemysli si, jeden přešlap a máš kulku mezi očima."
"..."
'Víš, co je tohle? "
"Fotoaparát a... injekce?"
"Dobrý postřeh! Dostaneš další dávku a já půjdu dělat byznys."
"Cože? Ne! Prosím nedělejte to. "
"Ale noták, neboj se. Budeš jen pár hodin v bezvědomí. Já si nachystám kulisi, pak udělám fotky. My dostanem za ty fotky peníze, tobě se nic nestane, pravděpodobně, nikdo tě tu nezneužije, pokud to nebude potřeba a všichni budou spokojení."
"...nebude potřeba? Cože...?"
"Neboj se, s tebou stejně nikdo chtít spát nebude, maximálně tak nějaké peprnější akty budou chtít nafotit. Prodávat tě nebude u tebe se to nevyplatí."
"Prosím,nedělejte to..."
"Hmm. Smůla. Teď to trochu štípne."
"Ahg!"

Ahoj!
Nová kapitola je tady. Co na ni říkáte? Komentáře i votes potěší :3
Ps: Přesáhli jsme hranici 400 reads! Jste úžasní!(Ať to čte kdokoliv...poslouchej: Jsi úžasný a měj hezký zbytek dne^^)






MedicineKde žijí příběhy. Začni objevovat