17.

89 16 8
                                    

"Doktore?"

"..."

"Vrátil jste se."

"Už tomu tak bude."

"Takže? Budeme mít další sezení?"

"Bohužel ne, dnes už náš čas uběhl. Ačkoliv velmi nešťastně, navíc tu dnes nebudeme sami."

"..."

"Nedívejte se tak na mě, já za to nemůžu."

"Nemůžete?! Samozřejmě, že za to můžete! Vždyť jste mě sem zavedl!"

"Hmm...chápu. Pořád jste naštvaný."

"Já...já nejsem naštvaný..."

"A...výborně! Teď jste překvapivě zničený."

"..."

"Netušil jsem, že se vám nálady budou měnit až tak moc."

"Doktore..."

"Takhle se s vámi nedá vůbec pracova- Omluvte mě."

"Ona vám právě...došla zpráva?"

"Vypadá to, že už začínají být netrpělivý. No nic, budeme muset začít."

"Cože? S čím?"

"..."

"Další injekci už ne. Prosím."

"Bohužel, dostat ji musíte. Navíc, netuším, co vám na ní tak vadí. "

"...Nedávejte mi ji, prosím. Pusťte mě, prosím."

"Pustit vás nemůžu, za to bych tu skončil. A na to je ještě moc brzo. A pokud jde o tu injekci? Čím míň toho budete vědět, tím to pro vás bude lepší. Ale nepopírám, že by u určitý způsob nebyl."

"Jaký? Jaký způsob?"

"No, čistě teoreticky. Mohl bych vám dát o něco menší dávku a vy by jste pak byl docela při vědomí. Ale musel by jste být dobrý herec, samozřejmě se bavíme jen čistě teoreticky."

"Doktore?"

"Jsem rád, že s mou teorií souhlasíte."

"Co bych měl dělat?"

"Nic. Doslovně. Prostě je nechte, ať dělají, co dělají. Pod vlivem té drogy nad sebou nemáte žádnou kontrolu. Chápete?"

"Ano."

"Výborně, takže můžu vám ji píchnout?"

"Počkejte!"

"Co zase? Víc vám to tu umírnit nemůžu."

"Proč? Proč tak najednou?"

"Řekněme, že nemám rád otravné lidi.A že někdo z nich je hodně otravný."

"..."

"Můžu už konečně?"

"Jinak to nejde?"

"Ne."

"Děkuju, doktore."

"Nemáte zač."

"Proč mi to všichni musí píchat do kr- agh!"

-

Ahoj! Nová kapitola se mi povedla napsat docela brzo :3 Ačkoliv to bylo celkem #hardcore -> ani nevíte jak je těžké psát něco normální při WTNV maratónu <3 Doufám. že se kapitola líbila, komentář i vote potěší :3 

PS: Taky jsem změnila cover, zatím jen provizorně, protože ho budu ještě předělávat(teda jestli do té doby nedostanu infarkt, kvůli coveru, který vytvářím na příběh, který plánuju po medicině, a po kterém chci, aby byl co nejlepší).




MedicineKde žijí příběhy. Začni objevovat