Rodina je pohormadě 1/2

291 14 0
                                    

Nastal klod. Bylo po inspekci a Brumbálovi čekali na příjezd svých dětí.
Clarissa dorazila sama pomocí Letaxu a Alforth se rozhodl také navštívit rodiče. Minervina radost byla nevýslovná a Albus byl také potěšený.,, Děti mojje, tak rádi vás s tatínkem vidíme. Moc se nám stýskalo! '' Minerva plakala.,, Maminko, neplač. Podívrj na tátu, taky nebrečí! ''
,, Clariss, já jsem dojatý, ale maminka je žena a ikdyž nedává znát svoje city, umí je projevit.''
Albus objal svou dceru. ,, Zázrak, Albusi, máme obě děti , jako kdysi. Jsme rodina! ''
,, Mami,jediný, kdo tady je opravdu dojatý jsi ty. Mami, tak rád, tě vidím. A tátu taky. Clariss, sestřičko, tak rád tě znovu vidím. Jak se ti daří v té snobské rodině. ''
,, Bráško, není to tak zlé, ale opět jsem potratila. Proto jsem tady v Bradavicích. ''
Minerva si nenápadně otřela oči a zahákla se do manžela. Albus ji k sobě přivinul,, nejsou ty naše děti kouzelné Minnie? '' Profesorka se zahleděla s úsměvem před sebe a kývla hlavou.,, Mami, tati, rád bych se s Clariss prošel venku. Na večeři se vrátíme. Budeme jíst tady nebo ve Velké síni? ''
,, Jen se jděte projít. Jíst se bude v tatínkově kanceláři. A přijďte včas. Znám vás velmi dobře a vím, že nejste tak dochvilní jako já s vaším otcem. ''
Sourozenci jen kývli hlavou a zabouchli se za nimi dveře.
,, Jak když byli malí. ''

,, Tak jak se ti daří sestřičko. Prý jsi znova potratila, matka mi to psala,asi před dvěma týdny. ''
,, Víš Alforthe, je to horší a horší. Manžel i tchyně jsou nespokojení. Matka mi slíbila, že tady můžu být jak dlouho budu potřebovat. Prý si musím odpočnout a zotavit se. Podle rodičů jsem se vdala až moc brzy. ''Alforth se zahleděl na svou sesteu. Měl ji rád a o její nové rodině si myslel svoje.,, Víš Claire, rodiče mají pravdu, ty tam nejsi šťastná, nemůžeš otěhotnět ani si tam oddychnout. Poslouchej mámu s tátou. Myslí to s tebou dobře. ''Clariss si sedla do trávy a rozplakala se. Alf si ji přitiskl , jako když byli malé děti a hladil ji po vlasech. Ještě se procházeli po školních pozemcích a až se setměním se vrátili do hradu.

,, Doufám, že jste se prošli.''
,, Děkujeme maminko. Procházka nám pročistila hlavy a vyprázdinila žaludky.''
,, To jsem ráda. Och, já zapoměla. Albusi, dneska večer je porada!''
,, Uklidni se Minnie. Uklidni se. Na poradu pochopitelně musíme, ale bude to skutečně rychlé. Stejně se bude řešit jen školní řád a drobné přestupky studentů proti němu. O stěžování si našich kolegů na špatný prospěch studentů nemluvě.'' Albus políbil manželce ruku a tleskl do dlaní. Objevil se kulatý stůl a na něm ubrus. Tentokrát tleskla Minerva a všichni byli oblečeni do slavnostnějších šatů. Profesor tleskl znovu a na stole se objevilo jídlo.,, Tak rodinko. Ke stolu. A pomalu. ''Ředitel napřed usadil manželku a sám se posadil, potom usadil Alforth Clarissu a sedl si.,, Pověz nám Alforthe o svých plánech se životem.''
,, Ano jistě. Takže, v mé práci je jedna mladá žena mého věku. Pracuje na stejném oddělení jako já a je velmi, velmi... hezká. To co k ní cítím, je oboustranné. Podívejte. ''Alforth vyndal malou fotku své spolupracovnice.,, To je ona Angelina. '' Na obrázku byla hezká žena mezi pětadvaceti a třiceti lety, s hnědozelenýma očima a dlouhými kaštanově hnědými vlasy.,, Je opravdu pěkná. Nebýt ženatý s tvojí maminkou, nevím nevím, jak by to dopadlo. Každopádně máš dobrý vkus Alforthe. ''Minerva se ošila,, No tak, Albusi. Ale musím uznat, je to velmi pohledné děvče. ''
,, A co ty Clariss, plánuješ mít dítě, po tom c ose vrátíš? ''
,, Ano, to ano. Jen se bojím, že mi ho vychovají podle sebe. Je to s nimi tak těžké. ''
,, Toho se moje drahá neboj, kdybych vás vychovala, tak jak mi všichni kolem radili'', vrhla pohled na Albuse,, tak byste dneska asi honili smrtijedy a nebyli tak... takoví jací jste teď. ''

Tak zase další kapitola, dneska je neukončená. Jak se dál bude příběh vyvíjet, bude ješte zajímavé.
Plánuju zápletku a nucené odloučení Minervy od Albuse. Během příběhu bude vycházet najevo, proč Al a Minie svoje manželství tají a jak je to vlastně s jejich dětmi a mnoho dalšího.

Utajené manželstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat