Prolog

775 24 2
                                    

Rozhodla jsem se psát další povídku z prostředí Harryho Pottera a opět s hlavními aktéry AB/MM.

Minerva spěchala chladnoi tmavou chodbou do ředitelny. Zastavila se až u chrliče chránícího vstup do ředitelny. ,,Citronová zmrzlina!" vydechla a nastoupila na schody. Nechala se vyvézt ke dveřím. Neobtěžovala se klepáním a otevřela. Nq malo chvilku se zastavila v pracovně a vydýchávala. Pomalu se přesunula k točitým schodům , pomalu je vystoupila. Pozvedla ruku ke klice. Povzdechla si a pomalu otevřela dveře. Ovanul ji závan máty a ještě nějaké bylinky. Jak tak či onak , v místnosti bylo příjemné teplo , které Minervě přišlo vhod po cestě studenými chodbami. Pohlédla na prostornou postel a sundala si župan. Opatrně si vlezla pod peřinu a tiskla se k muži ležícímu vedle. Albus jen zamlaskal ze spánku a pomalu otevřel oči. Chtěl znovu usnout , ale zjev minervin ho donutil zůstat vzhůru. ,,Kdy jsi přišla má drahá?"optal se zmateně. ,,Teď Albusi. Stýskalo se mi." odvětila a políbila ředitele na čelo. Albus si přivinul manželku blíž k sobě. I po letech manželství ji miloval. Hladil ji po zádech , což vyloženě milovala. Jaké štěstí , že dnes nemuseli na poradu.

Tak první díl je na světě. Ne to nic extra , ale to se rozvine v dalších dílech. Dozvíme se za jakých okolností se do sebe Albus a Minerva zamilovali a proč své manželství musí tajit a také zda mají nějaké děti.

Utajené manželstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat