10. poglavlje

17.7K 780 396
                                    


Dragi putnici, ako pogledate kroz svoje prozore, vidjet ćete upravo ono što će se dešavati ako nastavite čitati dalje. Ne dajte da Vam noć smanji doživljaj. Vjerujte mi, ljepše je nego što se čini. 

-kapetan zrakoplova Prošla Budućnost 


Prima: Tomislav Kovač

Predmet: Spolne bolesti  - negativno 

Kao što i sami možete vidjeti, Vaše Precijenjeno Veličanstvo, nalazi su uredni i nemam ništa što bi se moglo prenijeti na Vas i uništiti Vaše šanse da nekoj kokoški napravite dijete ili je kojim slučajem zarazite. I, da, u ugovoru je nalagalo da i Vi meni morate dostaviti svoje nalaze. Stoga, obavite to ili da ja šaljem urologa da to obavi. 


Prima: Sofia Bošnjak

Ne mogu ti reći koliko mi je drago što su nalazi uredni. A to znači da se moji planovi mogu razvijati bez ikakvih problema. U privitku ti i sam šaljem svoje nalaze. Prešutjet ću tvoj komentar. 


Prima: Tomislav Kovač 

A ja se baš ponadala da budeš upotrijebio neku svoju stručnu terminologiju. Izgleda da sam te podcijenila. Moja pogreška - neće se više ponoviti. 


Prima: Sofia Bošnjak

I znam da ne bude. Da ti već sad kažem što trebaš pripremiti za prvi susret. 
Izvest ćeš striptiz. I molit ću te da mi isporučiš svoj broj odjeće (haljine, košulje, šosevi,...)

Mjesto i vrijeme ću ti javiti na mobitel. 


Prima: Tomislav Kovač

Želiš li da ti još pošaljem sliku Simbe? Kak' da ne. 


Prima: Sofia Bošnjak

Sofia, odmah šalji brojeve. Nastaviš li ovim putem, neće ti se svidjeti što ću ti napraviti za par dana.


Prima: Tomislav Kovač

Kreten si! I takvo što se ne pita jednu damu.


Prima: Sofia Bošnjak

Koliko ja znam, a jako dobro znam, ti nisi nikakva dama! Da si mi poslala brojeve do kraja dana i sve će proći u redu, Sofia. Ne tjeraj me da budem nešto što ne želim. 


Prkosni anđeo s lila haljinom mu je čitavu večer prelijetao preko glave. Sve što je vidio bila je predivna plava kosa ispunjena kratkim i dugačkim uvojcima. Zlatne čestice su joj se rasipale po kosi i grijeh je bio gledati u njih. Kao da se gledali božicu koja je imala sposobnost mijenjanja oblika. A taj anđeo se svako malo pretvarao u najljepšeg leptira. 

Bijela krila dobivala su zlatne niti koje su se isprepletale s još sjajnijim česticama dijamantne boje. Grijeh te bijele boje ležao je u stvorenju koje ga je nosilo. Isto to stvorenje, za njega, je bilo opčinjavajuće. Gledao je u krila, a vidio je svoj odraz. Vidio je svoje oči i toliku dominantnu posesivnost da tog leptira učini svojim. 

Prošla BudućnostDonde viven las historias. Descúbrelo ahora