Zahvale i Planovi

7.9K 390 152
                                    


Zahvale


Još uvijek ne vjerujem da je objavljen kraj Prošle Budućnosti i da smo djelomično završili s ovim likovima. 

Gledajući unazad, vjerujem da je ova priča trebala doći tek na kraju da zaokruži čitav serijal, ali sad se ne možemo vratiti, ali ja Vam se mogu zahvaliti. 


Moj najljepši i najslađi slatkiš Extraordinary_lady koja je ovoj priči pridonijela više nego što misli i koja je uradila nemoguće i koja će iznenađenje dobiti u vrlo bliskoj budućnosti se zahvaljujem.

Sunašce moje milo, došla si nenadano, ali dobrodošlo. Sve je započelo onom velikom porukom i vidiš i sama gdje nas je tvoja Izgubljena ljubav dovela. Dovela nas je do velikih planiranja i obaveza koje ja jedva čekam ispuniti. Također, ova priča, Prošla Budućnost, s tobom je povezana na više frontova. Znaš koji su to. Pročitala si Epilog i vidjela si da je Tomislav priču posvetio svojoj supruzi, no u toj posveti krilo se i nešto drugo i ti si shvatila koja je tajna.

Ali, kako je Tomislav posvetio Sofii priču, ja je POSVEĆUJEM Tebi! Sudjelovala si i javno i privatno u ovoj priči od samog početka i znala si što nam svako poglavlje donosi, ali uz to sve, ja sam Tebe uspjela iznenaditi. Pogotovo u Epilogu! Također ti se zahvaljujem na divnom coveru koji me je oborio s nogu i kojeg sam jednostavno morala pokazati svijetu. 

Dušo moja, hvala Ti na svemu, no znaj da sam ja još mala i da tek učim i da mnogo griješim, no nešto sam naučila ove večeri. Shvatila sam da osobe koje voliš, koje poštuješ, kojima želiš dobro i koje čine tvoju obitelj, stavljaš na prvo mjesto, ispred svih, na vrh. Oprosti mi na situaciji koju sam ti priuštila jer sam malo iza toga shvatila gore rečeno. Uz tvoju pomoć, shvatit ću i još neke druge stvari. Ljubim te i volim jako! :* <3 

Zatim se zahvaljujem i svojoj obitelji koja se skriva među čitaocima. :D

Zahvaljujem se _MissTina jer je uradila fantastičan prvi cover za ovu priču. Sve započinje od covera, a ona je napravila jednostavan, ali savršen cover. Stoga, Tina, hvala Ti!

Zatim se zahvaljujem SVIM čitateljima koji su živjeli s likovima i sa mnom kroz ovu priču. Iznosili ste svoje kritike, svoje osjećaje, svoje misli i, naposljetku, meni ste ulijevali nadu i sposobnost da Vama prenesem najbolje od likova, ali i najbolje od mene same. Nisam Vas željela razočarati. Bilo je puno suza, smijeha, ljubavi i tuge kroz nastavke i ponekad je bilo toliko intenzivno da sam morala prekidati pisanje kako bih se smirila i nastavila dalje. 

No, uz Vaše komentare i razumijevanje, ova priča je išla dalje. Od sveg srca Vam se zahvaljujem i jako Vas volim! 

Zahvaljujem se i crni_biser jer sam vidjela da objavljuje isječke nekih ulomaka na svojoj stranici na Pinterestu, kao i na Facebooku. Hvala ti, Crni biseru, od srca! 

Zahvaljujem se svim djevojkama koje su mi u inbox slale poruke i raspitivale se o radnji. Njima sam to rekla, no želim da svi to znate. Te djevojke su mi također pomagale u daljnjoj radnji. Uz pitanja kojima su me obasipavale zašto su neki likovi tako postupili, davale ste mi ideju za druge događaje. 

Posebno se želim zahvaliti springchild1 jer ona... Ne znam kojim riječima izraziti moju zahvalnost, ali i šok kad mi je poslala prvu poruku. Ona je pratila sve u same tančine, kopčala stvari i vidjela dalje od teksta i ukazivala mi je na pogreške koje sam radila. Bila je moj lektor, jednom riječju, ali i osoba koja me svojim okom za detalje uputila na pravi put. Stoga, Djevojčice moja, hvala ti od srca! Volim te jako! 

Prošla BudućnostOnde histórias criam vida. Descubra agora