"Dragi putnici, Vaš kapetan je upravo postao pametan. Molim Vas da mu zaplješćete kako biste nagradili njegovu divnu dosjetljivost i prijeko zeznutu uobraženu đavolju narav. Ostaje mi dobro i prepustite se laganoj skladbi."
-kokpilotkinja zrakoplova Prošla Budućnost
Selma Novak upravo se nalazila na kavi s jednog dugonogom crnokosom ljepoticom.
"Mene je ostavio nakon samo mjesec dana veze. Čak me je i upoznao s roditeljima." Požalila se crnokosa ljepotica i elegantno odmahnula glavom.
"Upoznao te s roditeljima?" Selma je začudila. Nju Tomislav nikad nije upoznao s roditeljima niti je ikad načeo temu Upoznavanje roditelja. Dobro - shvaćala je da je iskorištava za svoje tjelesne užitke, ali do sad je trebao početi gajiti neke osjećaje prema njoj.
Maja je kimnula glavom. "Oh, da. Divni ljudi. Njegov otac pogotovo i da ih samo vidiš. Tomislav je prava slika i prilika svojeg oca. A majka mu se drži kao tridesetogodišnjakinja, a tako i izgleda."
"Sigurna si da ne koristi botox?" upitala je Selma zajedljivo se nasmiješivši.
Maja je negirala. "Da ih upoznaš, znala bi od koga je Tomislav pokupio svu ljepotu." Maja se sjetno nasmijala dok joj je sanjivi osmijeh bio na usnama.
Selma je podignula svoje nacrtane obrve od iznenađenosti, a onda se pomirila s Majinim riječima. "I kako ste prekinuli?" pitala je Selma dok je pokušavala odglumiti nezainteresiranost, no drugačije se osjećala iznutra. Izjedala ju je znatiželja zbog vlastitih ciljeva i priskrbljenja Tomislavove pažnje na svoje tijelo i srce zauvijek.
Maja je ispustila uzdah. "Sve ti je počelo onog dana kad me je upoznao s roditeljima. Na tom ručku je, naime, bila i njegova susjeda. Ženska je tad imala osamnaest godina ili sedamnaest, ne znam točno koliko, no bilo je očigledno da je Nikola i Marija zadivljeno gledaju."
Selma se još više zainteresirala, no nije to pokazala. "Sofia Bošnjak se zvala i prezivala, mislim, i znam da je bila jako nepristojna prema Tomislavu. Za dar mu je donesla kondome najmanje veličine i brnjicu."
"Brnjicu?" Selma je upitala jedino to dok joj su joj pitanja opsjedala glavu. Željela je znati tko je ta Sofia, zašto je bila nepristojna prema njenom Tomislavu, zašto je donesla kondome najmanje veličine kad su Tomislavu trebali XXL.
"Prečula sam zašto, ali uglavnom ženska je bila toliko nepristojna prema njemu, a samim time prema meni. Mene je nazvala sponzorušom, povezala me s onim bezličnim skandalom od prije desetak godina, a potom me namjerno zalila vodom. Možeš li vjerovati?" Maja je izobličila lice od dugogodišnjeg bijesa.
Selma je izuzetno teško bilo vjerovati da je ta mala bila tako zlobna, ali, budimo realni, Maja je bila glupa k'o kurac.
"I što je potom bilo?" Selma je sofisticirano pitala.
Maja je gledala u Selmino lice dok je pričala: "Nije se ispričala, a kad je Tomislav rekao da mi se ispriča, Sofia mu se nasmijala pravo u lice i rekla, točno se sjećam riječi: 'Kad sponzoruša bude znala koliko metar ima decimetara, ispričat ću joj se.' Da stvar samim time bude gora, njegovi roditelji nisu ni prstom mrdnuli, a on je nju odveo iz prostorije te su se nastavili svađati na katu."
Selma je željela upoznati tu Sofiu, no najprije je željela znati čitavu povijest Tomislavovog i Sofiinog poznanstva kako bi mogla osmisliti strategiju, pronaći Tomislavove slabosti, ondje udariti i pridobiti ga pod svoje.
Maja je nastavila dalje. "Svađali su se dosta dugo, a meni je tako bilo neugodno pred roditeljima. Spustili su se desetak minuta poslije, no jasno se moglo osjetiti koliko su obadvoje bili bijesni. Sofia se ispričala njegovim roditeljima, rekla kako mora otići doma pisati zadaću, a Tomislav je mene požurio i rekao kako i sami moramo ići."
ESTÁS LEYENDO
Prošla Budućnost
RomanceLjubav je ispravna. Poljupci su bučni. Seks je nevjerojatan. Ali prva dva mjeseca! Što potom? Saznajte u Prošloj Budućnosti. cover: @Extraordinary_lady story: @thunderstorm27