פרק 10

4.2K 236 1
                                    

*נקודת מבט-גיא*

ישבנו כשאריאל הלכה עם יוני,הזין הזה, ידעתי שהוא לא יעשה לה כלום,שהם לא ישכבו יתנשקו וכו'.

בכל זאת,היה לי חרא שהם הלכו, אחרי משהו כמו שעתיים או משהו כזה היא חזרה איתו כשעל הפנים שלה הבעה משונה,לא רגילה..

היא הודיעה שהיא הולכת, ארי על מי את עובדת?את אף פעם לא הולכת לישון בשעות האלו,מה נסגר איתה? משגעת,פשוט משגעת אותי!

הלכתי אחריה ושנים עד שהיא שמה לב שאני מאחוריה,

 "מה אתה עושה פה משוגע?" היא הסתובבה בבהלה עצבנית, "למה הלכת?" שאלתי, מחזיר לה עצבני "אני עייפה,לא שמעת מה אמרתי?" שאלה והתחכמה, יודעת שאני שונא את זה, 

"אריאל לא הבנת שאני לא קונה את השטויות  שלך?" צעקתי עליה,ראיתי איך שזה הרתיע אותה "את לא ישנה בשעות כאלה, אל תזייני תשכל" הוספתי ולאט הנמכתי את קולי, לא התכוונתי להפחיד אותה,פשוט התעצבנתי,

"מה אתה רוצה?" היא הגבירה את קולה על שלי והסתובבה ,ממשיכה את דרכה לבית שלה, הלכתי אחריה וראיתי את כתפיה משתחררים מהקלה.

"ארי, תפסיקי לשחק את המשחקים ותגידי סוף סוף מה הקטע שלך בימים האחרונים?מה נהיה?" פעם אחת ולתמיד שתגיד כבר,

"אין לי מושג על מה מדובר" היא אמרה תמימה ועיצבנה אותי בטירוף "לכיי זדייני" צעקתי עליה ועפתי משם,

אז כן, יש לי רגשות לא מוסברים כלפיה,אין לי שמץ של מושג מה לעשות עם החרא הזה! אביאל יודע וכל פעם מזיין לי תשכל על זה שגם היא, סיפורי סבתות.

היא לא אוהבת אותי,הגעתי לחבורה כשכולם מסתכלים עליי "טוב מה?" צעקתי עליהם וכולם סובבו את הראש חוץ מיובל ואביאל "אתה חולה עליה" אביאל אמר ותפך לי על השכם "יופי"אמרתי וחפרתי את ידיי בין ראשי, אריאל מה ..מה לעשות איתך?

לקחתי איתי את אנאהל ונסעתי לבית שלה,

פשטתי ממנה את הבגדים שלה כשהוציאה אנחה והחבר שלי שם למטה בקושי נעמד, לא כמו שאריאל הייתה עליי (סתם ישבה).

"אני לא יכול, פאק אני לא יכול!" צעקתי עליה וקמתי "

"מאמי בוא נוו" היא צעקה מי היא חושבת שהיא החתיכת זונה הזאת?

רצתי מהר , כאב לי בצד הבטן כי לא נשמתי נכון, לא ייחסתי לזה חשיבות, פשוט רצתי.

הגעתי לים, החוף נראה כל כך שקט ויפה, זה חושך אז לא רואים כלום, אני מתכוון יפה במובן של שקט ורגוע, אין אנשים.

שכבתי שם וחשבתי על כל מה שהיה,אני כבר הרבה זמן 'מתנזר' מסקס, אני לא מסוגל לשכב עם אף אחד כי אני לא מפסיק לחשוב עליה, זה מרגיש לי כאילו אני בודד באריאל- למרות שאנחנו לא ביחד.

אריאל  Where stories live. Discover now