פרק 11

3.7K 221 16
                                    

לפני שתתחילו לקרוא את הפרק חשוב לי להגיד שאתם מדהימים ממש!
בנוסףאני ממש אשמח שתגיבו ותדרגו ותאמרו את דעתכם על הסיפור, לי אישית זה מאוד מעלה את המוטיבציה להמשיך לכתוב (חוץ מזה שאני כותבת בשביל עצמי גם).
אני ממש אשמח אם תלכו לקרוא גם את הסיפור השני שלי 'שבורה ממך' , העליתי אותו לפני כמה ימים בודדים.
מבטיחה שתאהבו,
אוהבת המון ותהנו מהפרק❤️

עליתי לחדר, פתחתי את הארון ולקחתי משם שמלה שקופה לבנה, שהגיעה לי עד לברכיים ,מתחת לזה לבשתי בגד ים סרוג בצבע שחור ונעלתי כפכפים, הורדתי את האודם ששמתי לבית ספר ופיזרתי את השיער "אריאל מותק, גיא הגיע" אמא קראה לי מלמטה,ירדתי אחרי עשר דקות רואה מולי את אמא וגיא כשהם לא מפסיקים לצחוק ,זה הרתיח אותי.

אמא את יודעת כמה הוא מעצבן אותי ומה היחסים בינינו אז מה הקטע?!

המחשבה הוצפה בראשי,

"את נראית מדהים" גיא אמר וחייך אלי "יופי" מילמלתי וזייפתי חיוך, נשארתי בשיא האדישות שיכולתי להשיג.

עלינו על האופנוע והתחלנו את הנסיעה שהרגישה לי ממש לא בנוח, הייתי מאחורי גיא כשידיי על בטנו ויוצא שאני מחבקת אותו, מה שממש לא בא לי כרגע.

ירדנו מהאופנוע בחוף שבכלל לא היו בו אנשים, הוא היה ריק מאנשים אבל הוא היה יפה ממש..

הוא היה נקי והייתה תחושה טובה בו.

"ת..תראי איך את נראית" גיא אמר כשלא הפסיק לצחוק עליי , שיערי עף מהרוח על פניי ככה שהשיער שלי נראה כמו רעמה של אריה,אספתי את שיערי לקוקו גבוה שלא יפריע לי עם הרוח של הים והתקדמתי לחוף, התיישבתי בחוסר חשק כשגיא אחריי, 

"טוב מה רצית?" שאלתי עצבנית "שנלמד,פה" ענה "למה?" הוא בילבול אחד גדול "זה המקום שמרגיע אותי ,מצאתי אותו ומאז זה המקום המועדף עליי, אני רגוע פה וקשוב,חשבתי שאולי פה נצליח ללמוד יותר טוב..." ענה תמים,גיא אתה מעצבן אותי וחאלס עם ההצגות האלה כבר! מתישהו זה יעצבן אותי ככה שאני כבר לא אוכל להתמודד עם כל הזין הזה.

"תפתח עמוד 128 ותקרא את כל הפרק, תסכם לי הכל במילים בעל פה ולא על דף, כשתסיים לקרוא תקרא לי" אמרתי וקמתי, הוא לא התעניין 'היי  אריאל לאן את הולכת?פשוט את כל כך מעניינת אותי'
אוף!

אריאל  Where stories live. Discover now