פרק 19

3K 203 5
                                    


סוף השבוע נגמר ואיתו גם היום הולדת שלי,
עם גיא לא כל כל דיברתי כי הלכתי לביקור אצל הרופא בשביל זואי,
הלכנו לאולטרסאונד בשבילה .
עמית לא רצה להיות בזה לבד,
הם רוצים לדעת את המין של התינוק בהפתעה ככה שגם אני לא יודעת אם זה בן או בת.

הגעתי לבית ספר, הולכת לכיתה כשאני שומעת קולות מוכרים,  התקרבתי .
זה היה גיא אבל משהו עצר בעדי,  לא המשכתי ופשוט הקשבתי למה שהוא דיבר.

"עמדתי בהתערבות, תביא את הכסף" גיא אמר לבחור שלא הצלחתי לזהות, התערבות?
על מה מדובר?  לי לא אמרו כלום על התערבות.
"שכבתם? " זה היה אסף, עכשיו זיהיתי את הקול שלו,  עם מי גיא שכב?? הוא בוגד בי?

"כוסעמק כן! שכבתי עם אריאל" גיא צעק מעצבים על אסף,  אני לא הבנתי..
התערבות?
גיא ואסף?
למה זה קשור אליי?
לזה שאני וגיא שכבנו.

גיא התערב שהוא ישכיב אותי?
הסתובבתי והלכתי משם מהר כשאני לא שמה לב ודופקת את הראש בקיר שהיה לידי,  כמה מטומטמת את יכולה להיות???

"אריאל? " גיא שאל נראה בלחץ,  העפתי את ידיו ממני והלכתי משם , הרגשתי נוזל על פניי.
ניגבתי אותו בעזרת ידי וזה היה דם, יורד לי דם מהראש.
היום המושלם!

הלכתי לאחות בית ספר,
עדיין לא מעכלת שבעצם זה היה משחק ביני לבין גיא.
אין לי רגש, תחושה, דרך.. להסביר מה אני חושבת ומרגישה.

הוא שיחק בי,  דמעה זלגה מעיניי כאשר יצאתי מכותלי בית הספר,  נשארה עוד שעה ככה שזה לא כזה משנה שאני יוצאת.
בעצם זה כן משנה אבל מי שם על הבית ספר הזה?!

"ארי, ארי חכי! " צעקו לי מרחוק ולא הקשבתי, המשכתי ללכת ורק הגברתי את קצה ההליכה שלי,  יד תפסה בי וריתקה אותי למקום "מה אבי מה?? " צעקתי עליו , נחנקת מהדמעות "את בוכה" ענה את העובדה "תספר לי משהו שאני לא יודעת" אמרתי בזילזול " אתה ידעת מכל זה? ידעת מההתערבות? " צעקתי עליו, הוא לא עשה לי כלום, " אני נשבע שלא ידעתי שהבן אלף הזה התערב עלייך,  ביקר לי. אני אכסח אותו" אביאל אמר ובא ללכת "אבי אני אסתדר, תודה.  אני רק רוצה להיות לבד, בשקט"
צעקתי לו, הוא נעצר והנהן להסכמה והבנה.

נכנסתי הבייתה בטריקת דלת, רואה אצ אמא רצה לפתח הבית בלחץ ונרגעה עד שראתה אותי "חומד מה קרה לך לכל הרוחות? " שאלה ורצה לחבק אותי "א..אמא אני לא יכולה ככה" אמרתי בין בכי לבכי והתיישבנו על הספה כשאני מחובקת בין זרועותיה.
"הוא שיחק בי, הוא התערב עם חבר שלו
שישכיב אותי.  זה לא היה אמיתי, אני שונאת אותו" הודעתי והתייפחתי מבכי ותסכול "את אוהבת אותו חומד" "אני שונאת אותו" אמרתי והיא עשתה לי פרצוף של,  כן בטח מה שתגידי, תמשיכי לספר לך את השטות הזאת "אני אוהבת אותו" צעקתי בעצבים והעפתי את הכריות שהיו לידי,

אתה זבל אדון אלבז,
אני לא מאמינה שנפלתי לפח שטמנת לי.

אריאל  Where stories live. Discover now