פרק 13

3.8K 206 3
                                    

"אביאל זוז, תן לי להיות הדי ג'יי"

אמרתי לו ודחפתי אותו מהמקום ששמו מוזיקה, אומנם שמנו מוזיקה ברמקולים אבל אנחנו לא נשים את זה עד שעה מאוחרת, שמתי להם משהו מרגיע, את השיר 'LEGO HOUSE' של האחד והיחיד,אד שירן..

ישבנו על מזרון מחוץ לאוהלים שלנו, יובל ואביב שכבו אחד ליד השני, אביאל ישב על האבנים וגיא הלך לאסוף אבנים או לא יודעת, פשוט הלך לאנשהו..

התיישבתי לידם, שוכבת על רגליו של אביאל , שומעת את המוזיקה העושה לגופי צמרמורת קלה, הרגשתי טיפות של מים נוזלים עליי, זה היה קריר,פתחתי עיניים וראיתי את גיא רטוב כולו "אתה נכנסת למים?" שאלתי עצבנית "יש מצב"אמר ונתן לי נשיקה בפה אבל הזזתי אותו "מישהי פה עצבנית" הוא אמר, הוא שיכור "לך לישון" אמרתי לו באדישות והחלשתי את המוזיקה,

התיישבתי והוא חזר אלינו, מתחיל לעלות לי על העצבים "בואו משחק" אביב אמר "דבר אלינו" יובל הוסיף "משחק הסודות, תגידו את הסודות הכי כמוסים וגדולים שאף אחד לא יודע עליהם"

הוא אמר ודווקא בא לי בטוב, "אני אתחיל" "שוט" אביאל אמר לי "אז כשהייתי קטנה יותר עברתי הטרדה, מדוד שלי" אמרתי בקלות, אני לא התביישתי בזה, זה היה אשמתו, אני לא יכולתי למנוע את זה, אביאל שלח לי מבט מנחם וגיא היה עסוק בלשיר שאני בכלל לא חושבת ששמע..

"כשהייתי קטן הייתי חולם על בנים ערומים" אביאל אמר והתפוצצנו מצחוק, לגמרי, רק אביאל "גדול!!" אמרתי ולא הפסקתי לצחוק, "אני מוקף בהומואים והוו" גיא זרק וראיתי שזה עצבן את אביאל, הוא מגזים, "אחי חלאס" אביאל אמר בשקט לגיא והוא לא התייחס, "גיא אתה מגזים" אמרתי והוא אפילו לא הסתכל עלי.

סיימנו את הערב והלכתי לאוהל,

עצמתי עיניים, שומעת אך ורק את נשימותיו על ראשי, פניי מופנות אל חזו, החזה שלו ירד ועלה בקצב אחיד כל כמה שניות,נרגעתי בין ידייו, ממש כמו תינוק שזקוק לאמו, שיט!אמא, שכחתי לדבר איתה..

חייגתי ואחרי כמה שניות הטלפון ענה "ילדה שלי" היא אמרה ונשמעה מודאגת, לא התקשרתי אליה כל היום ככה שיש לה סיבה מוצדקת.

"אמא אני מצטערת ששכחתי להתקשר,מה קורה איתך ועם עמית?" שאלתי, טוב כולה יום אפילו חצי יום לא התראינו אבל אני לא רגילה לזה..

"אני ועמיתי בסדר גמור, היום בילינו עם זואי, יצאנו יחד לסרט, הם זוג נורא חמוד. איך איתך ועם גיא?" 

שאלה וחיוכי ירד,הוא לא הוא עצמו,אני מרגישה שיש משהו שמפריע לו..

"בסדר גמור אמא, אנחנו התמקמנו פה ואכלנו, היינו במים" "מה מים?אבל חשבתי שיש לך פחד מ.." קטעה אותי "גיא היה איתי" אמרתי והיא הבינה לבד.

אריאל  Where stories live. Discover now