VII

364 77 12
                                    

Azi, înainte de liceu, am trecut prin parc. La câțiva metri de mine, era un tip de vreo 18-19 ani ce părea super dubios. O fata cu parul in coc a trecut pe langa el. A prins-o de mana si a tras-o spre el. Nu stiu exact ce încerca sa faca, stiu doar ca ea se zbătea si a încercat sa scape, lovindu-l in stomac si încercând sa fuga. El s-a enervat și a prins-o puternic de Brat scuturându-o. M-am uitat in jur si am observat ca nu era nimeni inafara de mine sa vadă asta. Inițial n-am vrut sa intervin, deoarece n-aveam chef sa imi iau bătaie, apoi m-am gândit ca acea fata nu merita asa ceva. Am fugit pana acolo si am luat-o pe fata de talie, tradand-o de langa tip si împingându-l pe el. Ea s-a ascuns in spatele meu.
- Hai omule, lasa-o. Pleacă.
Individul a scuipat pe jos si a plecat înjurând. In spatele meu se auzeau suspine. M-am întors si te-am văzut pe tine. Pe tine te salvasem. O lacrima ți-se prelingea ușor pe obraz. Am încercat sa ți-o șterg, dar nu m-ai lasat.
- Sunt bine, doar m-am speriat putin.
- Te-a rănit?
Ai aruncat o scurta privire spre brațul tău. M-am uitat si eu la el, era roșu, probabil urma sa se invineteasca. Ți-ai tras mânecile de la bluza mai mult si apoi te-ai uitat la mine zâmbind.
- N-am nimic. Multumesc de ajutor, deși ma puteam descurca.
- Da, sunt convins, puteai sa lași doar multumescul. Cum te numești?
- Aimee.
- Ce nume frumos, eu sunt...
- Theo, stiu. Asculta... Mulțumesc pentru tot, dar ma grăbesc si n-am timp de stat la povesti, adio!
Si uite asa m-ai lasat cu ochii in soare...

Dark haired girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum