VIII

352 76 4
                                    

Azi au fost audițiile la teatru. Erau destul de multe persoane. Inițial nu te-am văzut in sala. Au urcat apoi pe scena pe rând. N-am fost prea atent la ce s-a petrecut pe acolo, adică toti ziceau cam aceleași lucruri "da, fac teatru de 6-7 ani", erau numai persoane care știau sa se preface, nu sa joace. Ii puneai sa cante ceva, ei cântau melodii pe care le înveti la grădinița, ii puneai sa danseze, ei își mișcau membrele ca si cum erau spaghete. A fost una pe scena cu un monolog de "copil răsfățat", era sa adorm. Am plecat putin. Cand m-am întors, tu erai pe scena. Iti spuneai monologul. Deși era unul amuzant, il spuneai cu pasiune. M-ai văzut, dar nu ți-ai mutat privirea. Cheia de-al câștiga pe conducătorul trupei e sa te uiți in ochii lui. Fix asta făceai. Cand ai cântat, deja câțiva colegi de-ai mei se ridicaseră in picioare sa aplaude. Ai ales o melodie folk-rock si i-ai cucerit pe toti. Apoi, cand a fost sa dansezi, Mia, care punea muzica, a ales sa te testeze cu o melodie tâmpită si ritmata de cha-cha. Puteam sa jur ca renunți, ți-ai prins parul si ai dansat cu tot sufletul. Deși sunt 90 de persoane pe 20 de locuri, cred ca vei intra. Sper... Imi pare rău ca doar conducătorul poate sa aleagă...

Dark haired girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum