A trecut aproape o săptămana de cand ma ignori. La început credeam ca merit, apoi am realizat ca imi vine sa ma dau cu capul de ceva cand nu imi răspunzi la salut. Din fericire, săptămana aceasta clasa ta făcea sportul in același timp cu clasa mea.
Profesorul nostru, pe care mai nou il iubesc, a hotărât sa formam echipe de cate 2, unul de a 9-a si unul de a 10-a. Tu întârziasei la ora si eu eram singurul care rămăsese fara partener. Proseforul ne-a pus pe amândoi in echipa. Trebuia sa facem niște exerciții de gimnastica mai complexe, in fine, noi fiind in spatele sălii puteam sa stam liniștiti fara sa ne chinuim sa ne rupem gâtul. Eu încă încercam sa te fac sa vorbești cu mine.
- Aimee... poți te rog sa ma ierți?
Nu mi-ai răspuns. 10 minute ti-am pus aceeași întrebare in continuu.
- Vorbește cu mine... am spus eu apucându-te de mana.
Ai scos un mic icnet de durere. M-am uitat in ochii tai, apoi ți-am tras mâneca de la hanorac. Aveai mana plină de zgârieturi.
- Aimee... spune-mi ca nu te tai...
- Vorbește mai încet!! Nu m-am tăiat.
- Atunci ce sunt alea?
- Chiar nu e treaba ta.
- Ba este! Spune-mi, te rog. Stii ca te iubesc... Nu înțeleg de ce ți-ai face asa ceva...
- Eu... aaa... uite cum facem, ne vedem după ore in parc. Promit ca iti explic totul...
- Dar...
- Ai încredere... te rog.
Am avut. După ore ne-am văzut in parc. Erai singura. La fel si eu.
- Acum poți sa imi explici? Dar, înainte, as vrea sa iti spun ca nu stiu ce a fost cu mine in seara aia, regret absolut totul, eu chiar te iubesc...
- Stiu...
- Si era de la alcool... stai... Stii? Adică ma ierți?
- Te-am iertat deja, stiu ca n-a fost vina ta.
- De ce am impresia ca tu stii mai multe ca mine?
- Cam înainte de Halloween, am mers intr-o dimineața la Supermarket si mi-am lasat telefonul acasa. Andy l-a găsit si a citit cam toate mesajele. S-a enervat si s-a decis sa ne despartă. In pub ți-a pus droguri in băutura, de fapt i-a pus pe barmani sa iti pună. Cat despre Emma, știa ca eu nu o suport, adică am fost cu ea in gimnaziu si era mereu rea si nesuferită. Totuși, e prietena cu Andy. El a pus-o sa se dea la tine de Halloween si atunci in pub. Știa ca ma panichez dacă nu răspunde si ca vin după el, asa ca m-a lasat sa il sun de zeci de ori pana am venit.
- De unde stii toate astea?
- Pai întâmplarea a facut ca sora-mea sa faca accident in seara aia. Eu nu il sunam sa mergem acasa, ci sa mergem la spital. După ce i-am zis, bineînțeles ca a plecat fara sa ma ia si pe mine. Tot weekendul am stat numai noi acasa, părinții noștri fiind numai la spital la Simone. Andy a stat numai beat. Tipa prin casa la mine ca e numai vina mea, ca eu meritam sa fiu in locul ei. A recunoscut ca știa despre noi. A zis ca eu nu merit sa fiu cu nimeni si ca o sa se asigure el de asta. Mi-a zis cum a aflat si tot. A spart farfurii si pahare aruncand cu ele de pereți, cand încercam sa il opresc le arunca in mine, de aceea cam am corpul plin de zgârieturi.
- Înțeleg... dar... de ce m-ai ignorat?
- E mai bine asa. Pentru amândoi. Ți-am zis, e in stare sa rănească orice persoana ce ma face fericita. Ma urăște. Nu vreau sa suferi si tu...
- Dar... de ce? Totul pentru faza aia cu prietenul lui?
- Nu numai... E complicat... as sta acum sa iti explic, dar deja e tarziu. Trebuie sa plec la spital.
- Cu noi cum rămâne? Eu te iubesc.
- Si eu te iubesc... deocamdată... nu stiu... mai bine am sta departe unul de celălat... măcar pana se liniștește totul...
CITEȘTI
Dark haired girl
Short Story"Din septembrie pentru totdeauna..." Multumesc @black_medicine pt coperta 16.02.2017 -#84 proza scurta