XVIII

287 52 12
                                    

   Azi a fost Halloweenul... Am... am facut o greșeală uriașă... Am avut voie sa venim costumati. Eu m-am costumat in Batman. Mi-ai spus ca nu vrei sa imi spui in ce te costumezi, ca o sa imi faci surpriza. Toată ziua, prin liceu, a fost un fel de parada a costumelor. In sensul ca fiecare era costumat si incepeai sa iti dorești sa vezi pe cineva normal. Totuși, nu te găsisem. Intr-o pauza m-am dus după liceu sa fumez. S-a întâmplat asa brusc... cineva mi-a acoperit ochii cu ceva material. Cineva a început sa își plimbe degetele pe fata mea. Am crezut ca esti tu. Chiar am crezut. Deși nu recunoșteam parfumul... A început apoi sa ma sărute. Am răspuns, ca doar nu era sa ramân ca prostul. Sărutul devenea asa puternic. A sărit in brațele mele si si-a încolăcit picioarele in jurul taliei mele, eu am lipit-o de perete. Chair de învingea atmosfera. S-a desprins apoi de mine. Pana sa imi dezleg eu legătura de la ochi, dispăruse. Cand m-am întors in liceu, s-a apropiat de mine o tipa costumata in Catwoman.
- Te-am căutat in tot liceul, Batman, pe unde ai umblat?
- Aimee?
- Azi sunt catwoman.
Te-am luat in brațe. Nu era același parfum ca mai devreme. Atunci mi-am dat seama ca nu tu fusesei in curte. M-au luat putin palpitațiile. Nu ți-am zis nimic. Ma simteam chiar vinovat, dar n-aveam de gând sa vorbesc despre asta. Putea sa fie oricine acolo. Poate mai era cineva costumat in Batman, poate... poate nu alflai niciodată. Cand am plecat de la liceu, m-a oprit fratele tău. Deja ma gândeam ca vrea sa ma bată.
- Tu esti Theo, nu-i asa?
- La ultima verificare, da. De ce?
- Voiam sa te felicit pentru cucerirea ta de azi.
- Ce?
- In pauza ma, stii, a venit tipa, te-a legat la ochi...
- A... eu... de fapt nu am idee cine era.
- Esti si amuzant. Cum sa nu stii cine e... toată lumea o știe. Încă sunt șocat ca te-a ales pe tine.
Am încercat sa-i explic ca eu eram legat la ochi si ca n-aveam habar cine e tipa. Degeaba. Cand a vrut sa imi zica cine e, au venit niște prieteni de-ai lui si a început sa vorbească cu ei si a plecat. Sunt in cea ma penibila situație ever. Teoretic te-am înșelat, iar fratele tău este singurul care știe. Doar ca nu stie ca sunt cu tine. Sunt un om mort.

Dark haired girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum