XVI

352 66 12
                                    

Ora 00:20
"Urasc faptul ca am venit aici. Nu stiu la ce mi-a fost mintea, de ce oare am crezut ca exista ceva între noi. Sunt un prost. Trebuia sa ramân acasa." Asta imi repetam eu in minte in drumul spre lac. Mi-am aprins o țigara si m-am uitat la stele. Am fumat vreo 3 in nici 10 minute. Eram extrem de nervos si iritat. Seara aia nu putea sa fie mai groaznica.
Ora 21:00
Începuse balul. Abia așteptăm sa te văd. Începuseră probele pentru Miss si Mister. La prima proba s-a dansat. Purtai o rochie destul de lunga, roșie. Partenerul tău era total eclipsat. Au mai fost ceva probe, dar le-am cam ratat. Ultima a fost proba de talente. Ai cântat Je t'aime. Jur ca am început sa plâng. Ai o voce de înger. Am simțit ca imi cântai mie. Mai ales ca te-ai uitat numai in ochii mei. Eram sigur ca tu vei câștiga. Asa a si fost. La 23:00 au anunțat câștigătorii. Tu si partenerul tău. Era tipul ăla care e peste tot cu tine. Nu ii cunosc numele, nici nu vreau, sincer. Trebuia sa dansați valsul câștigătorilor aka valsul mirilor cu alt nume. Ați dansat foarte frumos. Erați asa apropiați. Cat ați dansat te-a tot pupat pe gât. Nu părea sa te deranjeze. Am trecut peste.
Restul serii, tu si acel băiat ați fost extrem de apropiați. Te-a luat mereu in brațe, ai dansat numai pe langa el, superbi, ce sa zic. Paharele de whisky nu au putut sa va șteargă din raza mea vizuala. Toti in jurul meu vorbeau despre ce cuplu frumos formați. "Cuplu". Imi fierbea sângele in vene. Si uite asa am ajuns sa plec ies din club si sa ma duc sa fumez pe langa lac. Mi-am dat seama ca de fapt eram rănit, nu nervos. După ceva timp, s-au auzit niște pasi in spatele meu, acompaniați de vocea ta.
- Urasc seara asta, urasc ca am venit si urasc toate persoanele de acolo...
M-am întors. Erai tu. Aproape ca plângeai. Ți-ai luat tocurile in mana si te-ai apropiat de lac.
- Ce s-a întâmplat, regina balului? Unde iti e regele? Am rostit eu mai mult sarcastic apropiindu-ma de tine.
- Un singur cuvânt despre el si iti jur ca te bat cu tocurile astea. Ce cauți aici? De ce nu dansezi cu vreo fata pe acolo? Sunt sigura ca s-ar face coada dacă ai spune ca vrei sa dansezi.
- Sincer sa fiu, si sunt, pentru ca am băut vreo 4 pahare de whisky, am venit la balul asta doar pentru tine, dar cum tu n-ai avut decenta sa imi spui ca esti cu Făt Frumos ăla, care apropo e ca o lipitoare, abia te văd fara el, am fost nevoit sa imi văd speranțele murind una cate una. Tu ce ai? Esti Miss, de ce esti trista?
- De ce?! Chiar vrei sa stii?
- N-am nimic mai bun de facut.
- Pai... Am venit la balul asta, deși tot ce e acolo ma scârbește. Balul înseamnă doar alcool si postări pe Snap. Atat. Iar concursul de Miss si Mister... Nici măcar nu am vrut sa particip. M-au obligat sora mea si fratele meu, deoarece ei au fost intr-a 9-a câștigători si au zis ca trebuie sa fiu ca ei. De ce dracu crezi ca am ieșit Miss? Ca au ei pile. Ii urasc pentru asta. Iar rochia asta... nici măcar nu imi place rosul. Arat ca o... ma abtin.. Cat despre tipul care a ieșit mister... il cunosc de 8 ani. Si da, ma place. Si exagerează cu toate gesturile lui. L-as fi îndepărtat toată seara, dar ca si tine, a consumat ceva alcool si a devenit mai puternic de cat trebuia. Mi-a lasat pe mana o vânătaie in caz ca nu ma crezi. A vrut sa ma sărute, după ce le-a spus tuturor ca suntem împreuna. Eu nu am vrut, deoarece era băut si știam ca va regreta maine. A urmat apoi un mic show. Cred ca ai ratat. In orice caz, a țipat in tot clubul:"Esti vai de capul tău, toată lumea știe ca ai ieșit Miss pe pile, după ce te-ai rugat atat de mine sa fiu cu tine, faci fițe". Asa ca, fiind  o scumpă, i-am dat o palma si am plecat. Acum aștept sa ma calmez, sa pot sa imi iau un taxi si sa merg acasa.
- Vrei o Țigara? Am spus eu in timp ce am scos pachetul.
- Sunt împotriva fumatului, doar ca sa stii. Ai spus in timp ce ți-ai aprins una si ai început sa tragi usor.
După un timp, ți s-au prelins lacrimi pe obraz. M-am apropiat de tine oarecum stângaci. Te-am îmbrățișat ușor. Ai aruncat tigara si ai stins-o cu piciorul, deși erai desculta.
- Sunt bine. Pe bune. Doar... as fi vrut sa fie altfel... totul... nici măcar de un dans ca lumea n-am avut parte.
Nu imi plăcea sa te văd asa. Amețit cum eram, am încercat sa te înveselesc. Am scos telefonul si am pus repede o melodie. Era melodia mea preferata, Between the bars. (E la media, dați si voi play dacă puteți)
- Dansezi?
- Ai noroc ca iubesc melodia asta.
Am început sa dansam. Ți-ai lasat capul pe umărul meu.
- Esti chiar dragut.
- Multumesc. Si tu esti drăguța. Cred ca ți-am mai menționat asta.
- Te plac.
- Si eu. Cum facem?
- N-am idee.
- De ce nu vrei sa imi acorzi o șansa si sa fim împreuna?
- Imi e frica. Nu vreau sa fiu ranita.
- N-o sa te rănesc.
- Promiți?
Te-ai uitat la mine cu ochii aia mari ai tai. Puteam sa văd cat de inocenta esti. Erai o copila. Ți-am răspuns printr-un sărut.
Imediat după asta melodia s-a terminat. Sora ta mai mare a venit sa te ia cu mașina. Chiar... chiar se întâmplase, erai a mea. A fost cea mai frumoasa seara din viața mea. Chiar te iubeam.

Ok, deci asta a fost. Sper ca a meritat așteptarea. Din păcate ( sau din fericire), povestea lor încă n-are punct pe i.

Dark haired girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum