Aimee... azi am mers in parc amândoi. Cum a fost sâmbătă, am avut toată ziua la dispoziție. Ne-am plimbat vreo doua ore. Mi-ai povestit despre tine si frății tai. Simone, sora ta mai mare e la drept, iar Andy e clasa a 11-a in liceu cu noi. L-am văzut de multe ori, ba chiar am si vorbit cu el. Semănati mai mult la caracter decât la fizic... sunteți amândoi pasivi. Mi-ai spus ca trăiești in umbra lor de ani de zile, pentru ca ei mereu au fost mai deștepți si mai talentați ca tine, imi e greu sa cred asta. Ai spus si ca ai prefera sa nu afle nimeni de relația noastră, mai ales Andy. Am mers apoi la o cafenea. Ai zis ca e cafeneaua ta preferata. M-ai rugat sa iti spun despre mine cateva lucruri. Ți-am zis despre pasiunile mele si despre Lily, sora mea mai mică. Discuția ne-a fost intreprupta de telefonul tău. Te sunase Andy. L-ai mințit ca esti la o librărie. A spus ca vine spre tine sa mergeți împreuna acasa, dar tu ai insistat sa va vedeți peste jumătate de ora in stația de autobuz, nu prea i-a convenit.
- Pare dur... am spus eu.
- Este. Ba chiar foarte dur.
- De ce?
- E o poveste lunga...
- Avem 29 de minute la dispoziție....
- Ei bine... Acum un an, prietenul lui cel mai bun se tot dădea la mine, eu bineînțeles ca ma comportam ca si cum nu observam. Intr-o zi, era la noi acasa, ne uitam toti la un film. Andy s-a dus pana la baie, iar el a încercat sa ma sărute. Era mult mai mare ca mine si avea mai multă forța. S-a pus peste mine si fix cand sa ma sarute, Andy a ieșit din baie. Atunci el a facut cumva încât sa ajung eu peste el. Andy s-a enervat si a început sa tipe la mine. Prietenul lui a inventat tot felul de minciuni, cum ca eu i-as fi facut avansuri de mult timp. In fine... cateva luni mai târziu l-am prins sărutându-se cu prietena lui Andy in parc. Eu i-am zis ca nu spun nimic dacă el nu se mai apropie de mine. De atunci nu mai e prieten cu Andy, pe motivul ca nu poate sa mai fie prieten cu cineva care are o sora nebuna, ce se combina cu toti. Si asa relația frate-sora a ajuns sa fie șubreda...Dupa ce ai plecat, m-am hotărât ca trebuie sa vorbesc cândva cu fratele tău. Chiar voiam sa văd cu ochii mei cum e de fapt.
CITEȘTI
Dark haired girl
Cerita Pendek"Din septembrie pentru totdeauna..." Multumesc @black_medicine pt coperta 16.02.2017 -#84 proza scurta