XIX

281 52 18
                                    

M-am trezit buimac într-un pat străin. Capul ma durea groaznic, camera se învârtea cu mine si simteam ca făcusem ceva greșit. Am încercat sa îmi aduc aminte ce s-a întâmplat.
Vineri seara am plecat de la ultima ora cu niște tipi de la a 10-a intr-un pub. Nu intenționăm sa stau mult, mai ales ca tu insistasi săne vedem după ore, deoarece aveai ceva sa imi spui. Totul bine si frumos pana acolo. La a 5-a bere s-a instalat ceata. Era si Andy pe acolo, el făcuse cinste cu majoritatea berilor. I-ai dat zeci de mesaje. La un momendat a țipat prin pub:
- Vrea cineva o sora enervanta care trimite 15 mesaje pe minut? Dacă o luați primiți bonus un pachet de țigări.
- Sora-ta aia buna boboaca? A zis un coleg de-al lui.
- Prietenaș, sa ne înțelegem, sora-mea nu e buna, e o idioata.
Sângele imi fierbea prin vene. Stiam ca dacă fac un pas greșit, m-as fi ars. M-am apropiat ușor.
- Pai cum asa? Întreb eu încercând sa par indiferent.
- Pai, mi-a terorizat prietenii. E disperata cand vine vorba de băieți. N-ai ce sa vezi la ea. Nu prea văd de ce esti tu interesant... doar o ai pe păpușică aia Barbie de la Halloween.
- Nu suntem împreuna, nici nu-s sigura cine e.
După asta, nu imi mai aminteam nimic. M-am ridicat din pat si m-a năvălit greața. Am vomitat lejer pe podea.
- Ba... da-o dracu de treaba... era un lighean la 10 cm de tine... coaie... de ce pe podea?!
Am ridicat privirea si mi-am văzut prietenul cel mai bun. Aparent eram in camera lui.
- Ups... Am zis eu ridicandu-ma. Spune-mi si mie de ce sunt aici?
- Ca erai prea muci sa te duc acasa, d-aia. Eu știam ca esti un bou idiot, dar aseară ai întrecut măsura rău.
- Ce-am facut?
- Chiar vrei sa stii?
- Aaa, da...
- Pai întâi spune-mi dacă erai cu Aimee intr-o relație, stii tu, sora lui Andy de la a 11-a.
- Aaa, da. Adică încă sunt.
- Pai, in primul rând, nu mai esti, iar in al doilea rând, tu n-ai invatat nimic din ultima ta relație?
- Prefer sa nu imi aduc aminte. Am spus eu lăsându-ma pe spate.
- Eu prefer sa imi aduc aimte. Asa... Scumpă si draga de Elis... O dulceața de fata... ai inselat-o si ea te-a bătut cu tocurile.
- Ce relevanța  are asta acum?
- Pai de data asta, n-ai mai fost bătut.
- Oh nu...
- Ba da... Ai înșelat-o cu tipa aia de la Halloween.
- Ma jur ca nici măcar nu stiu cine e aia.
- E Emma, boboaca aia care e cu Aimee in clasa.
Emma? Emma... da imi aminteam... a apărut si ea pe acolo. S-a pus la mine in brațe. Am tot încercat sa o refuz, dar apoi alcoolul a fost peste rațiunea mea. Parca si tu mi-ai mai vorbit de ea.
- Asa... după ce te-ai lins cu aia aproape o ora, a apărut Aimee. Venise sa il ia pe frac-su sa meargă la spital ca făcuse sora lor accident si era in coma. Tu, fiind idiotul liceului, al orașului si bineînțeles al planetei, încă de lingeai cu aia. Ba chiar aveați de gând sa va duceți intr-un loc "mai intim" după cum ai țipat in tot pub-ul. Cand te-a văzut, efectiv a ieșit din pub. Pe tine brusc te-a apucat îngrijorarea si ai ieșit după ea asa beat mort cum erai. Din nefericire, eu a trebuit sa asist la toată discuția voastră. Ai intrebat-o dacă e bine, iar ea ți-a zis, citez "Poți sa te duci la dracu învârtindu-te, de idiot ipocrit si afemeiat ce esti. Sa nu mai vorbești niciodată cu mine. Sper sa iti iasă alcoolul ăla si prin ochi.", chiar mi-am notat asta in telefon, pare o replica buna. Tu i-ai zis, citez "ce-ai iubire, vreau doar sa ma culc putin cu Emma, unde e problema?". Ea a vrut sa plece, dar tu n-ai lasat-o. Ai încercat sa o tragi spre tine sau ce făceai tu acolo. Atunci am fost nevoit sa iti dau eu personal doua palme sa te potolești si sa te aduc aici. 
- Deci sa înțeleg ca o sa mor singur.
- Cel mai probabil.
După aceasta discuție am ales sa merg pe jos pana acasa. Astfel aveam timp sa ma gândesc la o scuza pentru maica-mea si sa încerc sa imi dau seama cum de fusesem asa prost. Nu înțelegeam. Adică ma mai îmbatasem eu, dar niciodată nu făcusem asa ceva. Te pierdusem. Aveam nevoie de ceva miracol ca sa mai vorbești cu mine.

Dark haired girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum