A doua zi din excursie, n-a fost banala. Ne-am dus sa vizitam un castel din apropiere. Asa cum ti-am promis, n-am mai fumat. Erai chiar fericita.
- Dacă ar apărea acum o prințesa in fata noastră si ți-ar cere sa ii fii print, ce ai spune?
- „Majestatea Voastră, cu tot respectul, dar prietena mea este mult mai frumoasa si mult mai drăguța decât dumneavoastră".
- Deci nu m-ai da pe o prințesa?
- Nici măcar pe 10. Tu m-ai da pe un print?
- Tu esti printul meu.
Am intrat in castel, iar diriga ne-a amenințat ca dacă stricam ceva, ne pune sa curățăm cu limba tot castelul. Ghidul ne-a plimbat prin toate încăperile. După un timp, te-ai plictisit si m-ai oprit intr-o camera.
- Am o idee, ce ar fi sa fim intr-adevăr un cuplu regal.
- Adică?
Mi-ai facut semn spre dulapul cu haine. Ma adusesei in camera cuplului regal.
- Cine esti tu si ce ai facut cu Aimee.
- Haaaaideeee, n-o sa ne simtă nimeni lipsa.
Ai închis usa si te-ai dus spre haine.
- Eu iti aleg un costum, tu imi alegi rochia.
Asa am si facut. Eu ți-am ales o rochie lunga si albă, iar tu un costum de ofițer sau ce era. Ne-am schimbat si am început sa ne prostim ca niște copii.
- Vai, Majestate, ce bine arătați astăzi.
- Va multumesc, printul meu, pentru dumneavoastră m-am aranjat. Este deja vremea sa ma curtați?
- Asa se pare. Frumusețea dumitale m-a orbit astăzi cand eram la călărit.
- Ma faceți sa ma rușinez. Am vorbit cu Bucătarul sa ne pregătească o masa specială in seara asta, carne de fazan, exact asa cum iti place tie.
- Atenta ca de obicei... ai vrea sa imi acorzi un dans spontan?
- Plăcerea mea!
Am pus o melodie pe telefon si am început sa dansam ca doi prosti. Din cand in cand ne mai spuneam replici cliseice si penibile. Am ieșit pe balcon si ne-am imaginat cum se uita supușii la noi. Ei bine, cineva se uita la noi. Diriga era in partea opusa a castelului. Ne-a facut semne sa plecam de acolo si ne arată cum o sa ne taie gâtul. Te-ai prefăcut ca nimic nu s-a întâmplat si ne-am depărtat de balcon. In mai putin de 2 minute, diriga a apărut langa noi.
- VOI SUNTEȚI NORMALI LA CAP? CE MAMA DRACULUI CĂUTAȚI AICI? ALEA DE PE VOI COSTA CAT TOT LICEUL NOSTRU. Dați-le jos pana nu va vede cineva.
- Au si măsuri mai mari, dacă doriți. Am spus eu.
Ne-am schimbat repede. Am plecat spre autocar râzând. Ne-am oprit la un magazin de suveniruri cat timp ceilalți erau la baie.
- Theo, Vino putin. Ai spus tu.
Aparent, in magazin erau hainele pe care le probasem noi in castel. Ba chiar mai multe.
- Aparent nu costa mai mult decât liceul nostru.
Am ras si ne-am mai plimbat prin magazin. Cand nu ai fost atenta, am cumpărat rochia. I-am dat-o repede dirigai sa o țină ea, sa fie totuși o surpriza. M-am întors in autocar, iar tu mi te-ai alăturat vesela.
- Parca e prea frumos. Ai spus tu
- Ce?
- Totul. Noi doi. Excursia asta. Crezi ca povestea noastră o sa dureze pana "la adânci bătrâneți"?
- Sper. Eu n-as putea sa trăiesc fara tine.
- Sentimentul e reciproc.
Ne-am împreunat degetele si am continuat sa visam la viitor. Ne-am oprit la un restaurant in drum spre pensiune. Am dat un toast cu pizza si apa in cinstea relației noastre.
Am ajuns la pensiune pe la 4. Pana seara târziu ne-am strâns câțiva in sufragerie si am început sa ne jucam poker pe provocări. Colegii mei încă aveau băutura. Am ras toti ca niște prosti, am băut, am dansat, a fost ca intr-o poveste. Toti au spus ca suntem un cuplu minunat. Pe la 1, a venit diriga si ne-a numit alcoolici si ne-a trimis in camere. A insistat sa ținem ușile semi-deschise, ca sa nu se întâmple minuni.
Nu am putut sa adorm, m-am gândit sa vin in camera ta. Era întuneric bezna. Am vrut sa intru, dar mi-am auzit numele in Conversația ta cu Luiza. Eram curios si am stat sa ascult la usa.
- Va sta bine împreuna. E ciudat cum de totul a început ca un pariu. Nu credeam sa ajungi pana aici, buna treaba, Aimee.
Am rămas blocat. Am plecat înapoi in camera mea. Asta eram eu, un pariu idiot. Totul era doar o gluma proasta. Max dormea. Deși aveam nervi, am încercat sa nu ii vars pe el. Mi-am luat pachetul de țigări început in ziua precedenta si am ieșit din camera. In 2 secunde m-am întors si am luat si pachetul lui Max si o sticla de Stalinskaya din bagajul sau. Aveam timp sa imi cer scuze. Am mers pe balconul de la etajul unu. Am fumat țigara după țigara. Cică ma lăsasem. Am rămas asa, cu țigările si băutura pana pe la 4. M-am dus apoi sa ma culc. Aparent povestea se terminase.
CITEȘTI
Dark haired girl
Kurzgeschichten"Din septembrie pentru totdeauna..." Multumesc @black_medicine pt coperta 16.02.2017 -#84 proza scurta