DEFNE VE GÜNÜ

26 4 0
                                    

Sabahleyin gözümü adeta siken güneş ışıklarıyla uyandım. Saate bi baktım. Amq bu saatte istesem de gidemem. Bilmem kaçıncı ders bitmiştir dimi iç ses. Sahi ne zamandır konuşmuyorduk dimi la??

"He valla ne zamandır lan konuşmuyorduk. He bu arada benim adım Mira. Unutma hee anladın koçum benim."

Anam iç sesim kro oldu çıktı amk. Şimdi bana geçmişin hesabını sorarsan ne bok yerim amk.

"Bu arada aslında hesabını kesmeyi düşünmedim desem yalan olur valla. Ama vazgeçtim lan. Sonra göt gibi kalıyon. Kıyamam sana. Hee bu arada okula gitmiceksen çikolata ye canım acıktı lan."

Anam bu okula gitmediğimi nereden biliyo lan. Tırsmadım değil amk. Neyse hazır senin canın çikolata çekmiş uzatmaya gerek yok. Odadan mini çikolatalarımı yedim.
***********************************
Mutfağa gidip omlet,patates kızartması, kahvaltılık malzemeler ve meyve suyu koyup masaya donattım. Lan ben böyle kahvaltı hazırlar mıydım lan. Popomun bir yerlerinde telefonum çalınca yerimden sıçradım. Bir mesajdı bu. Gözlerimi kırpıştırdım rüyada olmadığımı anlayınca mesajı okumamla çığlığı basmam bir oldu. Mesajda:

"Kahvaltı da yapar mıydın sen yha. Neyse afiyet olsun ;)))"

Evime gizli kamera mı koydular lan. O değilde şu aralar dışarı çıkmadığımı fark ettim. Kahvaltımı bitirip ardından mutfağı toparladım.

Odama çıkıp altıma siyah yüksek bel dar paça bir pantolon üstüne siyah büstiyer, siyah deri ceket, ikili kolye,birkaç deri bileklik, üç yüzükle neredeyse hazır oldum. Makyaj masamın karşısına geçip hafif kuyruklu bir eyeliner, çilekli dudak koruyucusu sürdüm. Saçlarımı tarayıp saldım. Baya cool oldum.

"Aslında şu veterinerlik işini aksatıyorsun lan. Sonra parasız kalcan. Oy nerelere GİDEM DAĞLAR DAGGGLAAAAR"

Oha lan. Neyse iç ses haklı. Deri siyah mini çantamı alıp içine kulaklık, telefon, evin anahtarını ve biraz da para koyduktan sonra evden çıktım.
***********************************
Veteriner kimliğime cool bir geçiş yaptım. Yerleri temizleyip, gündelik işleri hallettim. Burayı aksatmakla kalmadım, buranın havasını fazlasıyla özledim. Müşteriler şimdiden kuyruk yapmışlar bile amk. Neyse bugün yorucu olacak.
***********************************
Akşama kadar on iki köpeğin yanlışlıkla yuttuğu maddeleri çıkarmış,iki hamile kediyi kontrol etmiş, üç muhabbet kuşunun bitlerini temizledim Vs.  Daha çok şeyler yaptım ama hatırlamıyorum da yorgunluktan amk. Evin önüne geldiğimde son bir kez derin bir nefes aldım. Kıyafetlerimi çıkarıp yatağıma girdim.
***********************************
Sabah iğrenç alarmım sayesinde uyandım. Üstüme sarı, diz kapağının üstünde biten bir elbise, mavi topuklu ayakkabı giydim. Saçlarımı düzleştirdim. Çilekli dudak koruyucusu, kuyruklu bir eyeliner çektim. Vee hazırım. Beyaz çantamı da alıp üniversiteye gittim.
***********************************
Göktuğ'un kucağındaki sürtüğü görmem ile hıçkırıklarla sırama geçtim. Dersimiz tarihti. Iyk. Direk sıraya kafamı gömdüm.
***********************************
Birisi beni dürtüyordu. Kafamı kaldırdığımda bunun Göktuğ olduğunu anladım. Hiç birşey demeden yanından ayrılıp koşarak çıkış kapısına gittim. Tam çıkıyordum ki bileğimden tutulması bir oldu. Kafamı kaldırdığımda Göktuğ'un o gözlerindeki derinliği gördüm.  Kaybolup gidiyordum o kahve gözlere.
"Defne noldu benden kaçmanın bir sebebi olmalı değil mi?? Sebebi yoksa benden kaçmazsın!!!!!!!" Diye bildiğiniz kükredi.  Dedim ki

"Bak sende kendi ağzınla dedin. Sebepsiz yere senden kaçmam diye. Ama sana kucağındaki sürtükle iyi günler. " dedim. O ise beni arabasına zorla bindirdikten sonra. Arabayı kilitledi. Bana dönüp
"Ben senin gibi meleği nasıl aldatabilirim. O benim kucağıma aniden  oturdu. Sende o ara geldin. Şimdi bu konuyu kapat!!??" Dedi.

Ben azıcık trip atsam bir şey olmaz herhalde değil,mi? "Bana sen trip atarsan şimdiden söyleyim. Ben trip atılmayacak kadar meteorum."
Allah kahretsin. Ben bunları dışımdan  mı dedim. İç ses mira yardım et lan.
"Kızım bak şimdi. Trip atma seçeneği silindiğine göre şimdi bir süreliğine sus,tamam mı? Attığı mesajları okundu yap, ama cevap verme.  Şimdi susmazsan adam şimdi sikicek valla."

"Haklısın iç ses. Valla sikicek beni bu sinirle. Ben şimdi kapattım koca çenemi."

"Kızım asdjklasdjklmna iç sesinle mi konuşuyorsun sen. Valla bu kadar gülmedim ben hayatımda." Sonra aniden bana doğru yaklaştı. Bir gözlerime, bir de dudağıma baktı. Sonra dudağıma minik bir buse kondurdu. "Bana trip atmaya kalkarsan bu dudakları ya ısırarak engel olurum ya da öperek engel olurum. Sen seç güzelim" Hafiften tırsmadım değil. Bu da çok çabuk hal değiştiriyor amk. Arabayı yine bana geçen çıkma teklifi ettiği o muhteşem dağ evine sürdü. Tam elbisenin boyunu anlamadı diye sevincekken...

"Bu elbisenin boyu ne lan??!! Kızım sen beni çıldırtacak mısın??!!?? Elbise yüzünden kimbilir kaç kişiyi döveceğim ben. "Dedi sonlara doğru sakinleştirici almış gibi konuştu amk.
Araba birden durunca dağ evine geldiğimizi anladım. Birden sırıttım.
***********************************
Kaç saattir bu koltukta oturuyorum bilmem. Göktuğ acil bir işinin çıktığını söyleyip çıktı. Mafya olunca böyle olunuyor demek ki. Ya ben iç sesimi unuttum. İç ses nasılsın knk??
"İyiyim knk da bu Göktuğ kesin depoya  gidip bir işler çevirirse nolcak amk?"

İç ses o bir mafya. Böyle işleri olması mafyalıkta var. Bu yüzden o konu hakkında konuşmamak en iyisi olur.

"He tamam amk. Neden başından söylemiyorsun ki baştan. Neyse o değilde kapı çalıyor lan. Bi baksan iyi olur bence." Hakkaten de zil çaldı amq. Kapıyı açtım. Açmaz olaydım. Gözlerim kararırken duyduğum son söz "İntikam başlasın Göktuğ Demir" oldu
***********************************
Ve çatlak yazar araya girer. Bu bölüm Defne nin iç sesini bol yaptım. Kötü mü olmuş?? Herneyse.  Kendinize iyi bakın. 😇😇😇

Defne Ve HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin