KINA GECESİ☆_☆

10 3 1
                                    

Öncelikle her bölümde yazmış olduğum ve klasik olan bir merhaba diyorum hepinize. Ben artık kitabı finale almaya karar kıldım. Muhtemelen yirmi üçte falan kitap biter. Eğer istek olursa özel bölüm yazabilirim. Yeni kitaplar yazacağım artık. Neyse bu bölüm sana ithaf olsun Poncik_uzayli #_#
***********************************
Rüyamdaki efsane güzel bir kadının uyanmalısın artık demesiyle uyandım. Vay amq. Şu karı beni uyandırmasa ayılar gibi kış uykusuna dalacağım. Ben hiç şaşırmam.

Omuz silkerek üstümdeki battaniyeyi hiç üşenmeden katladım ve mini denebilecek kadar rahat olan geniş koltuğun bir kenarına koydum. Oha!! Koltuğun kenarında bir çift pofuduk var. Anam bunlar yeni! Pofuduk lafın üstünde bir tür not olduğunu görünce ilk önce notu okumak için aldım ve terlikleri giydim.

Notta ise ' Uyandıktan sonra böyle tür ayakkabılar giyersen ayakların şişer meleğim. Artık bunlar burada dursun. Her uykudan kalktıktan sonra bunları giyersin.
Sevgili kocan --G-- '

Yazıyordu. Esneyerek koltuktan kalktım ve masa başındaki koltuğa oturdum. Meraklanma hissi ile cama baktım. Göktuğ bana gülümseyerek bakıyordu. Ben de ona gülümsedim. Biraz daha bakıştıktan sonra Göktuğ çalan telefona eli uzandı. Konuştuktan sonra kabanını alıp benim odama girdim. Ben ona bakarken o hızlıca beni koltuktan kaldırdı.

" Meleğim hadi akşama kına gecesi ve biz erkekler için bekarlığa veda partisi var. Ona gideceğiz. Senin için ben çok güzel bir kına kıyafeti hazırlattım. Hadi gidiyoruz." Demesi ile yerimden acele ile kalktım.

Beş dakika sonra ofisten çıktık. Acele ediyorduk. Arabaya bindik. Göktuğ arabayı çalıştırdı. İkimizde emniyet kemerlerimizi taktıktan sonra araba biraz hızlı bir şekilde yol aldı.
***********************************
Yirmi dakika sonra evdeydik. Ben acele ile odama yöneldim. Hazırlanmam lazımdı. Saat dört buçuktu. Altıda ise kına başlıyormuş ama ben on dakika sonra gidecekmişim. Yani öyle denildi. Şuan iki karı elbisemi giymede yardımcı oluyorlar.

(Ayakkabı siyah topuklu bu arada😇) *******Elbisesi*******

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ayakkabı siyah topuklu bu arada😇)

*******Elbisesi*******

Elbisemi giydirdikten sonra saçlarımı ve makyaj yaptılar. Gayet güzel oldum. Hazırlık bittiğinde beni siyah bir arabaya bindirdiler.
***********************************
Şuan noluyor tahmin edin. Durun ben söyleyeyim. Etrafta oldukça güzel kadınlar var ve beni zorla kaldırıp oynattırıyorlar.

Allah'tan beş dakika sonra bitti. Şimdi beni bir sandalyeye oturttular. Elime kına yaktılar. Ne ara ağladım ben de bilmiyorum. Adettendir bence. Beni salya sümük ağlatma işlemi bittikten sonra biraz daha oynadılar. Sonra yemek yediler. Ben de bu arada kendimi düzenleyip bir parça şeyler yedim.
***********************************
Saat gece on bir buçuk. Daha yeni yeni dağılıyorlar. Bitişte de tatlı falan verdiler. Ben onu yanımda saklıyorum. Güvenemiyorum şey de çıhabilir.
Yine o siyah araba geldi ve ben de böylece eve gitmiş oldum. Ayaklarım feci ağrıyor bu arada. İkide bir acı ile inliyorum. (Fesatlık anlayabilirsiniz çünkü ben bile kendimden iğrendim) Araba sonunda evin önünde durdu. Ben binlerce defa şükrettikten sonra havalı bir şekilde indim. Zaten elbise rüzgarda savruluyor. Abi çok iyi ya. Hdhd. Neyse sustum.

Kapıyı tıkladım. Kapı açılır açılmaz hemen odama doğru koşturmaya başladım. Odama girdiğimde direkmen üstümü değiştirip rahat şeyler giydim ve makyajımı sildim. Oh be dünya varmış.

Pofudukları giydikten sonra ayağımdaki uyuşukluk yavaş yavaş rahatlamaya döndü. Kapıyı yavaşça açtım. Merdivenlerden indim. Anlaşılan Göktuğ hala evde değildi. Bir dakika o zaman. Kapıyı bana kim açtı uleyn! Neyse ki mutfaktaki hizmetçi açmış. Bir kez daha rahatladıktan sonra hizmetçiye odama atıştırmalık getirmesini istedim. Kabul etti.

Odama gidince ilk iş kına sırasında çekilen selfieleri ınstagrama attım. Sonra ise odayı topladım ve elbiseyi paketine koydum. Bu işler birrikten sonra hizmetçiden birde latte istedim.

On beş dakika sonra odamda atıştırmalıkları bitirdim ve yatağıma girdim. Daha fazla dayanamayarak uykuya teslim oldum.
***********************************
Bölüm sonu ponçiklerimm. Sizce hikayenin sonu mutlu mu olsun yoksa mutsuz mu?? Ben karar veremedim. Neyse hepinizi öptümmmm.

Defne Ve HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin