Hepinize ilk önce merhabalar. Ponçiklerim,nasılsınız? Neyse fazla uzatmadan medyada Defne'nin romantik öküzü var.
****************************
Ensesini hala kaşırken yavaş yavaş ensesindeki elini çekti ve bana doğru bakmaya başladı.Bakmasana öyle... Beni her saniye bakışlarındaki hortuma her saniye daha çok çeken sevdiğim biricik sevgilim...
Ben de ona öyle bakmaya başladığımda usulca yanıma oturdu. Birkaç dakika birbirimize öylece baktık... Sadece birbirimize baktık. Odadaki tek sesler ikimizin de hızlı hızlı çarpan kalbi idi... Tabii ki bu anı karşımdaki öküzüm bozdu.
Sizce tahmin edin,ne yaptı?? Gitti ve dolabımdan uzun kıyafetler aldı. Benim inadına yaptığına adım kadar eminim. Bana zafer nidasıyla gülümseyerek baktı. Elindeki kıyafetlere baktım. Önü uzun,arkası kısa örme desenli gri bir kazak,altına da siyah,yüksek bel,dar paça bir pantolon,ayakkabı olarak ise siyah converse almıştı.
Valla bu çocuğun zevklerine hayranım ama ya. İyiki de benim sevgilim. Zaten kısa bir süre sonra da kocam olacaktı. Düşüncelerimden çabucak ayrıldım. Ve elimle arkanı dön işareti yaptım. Peki anlamında kafasını salladıktan sonra ben de hızlıca kıyafetleri geçirdim ve conversenin bağışların hem hızlı,hem de havalı bir şekilde bağladım. Yavaşça Göktuğ'un omzuna dokundum. Bana doğru döndüğünde ise sırıttı. Ben de makyaj masamın yanına geçip,her zamanki makyajımı yaptım. Saçımın da uçlarını dalgalandırdım. İşim bittikten sonra ise aynaya bakıp gülümsedim. Göktuğ da bana bakarak gülümsüyordu. Sahi biz bugün nereye gidecektik ki?
"Göktuğ,biz nereye gideceğiz de ben böyle hazırlandım?"
"Meleğim ilk önce bana gitmemize lazım. Bir karar aldım. Bundan sonra ikimiz de benim villamda kalacağız. İstemezsen sen bilirsin. Bu arada bütün günü evde geçireceğiz. Savaş ve Nazlı da olacak. Haydi kıyafetlerini şu büyük boy bordo valize topla. Tamam mı meleğim."
Ben ise peki anlamında kafamı salladım. Allah'ım sevdiğim adamla aynı evde olacağım. Düşüncesi bile çok güzel. Düşüncelerimden sıyrılıp,valizime eşyaları koymaya başladım.
***********************************
Valizim sonunda bitti. Baya büyük olduğu için rahatlıkla ayakkabılarımı da koyabilmiştim içine. (Kötü düşünceleri atalım aklımızdan😉) Valizime son kez bakıp herşeyimin tam olduğunun tekrardan emin olduktan sonra valizi sürükleyerek odadan çıkardım. Göktuğ ile dövüş dersleri aldığım için baya bi güçlü olmuştum. O yüzden de kafam kadar valizleri de taşıyabilecek kadar güçlenebildim. Ben ne ara bu kadar düşüncelerimin içine kaybolabilmeye başladım mk. Neyse amaaaaaaan Göktuğ beni aşağıda beklesin, düşündüklerime bakar mısın yaw.Düşüncelerimden-içinden çıkmak bin yıldan fazla aldı yaw- çıkıp merdivenlerden indirdim. Karşımda duvara yaslanmış, tavana bakarak hayatındaki yanlışları kontrol eden bir adet Göktuğ beklemiyordum saçmalamayın. (Saç malanmaz,taranır =D Neyse sustum.) Benim geldiğimi anlamamıştı galiba. Ben de fırsat bu fırsat diyerekten ellerimi arkadan onun gözlerinin önüne koyarak görüş alanını engelledim. Nihhahhahjshd. Yaşasın kötülük. Göremediği için de refleks olarak arkasına dönerek kollarımı tuttu. Ben ona afallamış gibi bakarken o ise sırıtarak bana bakıyordu. Birden beni kucağıma aldı. Ben daha ne olduğunu anlamadan kendimi havada buldum. Tek eliyle beni tutarken, öteki eliyle de o kafam kadar valizi tutuyordu.
Oha,oha!! Hem beni tutuyor hem de kafam kadar valizi taşıyor. Yuh. Neyse. Bu öküz,gitti ön koltuğun kapısını açtı ve ben bimdikten sonra kapattı. Sonra ise arkaya giderek bagaja da benim valizimi koydu. Valizimi bagajına koyduktan sonra sürücü koltuğuna oturdu. Arabayı çalıştırdı. Ben ise yapacak bir şeyim olmadığı için kafamı cama yaslayıp, insanların mallıklarını izlemeye koyuldum.
***********************************
Göktuğ bu sefer arabayı yavaş kullanmıştı. Ben de şaşırdım doğrusu. Yolların anasını ağlatırdı. Düşüncelerimden sıyrılıp,benim için ayrılan odaya kıyafetlerimi yerleştirdim. Artık nasıl yerleştirdiysem, dolap zaten doluymuş ben de eşyalarımın yarısını koymakta karar kıldım. Bu arada evimi eşyalarıyla beraber toptan satmaya karar verdik Göktuğ ile. Aman neyse. En çok sevdiğim ayakkabılarımı da o bölmeye koydum. Zaten orada da ayakkabılar vardı.Aşağıdan kapı zili sesini duyunca kapıyı. Karşımda bizim enişte ve onunla el ele tutuşmuş bir adet aşık biricik vardı. Gülümseyerek onları içeri buyur ettim. Onlar geçtikten sonra kapıyı kapadım. Göktuğ artık nasıl duymadıysa kapıyı. Bizim enişte ile Nazlı montlarını askılığa koyduktan sonra benim karşıma oturdular. O sırada Göktuğ aşağıya olanca yakışıklılığıyla girince sırıttım. O da beni fark edince sırıtmaya başladı. Belli ki duş almıştı. Çünkü saçları nemliydi ve bu onu daha tatlı gözüktürmüştü. Üstüne siyah kaslarını belli eden tişört,altına ise gri bol eşofman altı giymişti. Merdivenlerden inip,yanıma oturdu.
"Yine her zamanki gibi yakışıklısın romantik öküz."
"Sen de benim sayemde daha güzelsin bugün meleğim." Bana iltifat ettikten sonra Savaş ile Nazlı'ya benim buraya taşınma kararımı açıkladı. İkisi de onaylamaya başlamışlardı. Çünkü Göktuğ'un işleri biraz daha tehlikeli bir hal almaya başlamış ve ben onun zayıf tek yönü olduğum için beni ikinci defa kaçırma tehlikesi olabilirmiş. Ben Göktuğ'a döndüm ve Nazlı ile benim odama çıkma teklifimi sundum. Tabii ki de kabul etti.
Biz de Nazlı ile hızla benim odama geçtik ve ışık hızıyla kapıyı kapadım. Geniş beyaz yatağıma oturdum ve başımdan geçenleri anlattım.
Nazlı ise şok olmuşcasına bana bakıyordu.
"Kızım sen baya baya Göktuğ ile aynı evde yaşayacaksın. Ben de sana bir itirafta bulunayım." İtirafı merak ettiğim için biriciğin suratına bön bön baktım. O da bu bakışı bildiği için direk konuşmaya başladı.
"Ben de Savaş ile beraber aynı evde yaşayacağız. Bugün bu kararı aldık. Bana özel bir oda ayarlanmış. Size gelmeden önce yerleştim ben de. Savaş hani Göktuğ ile beraber çalıştıkları için ikimizi beklenmedik anda kaçırabilirlermiş. Ben de o yüzden Savaş'ın evine taşındım." Dedi.
*********************************** Gecenin bilmem kaçıydı. Oflayarak melek gibi uyuyan Nazlı'ya kaydı gözlerim. Şuan yatağımın içindeydik. Yatağım büyük olduğu için de rahatça sığmıştık. Uykum geldiği için ben de gözlerimi kapadım.
***********************************
Öncelikle bu bölüm uzun gibi oldu. Yeni bölüm ya birkaç saat sonra gelir ya da yarın. Kendinize iyi bakın ponçiklerimmm 😉😉😉😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Defne Ve Hayatı
RandomÜniversiteye giden bir ne çirkin ne de güzel bir kız düşünün. Bu kızın hayatına bir kızların gözdesi mafya ve Playboy olan Göktuğ Demir girerse ne olur?