ATARLAR VE DEFNE

34 4 0
                                    

Hepinize merhabalar ponçiklerim okurlarım. Nasılsınız. Ben eh idare ederim. Neyse multimedyada TAŞ METEOR VİNİ var. İyi okumalar.
***********************************
En son kaçırılma olayı yaşamıştım. Ondan sonra karşıma eniştemin oğlu çıkıp durmaya başladı. Ama bilmediği tek bir şey var,o da benim sevgilimin olduğu gerçeği. Eğer öğrenirlerse bana fahişe muameleleri yaparlar. Bu hiçbir kızın istemediği bir muamele olduğu için şimdilik bir şey yapamam. Göktuğ da bilmiyor. Öğrenir ise bunca zaman neden söylemedin diye gürlemesinden korktuğum için diyemiyorum. Anlayacağınız ben elim kolum bağlı kaldım. Bu düşünce yüzünden sabahlayacaktım gene.....
***********************************
Sabah kalktığımda banyoya gittim. Aman allah dedim. Gözlerimin altı kapayamayacağım şekle gelmiş. Saçlarım dağılmış, yanaklar çökmüş. Bu ben olamam,değil mi iç ses? ??
" Bu ne amq. Ben bu tiplerde gezemem ki. Kız bu basbayağı sensin. Aynadaki eben değil ki. Sensin. Şimdi git uyu. Bugün evden çıkma. Bir şeyler ye. Göktuğ yine kükreyecek,biliyorum. Ama şu halinle seni görse valla ölmezse mucizedir. Şimdi dediklerimi yap da düzeltek amq kızı seni."
Oha iç ses. Destan yazdın mübarek. O değilde haklısın. Bugün ev günü yapak. Yine meteorum kükreyerecek,biliyorum ama bu halimle çıkmam ki sokağa. Saçlarımı düzeltip--yarım saat aldı amq-- ardından da yüzümü yıkadım. Biraz daha insan gibi görünmeyi başardıktan sonra duş aldım. Sıcak suda yaptım. Ki uykum gelsin. Neyse. İç çamaşırlarımı da giydikten sonra ayıcıklı pijamacıklarımı giyip derin bir uykuya daldım....
***********************************
Kalktığımda akşamdı. Elim istemsizce telefona gitti. İç sesim bana şuan küfürlerle uyarlasa da ona inat mesajlara ve aramalara baktım. Binlerce mesaj binlerce de arama vardı. Hepsi de Göktuğ'dan. Hassiktir. ONU UNUTTUM LAN BEN. NE BOK DİYECEĞİM. Ehehe üzgünüm iki gündür sensizlik yüzünden uyku tutmadığı için sabahlayıp ardından da bugün uykuya daldım da seni de unuttum aşkım mı diyecektim. Hay amq. Kendime küfürler yağdırarak Göktuğ'un numarasını tuşladım.
(+lar Defne -ler Göktuğ'un)
-KIZIM SEN BENİ DELİRTECEK MİSİN BENİ. KAÇ SAATTİR SENİ ARADIM,MESAJ ATTIM TIK YOK. YİNE EVE Mİ KAPANDIN LAN SEN. BANA BAK YARIM SAATE ORADAYIM. SIÇTIM AĞZINA." Bağırdığı Pardon kükrediği için telefonu kulağımdan biraz çektim.

+Meteorum benim. Napayım kaç gündür sokakların anasını ağlattık. Hava da soğuk ya ben biraz üşütmüştüm. Şimdi gayet iyiyim. Uyku tutmadığı için de uykuya daldım. Merak Etme beni o konuda. Gel gel özledimmm seni birtanem.
Dedikten sonra tamam dedi. Bende üstüme bordo kazak altına da siyah dizleri yırtık yüksek bel dar paça pantolon giydim. Ayakkabı olarak da siyah altın zincir detayı olan kısa siyah bot giydim. Saçlarımı tarayıp yüksekten bağladım. Vişneli dudak koruyucusu ardından eyeliner sürdüm. Kendime aynadan bakıp ıslık çaldım. Vay vay vay. Birden zil çaldı. Doğal olarak yerimden sıçradım. Kapıyı açtığımda ağzımın sularının akmasını son anda engelleyebildim. Göktuğ karşımda kaslarını belli eden siyah bir tişört,altına da siyah pantolon giymiş. Ayakkabı ise siyah kısa bot giymiş.
"Yeteri kadar süzdüysen eğer içeri girebilir miyim sevgilim." Gözlerimi devirip geçmesi için izin verdim. Bir haftadır yoktu yanımda. Atarlıydım ona. Birden yakınlaşmaya başladı. Duvarla kendi arasına aldı. Bakışları dudaklarımda kaldı...
***********************************
Ooo ibne yazardan buraya kadar. İlham perim yok napayım. Özür dilerim. Neyse kendinize iyi bakın. Hoşçakalın ponçiklerimm😘😘

Defne Ve HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin