Çatlak yazardan herkese merhaba.😇😇😇 Nasılsınız ponçiklerimmm benim. Neyse uzatmadan medyada meteorumuz Vini'nin sarışın hali var. Sizce nasıl? Bence her ikiside müko. Neyse size iyi okumalar.
***********************************
Hayatım zaten boktan ibaretti. Ta ki Göktuğ ile ilişkime kadar. Şimdi gözlerimi açtığımda ellerim ve ayaklarım sandalyede bağlı. Ben ise odanın ortasında avaz avaz bağırıyorum ve bağırıyorum... Aniden odanın kapısı açılınca bir taş girdi mübarek. Kusura bakma canım ama Göktuğ'dan önce çıkacaktın karşıma. Aman neyse. Sağımdaki sandalyeyi alıp benim karşıma geçti. Sandalyede ters oturduktan sonra sırıttı.
"Naber asi prenses. Haa bu arada istediğin kadar bağır. Kimse duymaz sesini. Bu arada ben Göktuğ'un ezeli düşmanı Aras Yılmaz. Hani şu yakışıklı mafyalardan olanlardan."
"Ya sen manyak mısın birader. Hayır yani şu mafyaların kız kaçırma gibi bir takıntısı mı var anlamadım ki. Hayır yani neden ben?? Başka birilerini kaçır. Cık cık cık. Hem ben-""Yeter be!! Kafamı siktin resmen kızım. Sus azıcık!!" Diye resmen kükreyince korkudan sıçradım.
"Anladık be susarım. Ama bir daha konuşmayacağım. Hıh"
"Hazır sustuğuna göre ben de seni neden kaçırdığımı anlatayım. Bak şimdi. Biz Göktuğ ile küçüklük arkadaşıydık. Sonra zamanla büyüdük, aynı lisede okuduk. Liseli yıllarda iken hoşlandığım bir kız vardı. Adı Demet idi. Zamanla birbirimize itiraf ettik ve çıkmaya başladık. Bir veya iki ay sonra Demet bana "Üzgünüm Aras ama ben Göktuğ'a aşık oldum. Ayrılalım."Dedi. Ardından ayrıldık. Göktuğ ile Demet bir ara kavga ettiler. Demet kendini stresten astı ve intihar etti. Şimdi ise Göktuğ birinden hoşlanmaya başladı. Ben de seni intikam için kaçırdım. Anladın mı?" Dedi. Ardından benim acıktığımı falan söyledi. Ve Kahvaltı yapmaya gitti. Acaba Göktuğ şimdi ne yapıyordur?"
***********************************
Göktuğ'un AğzındanAllah'ım neredeyse çıldırdım. . Kaç saattir Meleğimden ne bir haber ne de bir mesaj yok. Yaklaşık bir saat sonra kapıda bir not buldum. Notta 'Gün intikam günüdür Göktuğ Demir. Şimdi bu nottaki yere geliyorsun ya da Defne ölür. Saygılarımla.. Aras..' Notun altındaki yazıyı okudum. Burası Demet in intihar ettiği depoydu. Kahretsin!! Ya Meleğim in başına bir şey geldiyse??
Arabama direk bindim. Tarif edilen depoya geldim. İçeride Defnemin çığlıklarını duyunca direk içeri daldım. İki koruma bana doğru yaklaştı. Birisine tekmeyi,ötekisine de yumruğu geçirdim. Aniden Defne ye döndüm. Onu iplerden kurtardım. Defne bayılmıştı. Bilekleri kızarmıştı. Arabanın içine yatırdıktan sonra uyanması için dudağına minik bir buse kondurdum. Yavaşça gözlerini açtı. Kıkırdadı. O bir melekti. Ama benim meleğim..
***********************************
Defne'nin Ağzından..Yüzümdeki sıcak nefeslerden dolayı uyandım. Göktuğ idi. Kıkırdadım. Aniden dudağıma yapıştı. Ona karşılık verdim. Nefessiz kalana kadar öpüştük. Daha sonra kahkaha attı. Sürücü koltuğuna geçip arabayı sürdü.
"Arabayı değil de neyi sürecekti allasen. Teallam."
Oooo iç ses sen burdamıydın yaa? Sahi ne yapıyorsun?
"Kızım araba durdu. Neyse sonra konuşuruz hadi öptüm."
İç sesimle tartışmayı kesip arabadan indim. Ben şok, ben iptal. Sevinçle çığlık attım. ***********************************
Sizce Defne neden çığlık atmıştır? Neysee hadi kendinize iyi bakın ponçiklerrim
☁☁☁☁☁☁☁
☁🎀🎀☁🎀🎀☁
🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
☁🎀🎀🎀🎀🎀☁
☁☁🎀🎀🎀☁☁
☁☁☁🎀☁☁☁
☁☁☁☁☁☁☁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Defne Ve Hayatı
RandomÜniversiteye giden bir ne çirkin ne de güzel bir kız düşünün. Bu kızın hayatına bir kızların gözdesi mafya ve Playboy olan Göktuğ Demir girerse ne olur?