KAVGA VE DÜĞÜN @_@ ( FİNAL)

17 3 0
                                    

Öncelikle hepinize bir merhaba    yollayarak bölüme giriş yapayım dediiim. Neyse bu bölüm hayatımın anlamı,ruhumun kayıp ama benim bulduğum diğer yarım olan Karpuzlu_pudingg e gelsin. Sana da buradan selamlar hayırsız. 😍
***********************************
   Yataktan ilk defa uykusuz bir biçimde kalktım. Yavaşça gözlerimi doldu. Ama neden doldu inanın bende anlamadım. Neden böyleyim ki?

Bu ruh halime bir anlam veremeyerek iç sesime bir adet orta parmak çektikten sonra pofuduklarımı giydim. Makyaj masasına doğru ilerledim. Bordo kalın ve lastik bir toka ile saçlarımı pek de sıkı olmayan bir at kuyruğu yaptım.

Doğal halim gayet güzel güzeldi. Nadir insanlardanım. Omuz silktim. Mutfağa doğru ilerlemek için  merdivenlerden aşağıya indim.

Mutfağa giriş yaptığımda ağzım şok ile açık kaldı.

Hizmetçi değişmişti. Sarı saçlıydı.  Büyük ve iri göğüsleri,dolgun kalçası ile tam bir sürtüktü.  Üstüne giydiği beyaz gömleğin iki,üç düğmesini açmıştı ve göğüsü gözüküyordu. Siyah etek ise poposunun hemen aşağısındaydı. Dudağında kırmızı bir ruj vardı.

Sandalyede oturan Göktuğ ise o sürtükle hararetli bir şeyler konuşuyordu. Gizlice dinlemeye koyuldum.

" Gizem beni anlamadın mı? Sen sadece kendini beğenmiş bir fahişenin tekisin. Kapa şu düğmeyi. Pantolon giy bundan sonra. Defne görürse terk eder beni. Kısacası kovuldun!"

Vay anasını. Demek benim kocamı ayartacak. Sen kim köpek!!

Hızla mutfağa ilerledim. Bu orospuya dersini vermeliyim. Değil mi?

Onun saçlarına yapışıp iki kez duvara vurdum.  Sadisttim ben. Ama zamanla bunu örttüm. Fakat şimdi tekrardan kabardı. Bundan sonra durdurmayacağım.

Neredeydim ben?

Duvara kafayı vurduktan sonra onu altıma alıp gömleği parçaladım. Göktuğ ise zevkle izliyordu. Orospu.

Ağlıyordu sadece. Ama onu affetmeyecektim.

Gömleğin parçalarını kenara koydum. Hala altımdaydı.

Gözüne yumruğu geçirdim. Şimdiden morardı bile. Ötekisini de geçirdim. Saçından tutup iyice kafayı vurdum.

Kan görünce daha da kendimi kaybettim.

Boynuna tırnakları geçirdim. Derin geçirdim birde.

"OROSPU. BEN VARKEN SANA NAH GÖKTUĞ. SEN ONU AYARTACAK MISIN.  SEN KİM KÖPEK. FAHİŞE."

Bunları dedikten sonra tam yumruğu geçiriyordum ki Göktuğ engelledi. O ara fark ettim.  Kız cansızdı...

Ben katil olmuştum. Elimdeki kanlardan tiksiniyorum. Altımdaki sürtükten de tiksindim.

Üstünden usulca kalkıp lavaboda ellerimi ustaca temizledim.

Göktuğ bana sorarcasına baktı.

Ona anlatayım.

" Göktuğ,benim lisedeyken sadisttim ben. Sonra kendi kendime geçirmeyi başardım. Ama şimdi tekrar geldi sadistliğim. Ama durdurmayacağım. Engel olmayacağım kendime. Göktuğ,beni de mafya et hadi."

Tamam manasında kafasını salladı. 
Ben ise sevinçten ne yapacağımı bilmeyerekten kontrolümü kaybedip ilk önce sevinç dansı yapmaya başladım. Sonra da gittim ve Göktuğ'a sarıldım. Ayaklarımı beline doladım.  O ise... ALLAHIM ALTIMDAKİ SERTLİK NE??

Defne Ve HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin