AMAÇSIZLIKLA DOLAN DEFNO

28 4 2
                                    


Öncelikle hepinize merhaba ponçiklerim. Hxdjdksbdks. Bu bölümü canım meleğim Zeynep 'ime ithaf ediyorum. Neyse çok uzattım. Multide benim gibi işsiz Defno var 😂😂
****************************
Sabahleyin güneşin ışınlarının gözüme hafif girmesiyle uyandım. Erkenden uyuduğum için sorun yoktu. LAN BEN NASIL ERKEN KALKARIM.  12 DE UYANDIM. Olay ise kulağımı siken alarmım sayesinde uyandım. Göktuğ'un işleri olduğu için de yine evdeyim amk. Neyse amk. Bugün de üniversite bilmediğim bir nedenden dolayı kapalıydı. Yani iki hafta boyunca üniversite falan yok. 

Bu olaya o kadar seviniyorum ki. Allahım şaka gibi yaw. Neyse yatakta bi yarım saat daha oylandıktan sonra aklıma Nazlı ile takılmak geldi. Hemen tuvalete gidip rutinimi hallettim. Dolabıma yıllarca baktıktan sonra ne giyeceğimi buldum.

Siyah diz kapağıma denk gelen bir elbise,ayakkabı olarak da bordo bot giydim. Bordo ruj, cool bir eyeliner çek-emedim. Tam tamamlıyordum ki ani bir hapşurukla kuyruk neredeyse bozuluyordu. Tabii ki ben son anda engelleyebildim. Çünkü Defno olmak bunu gerektirir. Neyse. Uzatmadan makyaj da bittiğine göre sıra saçlarda. Kırık bir fönle hazırdım. Aynadan kendime bakınca ıslık çaldım. Telefon olarak İphone 7 almak istedim. Göktuğ'a aldırmalıyım.

Çünkü benim telefonum baya baya eskidi. Göktuğ da bunun farkında. Yakın zamanda alır.

Beni yoğun düşüncelerimden kurtaran şey ise Nazlı nın araması oldu. Lan ben kızı unuttum. Düşünmekten vakit bulamadım ki amq.

(+Defno,-ler Nazlı)

-Lan gereksizim napıyorsun özledim lan seni. Bugün senin evinde geçirelim. Hem Savaş'ın hem de Göktuğ'un işleri varmış. Bizde sabahtan akşama kadar pijama partisi yapalım. Eskilerde olduğu gibi...

+ Olur lan dengesizim. Gel valla gel. Sıkıntıdan patlıyorum şu an amq. 10 dakika içinde bizdesin haaa.   Dedim. İkimizde istemsizce kıkırdadık.

Şu an ne mi oluyor?? Biz biriciğimle deliler gibi dedikodu yaptık,ardından da deliler gibi abur cubur aldık,pijama partisi için. Geceleyin Nazlı da kalıyordu bende.

Konu sevgililerimizle  nasıl tanıştığımıza geldi.

**Defno,biz Savaş ile ilk defa Doğa Üniversitesi (Yazar burada sallamasyon yaptı,çaktırmayın jsjs)
'nde karşılaştık. Bu bana baya takmıştı.  Ben de onu sevdiğimi ona itiraf edince bu duruma geldik.** Dedi ve   istemsizce gülümsedi. Sıra bendeydi.  Başka kimde olacaksa hey ya.. Diye laf sokmaya çalışan iç sesimi kıçıma takmadan anlatmaya başladım.

**Biriciğim benim bende Göktuğ ile ilk defa aynı sınıfta karşılaştık. Neyse bu benim arkamda oturuyordu. Bi gün ben dersten kaytarmak amacıyla uyudum. Çıkışta ise arkamda bir nefes hissettim ama takmadan çıkışa ilerledim. Dış kapının önünde ne göreyim?? Bir adet arabasına yaslanan Göktuğ ve  onu dinleyen okulun biricik sürtüğü Rümeysa idi. Ben,bir an önce evime gitmek amacıyla hızlıca oradan geçme planı yaptım. Ama yaramadı. Göktuğ,Rümeysa yı kovarak beni arabasına zorla bindirdikten sonra bir dağ evine sürdü ve bana orada çıkma teklifi etti.  Ben de o an ondan cidden hoşlandığımı anladım ve teklifi kabul ettim.** Dediğimde ise bana ağzı 'o' şeklini alarak bakan bir adet Nazlı beklemiyordum,saçmalamayın jsjs.
***********************************
Şuan geceydi ve biz aldığımız her şeyi sömürüp, birbirimize itiraflarımızı açıkladıktan sonra yatmaya karar kıldık. Ben pijama giyip,makyajımı temizledim. Nazlı ise aynı işleri yaptı. Benim kocaman yatağıma geçtik ve birbirimize sarılarak işsiz işsiz uyuduk. .

***********************************
Sabah yataktan ayrılacaktım ama bacağımda bacaklar engel oldu. Ben ise gözlerimi devirerek kalktım. Amaçsız amaçsız tuvalete gittim ve işlerimi hallettikten sonra tuvaletten çıktım. Nazlı ise uyanmış ve nerede olduğunu anlamak istermiş gibi bakıyordu. Onun bu haline kahkaha attım.

O ise sanırım hatırlamıştı nerede olduğunu. O da benimle karnımız ağrıyana kadar kahkaha attık.

Amaçsız kahkahamız bittikten sonra ise benim dolabına karşısına geçtik. Ben ise uzun bir kot bahçıvan tulumu seçtim. Üstüm için beyaz yarım tişört tercih ettim. Ayakkabı olarak ise Beyza converse giydim.

Nazlı ise siyah şort,üstüne ise üstünde yazılar olan bir bol tişört seçti. Ayakkabı olaraktan ise siyah converse seçti.

Ben makyaj masamın yanına geçtim.  Nazlı da hemen yanımdaki koltuğa oturdu. O,eyeliner,hafif pembe bir ruj sürdü. Ben de çilekli  dudak parlatıcısı ve hafif kuyruklu eyelinerı tercih ettim.

Birbirimize bakıp güldük. Sonra ikimizin de telefonu kıçımızın üstünde titreyince tabii ki çığlık atladık, saçmalamayın.( Yazar notu : Saç malanmaz, taranır :D   Tamam tamam sustum.)

Bana Göktuğ'dan,Nazlı'yı ise Savaş'tan gelmişti.

Bende ise;

'' Bugünlük bizi affedin meleğim ama, biz yine yokuz. İşlerimi en erken bitirip,senin yanına geleceğim menekşem. ''

Nazlı'da da aynı mesaj vardı. O zaman bugünü benim kliniğimde geçirelim mi diye sordum gereksizim ve kabul etti.
***********************************
Bugün klinikte tam tamına altı saat geçirdik. Troll değil valla. On iki kedinin boğazındaki büyük cisimleri aldım,iki köpeğin bebeklerini kontrol ettim, iki balığın hastalıklarını inceledim ve bulmaya çalıştım,tahmin edin bakalım. Tabiiki de buldum. İkisinide hastalıkları ağır değildi,şükür. Daha çok şeyler yaşadık ama söylemeye üşengeç amq. Üşengençliğimin de amq.

Nazlı'yı ise Savaş götürdü. İşin garibi ise Göktuğ ortalarda yoktu.

Ben de çareyi yatmakta buldum. Fesat anlamayın lan amq.😈😈 Üstüme muz desenli pijamalarımı giydim ve makyajımı çıkardım.

Tam yatağa doğru geçiyordum ki,bir de ne göreyim?? Yatakta duran bir adet sırıtarak biiiiiiiir Göktuğ?'??!?!??

Sessizce yutkundum. Kaşlarımı aniden çattım.  Savaş geldiyse,bu öküz nasıl gelmedi?? Göktuğ ise bir şeylerin ters gittiğini anlamış olacak ki,beni kucağına -zorla- oturttuktan sonra tam gözlerimin içine baktı.

Bakmasana,  kayboluyorum bu derin gözlerde... Her saniye beni içine daha fazla çekiyor bu kahve gözler...

Sonra ise bakışları dudaklarıma kaydı. Dudağıma minik bir buse kondurdu, ardından yatağı açtı ve beni de yanına çektikten sonra yorganı da çekti.

Ardından dudağıma minik buse kondurdu ve dedi ki;

Özür dilerim meleğim ama bir süre işlerim aksadı. Bu yüzden böyle oldu. Beni de en iyi sen anlarsın. Haydi iyi geceler.

Beline sarılan kaslı kollar ve vanilya kokusu içinde huzurla gözlerimi kapattım.
***********************************
Bu bölümü Göktuğ'suz yaptığım için bana sövebilirsiniz ama bu seferlik Nazlı ile yapayım dedim ve sonunu ile Göktuğ ile bitirdim.

Kendinize iyi  akın hoşçakalın ponçiklerimm. 😘😘


Defne Ve HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin