12

260 20 0
                                    

Ποιός στο διάολο είναι τώρα; Αφού λείπουν όλοι.

Παρά την θέλησή της, φόρεσε μια φαρδιά μπλούζα η οποία ίσα που κάλυπτε τα απαραίτητα. Βγήκε από το δωμάτιό της, πήγε στο θυρωτηλεφωνο και αφού πάτησε το κουμπί για να ανοίξει η είσοδος της πολυκατοικίας, περίμενε να ανέβει ο άγνωστος. Το κουδούνι χτύπησε. Αυτή άνοιξε την πόρτα με θυμό, ο οποίος μετατράπηκε σε έναν ενθουσιασμό μόλις είδε ποιός στεκόταν στο κατώφλι.

<<Τριαντάφυλλε >> είπε με δυσκολία ενώ ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο της.

<<Άννυ μου >> αποκρίθηκε εκείνος κάνοντας ένα βήμα και κλείνοντας την πόρτα πίσω του.

Ορμησε στα χείλη της, αναζητώντας ένα της φιλί. Την έσπρωξε ελάχιστα ώστε να ακουμπήσει η πλάτη της στον κρύο τοίχο και συνέχισε να την φιλάει. Αναγκάστηκαν όμως να διακόψουν αυτό το παθιασμένο φιλί για να πάρουν ανάσες.

<<Τι κάνεις εδώ;>> ρώτησε αναψοκοκκινισμενη η Άννυ.

<<Δεν ήθελα να σε αφήσω μόνη σου μετά το κακό όνειρο που είδες. Ούτε να σε αφήσω να φοβάσαι. Ότι κι αν ήταν, να ξέρεις πως τελείωσε. Εγώ είμαι εδώ. >> είπε εκείνος και την πήρε στην αγκαλιά του.

Εκείνη απομακρύνθηκε με τρόπο και μόλις είδε το απορημένο βλέμμα του καλού της, πήρε το χέρι του Τριαντάφυλλου και άρχισε να τον τραβάει προς το δωμάτιό της. Σταμάτησε απότομα και γύρισε να τον δει.

<<Σε Θέλω.>> του είπε σιγά.

<< Κι εγώ σε θέλω μωρό μου. Μου έλειψε το κορμί σου>> αποκρίθηκε εκείνος.

Προχώρησαν λίγο ακόμα και μπήκαν στο δωμάτιο της Άννυ. Εκείνη τον έβαλε να καθίσει στο μαλακό και αναπαυτικό κρεβάτι και κάθισε στα πόδια του έχοντας τα δικά της το ένα δεξιά και το άλλο αριστερά του. Εκείνος δεν μπορούσε να σκεφτεί τι γινόταν. Το μόνο που ήξερε ήταν πως την ήθελε, Για αυτό δεν είχε έρθει άλλωστε;

Η Άννυ τον τράβηξε από την μπλούζα και ένωσε τα χείλη τους. Τον χρειαζόταν. Τον ήθελε μέσα της υπερβολικά πολύ. Τον φιλούσε άγρια και με πάθος. Τα κορμιά τους είχαν πάρει φωτιά. Εκείνη κράτησε την μπλούζα του και την έβγαλε από το γυμνασμένο του σώμα. Άρχισε να χαϊδεύει το στενό του.

Εκείνος δεν έχασε την ευκαιρία. Έβαλε τα χέρια του μέσα από την μπλούζα της και την έβγαλε από πάνω της. Στην θέα του ακάλυπτου στήθους της γουρλωσε τα μάτια του και ένα πονηρό χαμόγελο έκανε την εμφάνισή του στο πρόσωπο του. Άρχισε να την φιλάει με πάθος στο στόμα. Τα χείλη του σιγά σιγά εγκατέλειψαν το πρόσωπο της Άννυ, κατεβαίνοντας στον λαιμό όπου και της άφηνε υγρά φιλιά.

Annie Where stories live. Discover now