Η επομένη μέρα την βρήκε στο κρεβάτι της. Σκεπασμένη με τις κουβέρτες της και αγκαλιά με ένα πακέτο χαρτομάντιλα. Έκλαιγε. Δεν μπορούσε να σταματήσει να τον σκέφτεται. Τον αγαπάει τόσο πολύ. Ήταν ο άνθρωπος που την έκανε να νιώσει την ηδονή και την απόλαυση του έρωτα. Εκείνος της έμαθε να αγαπάει. Δεν γινόταν να τον βγάλεις από το μυαλό της. Δεν ήθελε. Πίστευε πως είχε βρει το άλλο της μισό.
Κρατούσε το κινητό της στο χέρι και το κοιτούσε με επιμονή. Περίμενε ένα τηλέφωνο. Ένα μήνυμα. Μια συγγνώμη. Όλο το βράδυ περίμενε. Δεν κοιμήθηκε καθόλου, δεν μπορούσε. Γιατί τον άφησε να φύγει; Γιατί του ζήτησε να φύγει; Μα δεν ήθελε να τον χάσει. Τον χρειαζόταν. Τον είχε ανάγκη. Κοντά του ανέπνεε. Δίπλα του ζούσε. Μόνο στην αγκαλιά του ένιωθε πώς υπήρχε. Τον αγαπούσε.
Ξαφνικά,είδε την οθόνη του κινητού να φωτίζεται. Το αγαπημένο της τραγούδι ήχησε στο δωμάτιο για λίγα μόνο δευτερόλεπτα και το σήκωσε. Ο Τριαντάφυλλος ήταν. Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη της καθώς έβαζε την συσκευή στο αυτί της.
<<Ναι >>είπε βραχνιασμενη. Είχε ώρες να μιλήσει και πλέον ακουγόταν περίεργη η φωνή της.
<<Ξέρω πως ίσως είσαι θυμωμένη, πως δεν θα θες να μου μιλάς αλλά αυτό που έκανες ήταν μεγάλο λάθος >> απάντησε νευριασμενος.
<<Τι εννοείς; Εγώ έκανα λάθος; Πας καλά; >> ρώτησε κάπως απογοητευμενη και σαστισμενη η Αννυ.
<<Μη μου το παίζεις ανήξερη. Γνωρίζω πολύ καλά τι έκανες. Τα ξέρω όλα. Ακούς; Όλα. Μην κάνεις πώς δεν ξέρεις για ποιο πράγμα μιλάω. Χθες όταν έφυγα από το σπίτι σου, κάποιος μου είπε τι έγινε. Γιατί μου το έκανες αυτό ε; Τι σου έκανα; Και γιατί με αυτόν; >> είπε ο Τάσος.
<<Τι λες; Τι εννοείς "γιατί με αυτόν";>> ρώτησε η Άννυ και τα δάκρυα της έκαναν ξανά την εμφάνιση τους.
<<Γιατί το παίζεις ανήξερη ρε γαμωτο; Δεν έχεις τα κότσια να μου το επιβεβαιώσεις; Τόσο δειλή είσαι πια; Απλά πες μου πως είναι αλήθεια και ίσως τότε σε συγχωρήσω. Απλά πες το. Πες, Τριαντάφυλλε, όσο ήμασταν μαζί έκανα κάτι με τον Σωτήρη. Απλά πες
το >> φώναξε εκείνος.<<Τι λες Τάσο; Πας καλά; Εγώ με τον Σωτήρη; Ποτέ δεν θα σου έκανα κάτι τέτοιο; Εγώ σε αγαπάω >> τσίριξε η Άννυ.
<<Για ποια αγάπη μου μιλάς; Ποια αγάπη σε έσπρωξε στα χέρια του φίλου μου; Καλύτερα να με μισούσες. Θα το προτιμούσα χίλιες φορές. Πώς μπορείς να μιλάς για αγάπη; Δεν έχεις καρδιά. Δεν μπορείς να αγαπήσεις. Είσαι κενή, σάπια. Δεν σου άξιζε η αγάπη μου >> είπε ο Τριαντάφυλλος και από την φωνή του καταλαβαινες πως κλαίει.
YOU ARE READING
Annie
RomanceΜια έφηβη κοπέλα. Ένα βράδυ που θα της αλλάξει την ζωή. Κάποιος που λέει πως την αγαπάει. > της είπε... Η Άννυ αποφασίζει να ολοκληρώσει την σχέση της με το αγόρι της και να ζήσει τις στιγμές πάθους που τόσο απλόχερα της προσφέρει ο καλός της. ...