An other end.

152 15 7
                                    

Ένα ακόμα τέλος έρχεται σε αυτήν την ιστορία που με σημάδεψε όσο τίποτα άλλο. Μου είπαν ότι ο επίλογος δεν ταίριαζε τόσο με την προηγούμενη πλοκή, αλλά είμαι εδώ για να το διορθώσω.

Η ιστορία της Άννυ είναι αληθινή και το τέλος της επίσης. Αποφάσισα ωστόσο να δώσω στην Άννυ ένα τέλος που της αξίζει περισσότερο.

Ελπίζω να σας αρέσει.

Και ειδικά σε εσένα Άννυ.

Κατερίνα (@aniretaik) , αυτό το κεφάλαιο είναι αφιερωμένο σε εσένα που με έβαλες σε σκέψεις.

3

2

1

Πάμε... 🎬


Η σχέση μου με τον Τριαντάφυλλο τελείωσε οριστικά. Η καρδιά μου έσπασε σε κομμάτια και δεν θα μπορούσα να του συγχωρήσω τίποτα από όσα μου είπε.

Η καρδιά μου πονάει.

Τόσο πολύ.

Η μόνη μου παρηγοριά είναι η φίλη μου Έλενα και ένα αγόρι από την Πρέβεζα, ο Νίκος. Είναι ένας άνθρωπος που μπήκε στην ζωή μου τόσο απροσδόκητα και απλά είναι εκεί οπότε τον χρειαστώ.

Μόνο μιλάμε. Ώρες ατελείωτες. Αλλά ξέρω τι θέλει από με εμένα.

Εμένα.

Και εγώ δεν ξέρω τι να κάνω.

Σκέφτομαι συνεχώς τι πρέπει να κάνω. Εκτός από το να ξεχάσω τον Τριαντάφυλλο. Αυτό είναι ακατόρθωτο.

Ίσως και να έδινα τελικά μια ευκαιρία στον Νίκο. Αυτός φαίνεται να νοιάζεται.

Τόσο, που θα κάνει ολόκληρο ταξίδι μόνο και μόνο για να με δει.

Φτάνει σήμερα.

Και έχω τόσο άγχος. Για αυτό και ξύπνησα από τις πέντε το χάραμα. Πρέπει να πάω μέχρι τον σταθμό των ΚΤΕΛ και να τον πάρω.

Ντύθηκα στα γρήγορα με ένα τζιν και μια κοντή μπλούζα που αναδεικνύει το στήθος μου. Πήρα κλειδιά, κινητό και το κραγιόν μου και έφυγα τρέχοντας.

Με περιμένει.

Τα βήματα μου ήταν γρήγορα και ασταμάτητα.

Ανυπομονούσα να τον δω.

Το λεωφορείο από Πρέβεζα είχε κιόλας φτάσει, άρα ο Νίκος ήταν ήδη εδώ και με περίμενε.

Το βλέμμα μου τον αναζήτησε παντού στον χώρο.

<<Άννυ>> άκουσα μια φωνή πίσω μου και γύρισα με λαχτάρα να αντικρίσω την ψηλόλιγνη φιγούρα του Νίκου.

Annie Where stories live. Discover now