Occucuki klan je najstariji klan na Zemlji. Njegovi pripadnici delili su čakru drugim ljudima, te su kasnije i oni formirali svoja plemena( klanove). Postojalo je mnogo misterija o njima. Niko nije znao ni odakle su došli, niti zašto su im oči drugačije.
Kaguja Occucuki bila je žena koja je prva pojela voćku sa zabranjenog drveta čakre i dobila neverovatnu moć.
Međutim, rat i tolika moć su je iskvarili, tako da na kraju više ničega ljudskog i dobrog nije bilo u njoj.
Njena dva sina, Haguromo i Hamura su je zaustavili u njenim zlim planovima.
Tada su otkrili poreklo svoje majke i njihovog klana. Oni su bili sa Meseca i njihova majka je pored stanovništva na Zemlji vladala jednim mnogo moćnijim kraljevstvom na Mesecu. Njen stariji sin Haguromo je ostao na Zemlji kako bi pomogao ljudima i naučio ih da kontrolišu čakru. Mlađi je odlučio da se vrati na Mesec i promeni narod njegove majke.
Ono što Hamura nije znao je da je Kaguja proklela svoj narod. Oni koji se zaljube, dobijaju mesečevu groznicu, od koje je mnogo stanovništva umiralo. Da bi ih spasio,Hamura je usred rata određeni broj ljudi sa Meseca slao na Zemlju i oni su tamo osnovali klan po imenu Hjuga.
Međutim,Occucuki klan bio je ogroman, tako da su oni koji su ostali na Mesecu morali da nađu lek.
Uz pomoć određene tehnike hipnotisali su se i tako ,,uništili'' svoja osećanja. Ali, to je samo legenda!
YOU ARE READING
Izdaja
RomanceNjegova ljubav je istinita. Da li je i njena? On joj je verovao više od svega i dao svoj život za nju. Ona ga je prevarila. Da li će on preživeti izdaju? Da li je u pitanju obična prevara ili nešto više?