Boruto POV
Danas sam odlučio da odvedem Saradu na jedan izlet. Naravno, kako bi to izveo, moram da pobegnem sa zadnjeg časa. Dodatni problem je što ona nikada nije pobegla i ne znam kako će reagovati na ovaj predlog. Neću znati dok ne probam.
***
Za vreme ručka sedam za njen sto.
,,Imam jedno iznađenje za tebe.''- rekao sam kada smo počeli priču. ,,Kakvo?''- pitala je.
,,Videćeš. Ali, postoje dva uslova. Prvi je da pobegneš sa mnom sa zadnjeg časa, a drugi da ovo bude naša tajna.''
Premišljala se.
,,Šta ako nas uhvate?''- upitala je.
,,Otkucaću opravdanje i predati ga instruktoru na akademiji. Ako se brineš oko potpisa, ja sam majstor za to.''- rekao sam sa trunkom ponosa u glasu.
,,Šta ako budu nazvali naše roditelje?''
Počeo sam da se smejem.
,,Suviše su glupi da bi im nešto takvo palo na pamet.''
***
Sarada POV
Pristala sam na njegov sumanuti predlog. Dobro sam znala sebe. Znala sam da će me na kraju nagovoriti i zato se nisam opirala. Osećala sam iznenadni nalet uzbuđenja. Pitala sam se da li ću moći da izdržim još četiri časa.
***
Kada je konačno došlo vreme da idemo, sela sam na Borutovu pticu. Nije hteo da kaže kuda me vodi. Znam da bi po mojoj prirodi trebalo da se uspaničim i zabrinem zbog bežanja, ali u njegovom prisustvu to je bilo ne moguće. Sve što sam osetila bili su smirenost i sigurnost.
Došli smo do jedne drvene kuće. Na tom proplanku bilo je predivno. Vazduh je bio mnogo čistiji, nego dole, u selu.
Ptice, leptiri, veverice i zečevi su mi se vrteli oko glave i noge i stvarali prijatan osećaj.
,,Hajde da se trkamo!''- rekao je.
Kao i onog dana kada me je poljubio tako i sada, ja sam počela da trčim. Brzo me je sustigao. Ubrao je cvet i stavio mi ga je u kosu.
,,Sećaš li se ovoga?''- pitao je. Klimnula sam glavom. Pre četrnaest godina, kada smo oboje imali tri godine, nas dvoje smo se igrali u parku i on mi je tada ubrao cvet i na isti ovaj način, stavio u kosu. Tada sam se zaljubila u njega i tu njegovu skrivenu nežnost.
***
Nakon nekog vremena, tražila sam da se okupa u obližnjem vodopadu, što mi je bilo dopušteno. Koliko znam, on je otišao da se okupa u udaljenoj reci.
Obukla sam se. Boruto je već bio u kući.
***
Počeli smo sa učenjem istorije.
,,Tokom četvrtog velikog nindža rata koji se dogodio pre dvadeset godina, prvi put u istoriji svih pet velikih nindža nacija su se ujedinili, u borbi protiv ,Madare Učihe'. Na kraju se ispostavilo da je on bio samo pijun, a da je pravi ne prijatelj,Obito Učiha koristio njegov identitet. On se borio uz pomoć tehnike uskrsnuća. Vraćao je mrtve u život,prisiljavajući ih da se bore. Kontrolisao je njihoc um.'' Ta tema Borutu izgleda nije bila strana.
,,Otac mi je pričao o tome.''- priznao je.
Moj i njegov otac posle rata su se smatrali za spasitelje.
Odjednom se uozbiljio. To nije bila njegova uobičajna ozbiljnost, niti znaci ljutnje. Poljubio me je. Osetila sam njegovu muškost i želju. Skinula sam mu majcu. Porušili smo knjige sa kreveta. Osećala sam njegove čvrste dodire, na mom, golom telu. Drhtala sam od uzbuđenja. Spuštao je usne na moj vrat. U tom trenutku mi je jedna stvar bila čudna. Godinu dana živimo zajedno, a spavamo u odvojenim krevetima. Ovo je najbolji osećaj na svetu.
,,Kako se osećaš?''- upitao je. Njegov glas sada je bio totalno drugačiji. Grublji,ali slađi.
,,Kao da letim tri metra iznad neba.''
Bežanje sa časa je ipak vredelo. Vredelo je više od svega.
YOU ARE READING
Izdaja
RomanceNjegova ljubav je istinita. Da li je i njena? On joj je verovao više od svega i dao svoj život za nju. Ona ga je prevarila. Da li će on preživeti izdaju? Da li je u pitanju obična prevara ili nešto više?