Test

124 8 2
                                    

Dobili smo rezultate testa iz biologije. Pao sam! Prvi put za devet godina!
,,Nije to toliko strašno. Ja sam jedva prošao.''- rekao je Šikadai. ,,Ne razumeš.''- rekao sam. ,,Ovo mi se nikada nije desilo. Majka će biti strašno ljuta na mene!''
,,Nisi učio?''- pitao me je.
,,Nije to. Problem je u tome što nisam imao Saradu. Uvek smo učili zajedno.''
Šikadai me je ozbiljno pogledao.
,,Ako bez nje ne možeš da budeš svoj onda imaš problem! Veliki problem!''
***
Vratio sam se kući.
,,Kako je prošao test?''- upitala je majka.
,,Nismo još dobili rezultate.'' Mrzim da lažem, ali kako da joj kažem istinu.
,,Verujem da će biti dobro.''- rekla je.
Morao sam da izađem na vazduh.
Krenuo sam ka trgu. Tamo sam video njih dvoje kako se ljube. Bol u srcu koji je bio stalno prisutan postao je jači. Okrenuo sam se i pošao prema ,,Šumi smrti.'' To je bilo jedino mesto u selu gde nisam imao nikakvih uspomena sa Saradom. Popeo sam se na jedno drvo i počeo da udišem svež vazduh i miris cveća. Sklopio sam oči. Osećao sam kako mi se mišići opuštaju. Pošto prošle noći uopšte nisam spavao bio sam umoran i zaspao.
                          ***
Micuki i Sarada su se ljubili. Ja sam stajao skamenjen.
,,Šta luzer radi ovde?''- upitao je.
Prišao mi je. Udario me je u stomak, od čega mi se zacrnelo pred očima. Pao sam na kolena.
Uhvatio me je za vrat i podigao.
,,Ti, balavi! Ne zaslužuješ ništa što imaš. Već sam ti uzeo Saradu. Uskoro ću ti uzeti sve što imaš.'' Bacio me je na zemlju, pakosno se smejući. Njegov smeh mi je probadao telo.
                            ***
Probudio sam se, uz trzaj. Koji košmar! Otišao sam do obližnje reke i umio se. Zagledao sam se u svoj odraz. Ispod očiju mi se videlo crno. Ponovo sam plakao u snu. Postajem umoran od svega ovoga. Zašto je ocu toliko teško da me ispiše iz tima? Smušen, krenuo sam kući.
                            ***
,,Zvao je tvoj profesor biologije.''- rekla je mama, kada sam ušao u kuću. ,,Boruto, zašto mi nisi rekao?''
,,Oprostite mi, majko. Hteo sam,ali...''
,,Šino i ja smo se dogovorili da u  ponedeljak uradiš test ponovo.''
,,Učiću i proći ću test. Obećavam!''
,,Šino je unaimio učenika da ti pomogne. Doći će za pola sata.''
,,Ko je to?''- upitao sam.
,,Videćeš.''- odgovorila je.
                        ***
(30 minuta kasnije)
Spremio sam knjige iz biologije na krevet.
Neko je zazvonio. ,,Izvoli, uđi!''- rekla je Hinata.
Nož mi je rasporio stomak. Na vratima je stajao Micuki.
,,Šta ti radiš ovde?''- upitao sam.
,,Mama ti nije rekla?''
Odmahnuo sam glavom, znajući da nisam uspeo da prikrijem šok. ,,Ja ću te podučavati biologiju.''- rekao je.
                          ***
Objašnjavao mi je razvoj bubamara.
,,Dobro to je to za danas. Test ti je u ponedeljak, jel tako?''
,,Da.''- odgovorio sam kratko.
,,Za domaći uradi od strane 10 do strane 29 iz radne sveske, prepiši tekst u udžbeniku sa strane 32do 36.i odgovori na pitanja sa 37.i 38. u udžbeniku.''
,,Ali, za to će mi trebati sati!''- požalio sam se.
,,Žao mi je, Boruto, ali ako zaista želiš da položiš moraćeš da učiš ceo vikend.
                           ***
,,On te podučava?''- pitao me je Šikadai, kada smo se sastali u kafiću.
Klimam glavom.
,,Mislim da je onda sve jasno.''
,,Šta je jasno?!''- začudio sam se.
,,Sarada je svima ispričala kako je Micuki vodi na ,Mračnu planinu'za vikend. Očigledno da naš ,drugar' hoće da se postara da mu ne pokvariš planove.''
Bio sam zgranut. Ovo se ne dešava. Kada je on postao tako zao?
                           ***
Došao sam kući, uopšte se ne sećajući da sam hodao.
,,Kako si mogla?!''- pitam Hinatu.
,,Znala si za sve ovo!''
,,Šino je tako predložio.''
,,Ti nisi mogla da odbiješ? Tebi je samo bitno da prođem glupi test! Nije te uopšte briga kako se ja osećam!'' Čuvši buku od mog deranja, otac je izašao iz svoje sobe.
,,Šta se ovo dešava?''- pitao je.
,,Mrzim te!''- rekao sam Hinati. Osećao sam očev šamar.
,,Ne razgovaraj tako sa majkom! Mnogo si postao bezobrazan!''
,,Ne,mili. U redu je!'' Čuo sam majčin glas. Zatim ništa. Zujanje u ušima. Istrčao sam iz kuće.
Trčao sam dok nisam došao do kuće u kojoj sam ranije živeo sa Saradom. Počeo sam da lupam o pod i rušim sve čega sam se dohvatio. Deni, mali francuski buldog mi se umiljavao oko noge.
,,Odlazi!''- pas se prepao od mog tona. Pred očima vidim samo crno. Ne sećam se ničega više.

IzdajaWhere stories live. Discover now