Raskid

182 7 2
                                    

Boruto POV
Šikadai je odlučio da se danas on i ja nađemo sa Saradom, kako bi smo popričali o poljubcu. Sreća što ne idem na misiju. Mislim da ne bi izdržao da vidim nju i Micukija zajedno. Kada smo već kod toga imam nameru da popričam i sa njim.
***
Čitavo jutro sam samo razmišljao o prethodnoj večeri. Sada ću saznati istinu.
Ona i ja smo seli za jedan, a Šikadai za drugi sto, međutim, bio je dovoljno blizu da čuje razgovor.
,,Sarada.''
,,Šta hoćeš?!''- otsekla je grubo.
,,Želim da znam šta se sinoć desilo.''- rekao sam malo grublje.
,,Ljubila sam se sa Micukijem.''- rekla je kao da je to potpuno normalno.
,,Šta to treba da znači?''- pitao sam, osećajući da ostajem bez daha.
,,Volim ga.''- rekla je.
,,Zašto mi to nisi ranije rekla?''
,,Zašto bi? Ti si samo moj timski partner.''
Šokiran sam. Morao sam da popijem malo vode. Ruke su mi drhtale.
,,Da li ti to išta znači?''- pitao sam pokazujući na prsten koji sam joj dao one večeri kada smo se verili.
,,Znači. Uradio si sve ono što sam želela. Znači da sam te uspešno vukla za nos četrnaest godina. Uvek sam volela Micukija. Ti si mi samo bio proba, da vidim kako treba da se ponašam s njim! Sada mi apsolutno ništa ne značiš.''
Ne. Ovo nije stvarno. Ona ovo nije izgovorila! To nije ona!
,,Micuki će me podržavati u mojim snovima.''
,,Ja sam dao svoj život za tebe. Pustio sam da me upucaju.''
,,Kao što sam već rekla, uradio si sve što sam tražila.''
Još uvek nisam odustajao od nje.
,,Ti si plakala onu noć. Pre samo tri dana smo se verili. Meni si se klela u ljubav!''
,,Tada sam bila samo balavica. Sa njim sam tek shvatila šta je ljubav.''
,,Kako god želiš. Želim ti puno sreće sa njim.''
Šikadai i ja smo zatim razgovarali sa Micukijem.
,,Volim je. Mnogo više nego što ti ikada jesi! Ti nisi za nju. Ti si samo razmaženo hokageisko derle, koje plače za svaku sitnicu, koristi Occucuki moć kako bi postao ,junak'. Jadan si.'' Imao sam tako jaku želju da ga udarim da sam morao da zarijem nokte o dlanove. Ni to nije bilo dovoljno. Šikadai mi ih držao.
Napustili smo kafić.
,,Moram da idem kući!''- rekao sam. Nisam imao snage da slušam njegova ispitivanja.
Ulazeći u kuću, trudio sam se da izgledam veselo. Nisam uspeo. Majka i sestra, su mi čim sam ušao zabrinuto pritrčale.
,,Šta se desilo, mili?''- pita me Hinata.
,,Ne. Ništa!''
,,Nemoj da lažeš! Izgledaš kao da je neko umro!''
,,O... ostavila me je!''
I sa njihovih lica se čitao šok isto kao i sa Šikadainog.
Majka me je zagrlila.
Morao sam da uđem u sobu, kako bi se isplakao. Stavio sam glavu među kolena.
Himawari je ušla. Sela je pored mene.
,,Nemoj, bato. Nije vredna toga!''
,,Uopšte ne znam gde sam pogrešio, Hima. Sve sam uradio što je tražila.''
,,Verujem ti.''- rekla je toplim glasom.
***
Otišao sam da se istuširam. Pustio sam vodu iz tuša. Nešto nije bilo u redu. Imao sam osećaj da mi umesto vode žilet prelazi po koži.
Kada sam izašao iz kade, počeo sam da cvokovćem, iako je napolju bilo prilično toplo. Obukao sam se što brže sam mogao i ušao u sobu. Legao sam. Tako sam se jako tresao, da se krevet drmao. Sestra je brzo pozvala majku.
,,Mili,šta ti je?''- pitala je.
,,H... hladno je.''
Pipnula mi je čelo.
,,Goriš!'' Stavila mi je obloge.
Ispuštao sam bolne zvuke, zbog užasnih bolova u telu.
Doktorke su dolazile. Pošto nisu mogle da utvrde u čemu je reč. Uzeli su uzorak krvi i pljuvačke.
Vreme je prolazilo i bivalo mi je sve gore.
Neko se iznenada pojavio u mojoj sobi.
,,Tonari!''- čuo sam majku i sestru kako šapuću.
,,Tu sam da mu pomognem.''- šapnuo je.
Uzeo je moju šaku koja je gorela i prijateljski je stegao.
,,Kako se osećaš?''- upitao je.
,,Bio sam i bolje.''- promrmljao sam.
,,Mesečeva groznica.''- rekao je. ,,Šta je to?''- pitale su Himawari i Hinata uglas. Ja sam, naravno, znao za to, ali nisam imao snage da govorim. Zaspao sam.
***
Himawari POV
Tako sam zabrinuta za brata. Šta mu je?
,,Mesečeva groznica je bila veoma popularna u Hamurina vremena. Kako bi mu se osvetila za izdaju, njegoa majka je proklela narod ovom groznicom. Nakon što su mnogi umrli, on je pronašao način da spase preostale. Ova bolest se zato smatra izmešljnom. Siptomi su nesvestica, povravćanje tek pojedene hrane, agresija,visoka temperatura i mnoge druge. Varira od Occucukija do Occocukija.''
,,Šta ćemo sa doktotkama? One već imaju Borutove uzorke.''- pitala sam.
,,To je sređeno. Hipnotisao sam ih da zaborave na to. Opasno je da oni imaju uzorak njegove krvi. Tako bi otkrili da je Occucuki, što bi vas sve dovelo u problem.''
,,Čekaj!''- rekla je mama. ,,Rekao si da je ti ne znaš koji je tačno lek,a da se od ovoga umire! Ako je to tačno i ako se njemu to desi ubiću vas sve!''
,,Neće. Dovoljno je jak. Samo budite tu za njega. Himawari javljaćeš mi šta se s njim dešava!''- naredio je, a zatim nestao.

IzdajaWhere stories live. Discover now